• hoi. woon je in de buurt van roermond en bn je rond de 14 jaar? en kan je zinge? plies reageer dan ff. het liefst zo dicht bij roermond. we willen namelijk een band beginnen maar we hebben nog geen zangeres.

    plies reacties(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik woon in gelderland... Veel te ver weg dus..

    weetje eerst denk je niemand kan zinge hier in dit gat. en nu vind ik er eentje die ik nog in real ken ook nog this tog een raar wereldje hier:S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    lol ik woon ook in roermond(maasniel:P)maar k heb geen interesse:P sorry

    ggrrr en zo zijn we dr alweer kwijt. ze heeft mn vriendin bedrogen!! en ja dat gaat er bij mij nie in!!!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    woooow man, ik ben gewoon zangeres, kom alleen een drummer/drumster en een bassist(e) tekort:|
    tis dus helemaal nie zeker of ik kan gaan zingen:P
    I hope so xD
    ik krijg vaaaaaak te horen dat ik goed kan zingen, al ben ik het daar zelf nie helemaal eens mee:O
    weeeeeeeeeeeeeetjeeeeeee, een zangeres heb je zooo gevonden(A) wees blij dat je geen gitarist(E) ofzo zoekt:|
    -x-x-x- Doo


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ja ik kan zingen woon half uurtje van roermond vandaan maar zit al in een band :P


    i like cookies :Y)

    lalala


    <3

    Zou ZO graag willen, maar woon in België -_-"
    xD
    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik wil ook wel maar ik woon in Gent dusja
    x

    sorry mr woon in Overijssel xP & ben 12 jaartjes xP


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou ook graag willen, maar ik woon in drenthe. Ik weet niet hoe ver dat is, want ik ben heel erg slecht met aardrijkskunde xD


    Anke mens! Je woont 1 straat bij mij vandaan! Gaan wij ook een band oprichten! En dan gaat genre bassist zijn, en marjolein gitaristes, en roel of sander drummen en dan jij triangel en dan ga ik met mijn géwéldíge stem [AHUM :S] zingen. (A)


    AAP

    :O
    EN mees saxofoon! Wow, en Lisa hobo, en andere marjolein dwarsfluit, en manon viool, en peterjan piano, en rianne klarinet.. WOW, we kunnen een nieuw noord-nederlands orkest beginnen!! :D


    AAP