• Iedereen weet dat Bill z'n haar van blond naar zwart verft.
    Al pakweg ongeveer zoon 7 jaar.

    Nu vraag ik me af.
    Ze zeggen toch dat als je je haar heeel vaak kleurd dat je haar dan kapot gaat en begint uit te vallen.

    Nu vraag ik mij af hoe het komt dat dat bij Bill niet het geval is.
    Aangezien hij zijn constand zwart verft.

    Weten jullie het?


    I need you like a heart needs a beat

    Bill beweert dat zijn haar helemaal echt is. Maar er gaan ook roddels over extensions. Ik weet het niet, maar dat haar groeit niet zo snel.


    -

    (...)

    Natuurlijk toupeert hij het. Hoe wil je het anders zo omhoog krijgen?

    met de stijltang je haar omhoog, en dan enorm veel haarlak erin spuiten?
    dat werkt echt enorm goed,
    maar dan kan het wel inzakken.
    ligt eraan wat voor haar je hebt.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Zijn haar is gewoon vreselijk dood =='
    dat is jouw haar ook hoor ='D iedereens haar bestaat uit dode cellen x'D

    Nou, constand? Eens even denken. Hij heeft het toch maar een stuk of 4 keer echt geverfd? Alleen het kapsel werd anders. Maar je haar gaat sowieso sneller stuk/kapot als je het in kleuren zoals roze en blauw enzo verft, (een vriendin doet dat ook en dat haar breekt bijna af) dan is je haar dat niet gewend, en is de kleur sterker, aangezien het niet een normale kleur is.


    Hij verft z'n haar toch constnd van blond naar zwart.


    I need you like a heart needs a beat

    Mjaa Bij Bill is da wel heel erg professioneel gedaan fs. En Bill is gwn perfect éé! XD


    If music be the food of love, play on!

    (...)
    met de stijltang je haar omhoog, en dan enorm veel haarlak erin spuiten?
    dat werkt echt enorm goed,
    maar dan kan het wel inzakken.
    ligt eraan wat voor haar je hebt.


    Ja, oké, maar dan zakt het op een geven moment toch naar beneden. Ja, hij toupeert het, dat wel.


    -

    Ik denk niet dat hij telkens zijn haar helemaal in de verf steekt, enkel de uitgroei. En iedereen zegt wel dat zijn haar hartstikke dood is maar in mijn ogen glanst het en is het gezond hoor >.o'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja, oké, maar dan zakt het op een geven moment toch naar beneden. Ja, hij toupeert het, dat wel.

    Oke.
    ik dacht het namelijk al
    en als je met je ogen heeele dicht bij ze haar gaat op een poster, zie je het ook wel.
    ='D


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)

    Hij verft z'n haar toch constnd van blond naar zwart.


    Blond naar zwart? Het was eerst donkerblond, en toen heeft hij het (voor Schrei) zwart geverfd. Na Rette mich (bij Der letzte tag en Wir schließen uns ein) < tóen werden er blonde plukken bijgegooid. Toen kwamen die leeuwemanen, en toen dat zwarte (bij de comet enzo) en nu is het enkel anders geknipt.


    -

    (...)
    Oke.
    ik dacht het namelijk al
    en als je met je ogen heeele dicht bij ze haar gaat op een poster, zie je het ook wel.
    ='D


    Haha, inderdaad. Dan zie je dat rommelige, ja.


    -

    Ik denk niet dat hij telkens zijn haar helemaal in de verf steekt, enkel de uitgroei. En iedereen zegt wel dat zijn haar hartstikke dood is maar in mijn ogen glanst het en is het gezond hoor >.o'
    Je haar kan onmogelijk gezond zijn met al da haarlak enzo.


    I need you like a heart needs a beat

    Bill heeft magische krachten.


    we were young but we were blind.

    (...)

    Blond naar zwart? Het was eerst donkerblond, en toen heeft hij het (voor Schrei) zwart geverfd. Na Rette mich (bij Der letzte tag en Wir schließen uns ein) < tóen werden er blonde plukken bijgegooid. Toen kwamen die leeuwemanen, en toen dat zwarte (bij de comet enzo) en nu is het enkel anders geknipt.


    Maar toch nog steeds zwart


    I need you like a heart needs a beat

    man, nooit bio gehad. "Zijn haar is niet gezond blablabla." Nee, haar is nooit gezond. Het is dood. D.O.O.D. Allemaal dode cellen
    jouw haar is ook dood

    (...)Je haar kan onmogelijk gezond zijn met al da haarlak enzo.


    like I care, het glans toch of niet soms? enkel op die live dvd van zimmer 483 lijkt het me dood op dat concert, vooral bij spring nicht! -,-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson