• Heeeyy Poezeeen <3
    Nou, ik kom hier ff een verslagje neerzetten over gisteren, dat ik naar Zornik ben geweest. Zelf zou ik het wel lezen, want het was écht de moeite waard! Dus ik zou zeggen, veel leesplezier en voor foto's, daar zet ik zometeen een link voor.

    'sMorgens, meer ergens rond de middag kwamen mijn mama, een vriendin van mijn mama en ik toe aan de Grenslandhallen waar vanavond alles zou gaan gebeuren. Eerst gingen we even binnen in Plopsa Indoor omdt ik weer zonodig naar de WC moest maar daarvoor moesten we binnengeraken en dat kon alleen met een kaart, die wij niet hadden. Dus moesten we te voet naarr Hasselt City. Nou, daar aangekomen spurtte we een taverne binnen waar ik dan weer naar de WC spurtte, dat even terzijde. Nu, na iets gedronken te hebben enzoo gingen we naar Hasselt Shoppingcity waar we eerst een brooodje gingen eten en daarna gingen shoppen. Wat heeft dit kind gekregen? Nou, 3 paar Hello Kitty kousjes, Een HK pyjama&&2 BH's van HK x] En dat was het dan ook weer. Nu, na het shoppen gingen we nog iets drinken en van die dingen en tegen 5 uur 's avonds keerde we terug naar de Ethias Arena, waar we moesten zijn. Daar stonden al een 20tal mensen die allemaal in blijde verwachting waren van wanneer ze de deuren eindelijk opende. Rond 7 uur gingen dan eindelijk de deuren open, of moet ik zeggen; Ging dan eindelijk de 1 deur open! Jhaa, er ging gewoon maar 1 deru open, en iedereen moest daarlangs. Eenmaal langs de deur begonnen ik&mijn mama te lopen, jhaa onze longen uit ons lijf te lopen! Eindelijk in de zaal stonden we pal voor het uitsteksel van het podium, in het midden op de 2e rij achter een hele rij hyperkinetische drugsnemende meisjes die echt niet normaal deden. Eindelijk, om kwart over acht begon de voorgroep, die eigenlijk slecht waren. In het midden van 1 van hun liedjes begon opeens een meisje voor ons te gillen en riep ze; "Koen!" Jhaa, Koen Buyse, de zanger van Zornik stond in de coulisse mee te kijken naar hun voorprogramma. En dan, na het voorprogramma moesten we nog een halfuur wacht op de komst van Zornik. Ein-de-lijk was het dan zover en kwamen onze jongens/mannen het podium op en begonnen hun optreden met het liedje ^Lost and Found, wat heel goed was. Daarna brak de zaal mee los op alle andere rocknummers en iedereen ging tekeer. Op het prachtige liedje 4 Million Minutes hoorde we eerst alleen maar Koentjah zingen maar even later zagn we hem ook en waar? Bij de tribunes, waar de mensen neerzaten! Door heel de zaal galmde het liedje en na het galmde er gegil en applaus, jhaa, hier gillen ze ook x] Nu op het liedje 'Black Hope Shot Down' begon het pas écht niet normaal te worden. Dat liedje, daar rock je van mee en kán je niet blijven staan maar de meisjes voor ons waren net Springkonijnen die drugs hadden genomen, echt niet normaal! Zo, op het deuntje van een ander liedje [/Weet niet meer welk] Kwam Koen recht voor ons staan met z'n gitaar+ tong waageweid uit de mond en keek gedurende 2 minuten recht mijn ogen in *Smelt nog weg* Ok mensen dát stuk vergeet ik dus never nooit meer! Believe me, dat was echt lik magic. Nu, als de laatste noten van Goodbye waren weggestorven barstte de zaal voor een laatste keer voor een heel jaar los op Scared Of Yourself. Als hij bijna, Koen dus, aan het refrein was riep hij nog: Give it up for the last time! En weer barstte heel de zaal los. Maar toen was het alweer gedaan. Daarna gooide Koen, De bassist en andere gitarist hun plectrums weg en de drummer gooide z'n drumsticks weg. Opeens werd heel de zaal donker, en de vriendin [/een gewone!] van mijn moeder zat opeens op de grond. We dachten van; 'Jaah die is flauwgevallen!" Maar neen, ze stond recht en had een zwart dingetje vast dat toch wel érg hard op het plectrum van Koen Buyse leek. En raad is, Ik gekregen heb! [/Is blij] Die plectrum is nu like mijn geluksbrenger ofsoo ^_^ Daarna zijn we nog een RedBull gaan drinken en reden we naar huis. Meeeen mijn rug+voeten deden zeer! Maar het was gewoon like BOEM! Jammer genoeg was dit wel het laatste concert voor een jaar misschien anderhalfjaar!
    06/12/2008=I'll Never Forget That Special Day!(H)


    Omg mensen ik zit nog in een trance ofsoo ^_^
    Voor fotos; Kijk op mijn netlog, die vidn je op mijn Profiel ^_^

    xoxo'

    Like; R.E.S.P.E.C.T als je dit allemaal hebt gelezen x]

    mooi dat t zo leuk was :3

    mooi dat t zo leuk was :3


    Respect voor jouw =D


    Give me a long kiss goodnight

    Wow Zornik!
    Geweldig^^

    Heb ze alleen nog maar gezien op Werchter Boutique en TMF Awards x(
    Nja, ze zijn echt wel goed^^
    Wow de plectrum van Koen Buyse!ö Da's echt geluk hebben^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wow Zornik!
    Geweldig^^

    Heb ze alleen nog maar gezien op Werchter Boutique en TMF Awards x(
    Nja, ze zijn echt wel goed^^
    Wow de plectrum van Koen Buyse!ö Da's echt geluk hebben^^


    Jhaa hé = Steekt veilig in mijn portemonee. *Loopt hyper rondjes rond de tafel* Het was echt zo affjes! [/isFISHTSICK]


    Give me a long kiss goodnight

    Jaloersheid heerst hier zo hard.

    (...)

    Jhaa hé = Steekt veilig in mijn portemonee. *Loopt hyper rondjes rond de tafel* Het was echt zo affjes! [/isFISHTSICK]

    Als je nu je portemonnee verliest he!ö
    Nja, dat gebeurt niet zo vlug he:'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee! Dat zou echt superharde zone zijn. Omg ik ben nogaltijd zo hper omdat dielike 2 minute met z'n tong uit z'n mond, spelend op z'n gitaar recht mijn ogen in keek.


    Give me a long kiss goodnight

    ik vind zornik niks aan :') maar vind het wel cool voor je dat je die plectrum hebt gekregen :'d


    -

    ik vind zornik niks aan :') maar vind het wel cool voor je dat je die plectrum hebt gekregen :'d


    Achjhaa ieder zijn eigen smaak hé =)

    Ohmijngod, dat -twee minuten naar Annelies staren- gedoe is zo jaloersheidaantrekkerig. Like; en je hebt zelfs zijn plectrum! Waaaaaaaaah XD Gelukskind.XP
    x.


    ok

    Leuk ;D

    Vet man :D


    Life is hard and then we die

    Maak me misschien nog jaloerser? ö xD
    Nenee, ben blij voor je dat je geweest bent (:


    One man's fun is another's hell.

    Maak me misschien nog jaloerser? ö xD
    Nenee, ben blij voor je dat je geweest bent (:


    No problem hunny x]
    Nee, maar het was echt affjezz! [/is FISHSTICK]


    Give me a long kiss goodnight