• en ik zal afscheid van jullie moeten nemen. denk ik

als mijn 2e rapport namelijk niet goed is zal ik niet meer op de computer mogen tot dat ik weer goede cijfers heb. echt ik doe hard mijn best maar ik blijf alleen mr onvoldoendes halen. ik heb nu zelfs al bijles maar toch...

We can only learn to love by loving.

(...)
    Stoute ouders jij hebben(N)
    want het is tog egt zo!
    MaAR, ike nog steeds niet leuk vinden (baby)

^^ idd het is heel erg zo.. en ik vind het ook niet leuk schat :'(

MAAR IK KAN HELEMAAL NIET ZONDER JOUW!!!!
    Want, Want dan vergaat het hier van de SaaiHeid!!!! (huil)

Dunno ><

Dude dan ga ik jouw heel hard missen ö :'(
    Jij mag niet weg!
    Want ikke hou van jou!(H)

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

MAAR IK KAN HELEMAAL NIET ZONDER JOUW!!!!
    Want, Want dan vergaat het hier van de SaaiHeid!!!! (huil)

dude.. Ik kan ook niet zonder jouw :'(

@Gwennie..
    Dude dan ga ik jouw ook heel hard missen hoor <3

ik hou ook van jouw liefrd

Ga je dan wel aan me denken?!
    En,En dan moet je heel hart je best gaan doen op sgool.!
    want dan Dan, kan je trug komen naar mij!! :D

Dunno ><

Dude weetje als ik jou te hard ga missen wil 'k gewoon jouw huis telefoon nummer dan ga 'k jou gewoon lekker bellen want wij hebben zoiets van huis naar huis is gratis en mijn beltegoed is verneukt ik heb nog maar 11 cent maar ik wil zo een abbonoment van onbepekt smsén voor 5 euro per maand enzo dan kan 'k jou stalke :') Maar ik ga jou wel missen o_o

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

^^ ik ga heel erg veel aan je denken,en heel veel huilen en heeel eeeeeeemoo doen omdat ik jou so erg mis en heel hardmijn best doen :)

Dude weetje als ik jou te hard ga missen wil 'k gewoon jouw huis telefoon nummer dan ga 'k jou gewoon lekker bellen want wij hebben zoiets van huis naar huis is gratis en mijn beltegoed is verneukt ik heb nog maar 11 cent maar ik wil zo een abbonoment van onbepekt smsén voor 5 euro per maand enzo dan kan 'k jou stalke :') Maar ik ga jou wel missen o_o

WHOHOE MIJ STALKEN!xD das leuk xP maar serieus. ik sou je so mijn nummer geven maar als mijn ouders er ooit achterkomen ben ik dandead ;l

Ja!!! :D
    Dan ga ik ook Heeeel erg aan jouw denken altijd!
    oww, en Ook Wemo doen!!
    en dan OpperWemo zijn, want dan ga ik jouw aanbidden1! :D
    en dan kan ik weer vedder met aan jouw denken!

Dunno ><

(...)
    WHOHOE MIJ STALKEN!xD das leuk xP maar serieus. ik sou je so mijn nummer geven maar als mijn ouders er ooit achterkomen ben ik dandead ;l

Leven GSM Heid!!^^
    Ike jouw ook willen stalken(baby)

Dunno ><

@Chan of hoe je nu ook heet xP
    dude mijn gsm is halfdood sinds net hijs gevallen.. 3 x xP en Jij opperwemo sijn om mij te kunnen aanbidden <3 da klinkt lief weetj xP

Woooow. klote man. 0.0

Nee!!!!
    Dan krijg je wel mijn oude gsm, want ik krijg in maart een nieuwe voor mijn verjaardag!..xD
    mij jij opperwemo zijn tog?! o.o
    en ik ben gewoon lief^^

Dunno ><

(...)

Naja dude das kut jij moet dan maar een nieuwe gsm ik krijg een nieuwe voor mijn verjaardag :]

^^ whaha sexy xP maar ik krijg waarsgynlyk volgende maand een nieuwe? weetkveel xP mis. krijgk die ook nei door die cijfers
    nja ben ik ook mr nu sijn we het samen xD