• Ja de titel zegt het al héé
    Hier kan je een originelewens zetten aan 1 bepaald persoon of gewoon aan iedereen
    Kerst En Nieuw zijn tenslotte de tijden van wensen hé
    Een moojje wens is een moojje start van het nieuwe jaat xD

    MIJN WENS: Ik wens iedereen een fantaaastisch jaar toe en veel leuke quizzen en dromen over TH (of andere) <3



    Het is echt leuk om de wensen van anderen te lezen het geeft je een fijn gevoel vind ik ^^

    Ik wens iedereen hier vrede op aarde toe.
    En ook vrede op quizlet.


    -

    (...)
    Geloof me, dit is de beste wens die je kan krijgen. :'D

    Echt hea, zo fantastisch:Y)

    Ik wens mijn toekomstige man, dat hij mij snél vind (x

    Als ik denk aan al die dagen.
    Dat ik mij zo heb misdragen.
    Dan denk ik. Voor kerst wil ik een tijdmachine.
    Maar die krijg ik niet.
    Dus zou ik mij gedragen.
    En zou ik blijven sparen.
    Voor een tijdmachine!

    Ik wens iedereen een tijdmachine toe voor kerst (A). Als iets ff niet goed loopt kan je de tijd telkens terug draaien en het telkens over doen tot het wel goed gaat. Maar ook als iets juist heel goed ging of heel leuk was. Kan je het telkens over doen.

    Wat? Een tijdmachine? Bestaan die wel eens?

    Like boeiu.

    Ff serieus.

    Ik wens iedereen dat ze naar de Xmas party van Slam FM kunnen en natuurlijk goede kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar met op 1 januari nog 10 vingers waarmee je zo lekker snel kan typen ;).

    En natuurlijk wens ik alle mensen die met de bus gaan allemaal nieuwe bussen. ( Like. De Connexxion bussen zijn van 1997 en Arriva van 1995. Hoe oud? :O )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik Had nog een ingeving :D :
    Ik wens iedereen (mezelf ook) een moojje kerstboom met veel lichtjes en pakjes ^^

    Dat alles veel beter wordt dan 2008! 2008 was echt een vreselijk jaar. Een jaar van teveel afscheid en teveel verdriet. Maar dat kan ik nu niet meer terugdraaien.


    Think before you act.

    De motivatie en het zelfdiscipline vinden om op tijd naar bed te gaan >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat er een concert van Escape The Fate komt in nederland en dat ik met max een foto heb en een T-shirt mag kopen en ik voor altijd naar dat moment mag terug denken dan dan weer blij worden als het even weer is niet mee zit ! en natuurlijk dat niemand ziek wordt of dood gaat, ookal kan ik het niet tegen houden ! het blijft gewoon HEEL erg.. en ik wil dat alle mannen die in het leger zitten niet meer hoeven te vechten en als ze dood gaan niet hun jonge vrouw en pas geboren kinderen moeten achterlaten !!! want dat suckt dude's !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>