• eerlijk gezegd, kan ik er niet tegen, vragen waar je nooit antwoord op zou krijgen,.. Ik kan er echt niet tegen, en wil hoe dan ook antwoord, maar weet dat ik het toch neit zou krijgen.

    Hebben jullie dat ook, of wel eens.?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hoe bedoel je?
    Dat iemand je iets niet wil vertellen, of van die filosofische dingen als 'is het heelal oneindig?'?


    I clicked my heels and wished for you.

    Nou niet zozeer filisofisch, meer Waarom dit waarom dat, waarom ik waarom haar, zeg maar..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oh, ok... Tja.. that's life, I guess.
    Kan ik ook idd niet tegen. ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Soms wel.Maar dan eerder van die domme vragen zoals waarom ben ik in godsnaam blond x)
    of moeten wij voor dingen betalen, als alles nu gewoon gratis was.
    Je snapt het wel.Domme dingen dus.


    The soul needs autumn.

    ja xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    juist XDxD


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    I hate it ><
    dan zit je zo met die vragen die je niet kan oplossen, zit je daar urenlang over na te denken zonder 1 maar dan ook 1 antwoord te vinden ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Klinkt heel bekend… Ik heb er niet zo zeer een hekel aan, het maakt me eerder verdrietig.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik wordt er gewoon helemaal gek van... Soms word ik daardoor ook helemaal chagrijnig of verdrietig...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ligt eraan wat voor vragen idd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vraag me altijd af hoe het mogelijk is om muziek op een iPod te krijgen. Ik word er irritant van als ik het niet weet.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    of genegeerd worden! xD
    daar krijg ik het van! xD als mensen je gwn negeren -_-


    Your Butt is Mine!

    ow ja daar hoop ik altijd een antwoord op te krijgen maar die antwoorden zijn er niet


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    ligt er aan wat voor vragen...

    bij sommige vragen weten we gewoon geen antwoord...en niemand kan het zeggen...eigenlijk dat soort vragen vind ik soms wel verdrietig makent of bang makent...