• Wou even een titel doen die niet echt mag, maar heb me ingehouden,[/geeft schouderklopje] Maar ik heb en vraag, Hoe doe je in godsnaam een merkje op je foto's [/houd het netjes.] ik wil namelijk wle eens wat foot's hier opzetten, maar wil niet dat iemand ze steelt.[/is wel eens gebeurt, zag ik hem voorbij flitsen bij een uitkomst in een quiz..^^]

    Dus help!!!
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gwn met paint..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    gain idee x'D zou wel handig zijn!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Heb ik ook al gehad.
    Maar met sommige programma's kan je foto's bewerken en er teksten bij opzetten, als je nu mady by Ivy of gewoon jou naam erop zet is het duidelijk dat het jou foto is.Of gewoon eerst op netlog zetten en dan via netlog op Q.


    The soul needs autumn.

    Paint daar plak je die foto uit je mapje en dan zet je met dat textdingetje er een merkje op.

    Maar ik wil een geweldig iets erop.[/moet ik nog bedenken.] maar oke ik zal eens proberen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar ik wil een geweldig iets erop.[/moet ik nog bedenken.] maar oke ik zal eens proberen.

    Picnik is een super programma daar kan je ook handepootjes enz. erbij opzetten .


    The soul needs autumn.