• In dit topic mogen jullie jezelf voorstellen. Ik begin...

    Ik ben Enya, 14 jaar oud.
    Fan van TH. Als hobby schrijf ik dus verhaaltjes en ik moet zeggen dat ik er erg goed in ben. [/ego]
    Nuja, ik woon in België. Heb een Twiin die hiero ook op Q. zit.
    Dat was het en ciaoz.

    Ik ben Samantha en ben 16 jaar. Ik heb 1 lopende serie en een kledingquiz. Mijn hobby's zijn tekenen en muziek luisteren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben Eva
    Ben 14 jaar.
    Fan van o.a.: TH,Paramore,Rihanna,Simple Plan,Lady GaGa enzo..
    Hobby's: muziek,pc,enzo...
    Ik woon in Belgie en m'n broer zit hier ook op quizlet


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben Marin, bijna 14.
    Ik ben fan van mezelf. In mijn vrije tijd staar ik het liefst naar posters van mezelf.
    Ik woon in Nederland. Ik ben lief.
    X


    Mew <3

    Oke komt ie

    Ik ben Nicol,Cowl Of Nini voor vrienden
    12 jaar oud
    Fan van Th. hobby's heb ik niet echt want ik leef in mijn eigen fantasie wereld waarin alles perfect is.. xD
    ik woon in Nederland en ik heb mijn grote liefde,bf en Twin ook hier opQ xD
    en dat was het ? xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben Hajar En ben 12 jaar oud
    En ben Marokkaans & 1 Achtste deel spaans
    Ben gek op Voetbal
    En mij Hobby's zijn; Zingen,Dansen,Muziek Luisteren & LachenxD
    Ik woon in Nederland, Noord-Holland in de stad Haarlem(A)
    Ik heb 1 quizlet serie & dat gaat over voetbal

    Hoii ^^
    Ik ben Julie, Skitty voor iedereen die het wilt^^
    Ik ben 16 jaar oud
    Ik ben Fan van Tokio Hotel! Mijn hobby is dansen, en schrijven, maar ik ben er helemaal niet goed in (A) Ik Woon in Belgie en Men broer zit hier ook op quizlet <3


    Your Butt is Mine!

    Ik ben Linda!
    14 jaar over 2 maanden 15Jaar!
    Ik ben Fan van Bles the Fall, Escape The Fate, MCR, Bullet for my Valentine, TH, Drop Dead Gorgeous & Bring me The Horizon!
    Ik heb niet echt Hobbies aleen dat ik graag naar Concerten gaa!
    Ik woon in NL of te wel Amsterdam en heb hier een acount met mijn BF


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik ben Kathy en ik ben 13 jaar oud.
    De ooievaar liet me in Delft vallen in de armen van mijn ouders. Ik woon nog steeds daar(jihaa?).
    Ik heb niet echt hobby's.

    ik ben gewoon saai ^^

    Hello ^^ x]
    Deze Dame Is Op 31 Oktober Op Deze Rare Aarde Gedropt Met De Naam Eleni xD
    Rare Naam, Maar NIET Verzonnen.. (A)
    Ze Is Verslaafd Aan: Haar GROTE Liefde Vincent (H) ; Jonas Brothers ; Lekstokken & Met Mensen Zeveren :D
    Ze Skateboard Ook Wel Graag, Maar Ziet Liever Haar Vincent In Actie.. (yeah)
    Nu Zo Interessant Is Zo Ook Niet, Want Om De 2 Zinnen Komt Er 'Vincent' Uit Haar Mond..:8
    Het Spijt Me..;)
    Bye xx


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik ben Esther, en ben 14 jaar oud. Ik ben fan van Tokio Hotel en Britney Spears en mijn grote voorbeelden zijn o.a. Katy Perry en Bill Kaulitz. Mijn hobby's zijn chatten, tekenen, schrijven en volleyballen. En ohja, ik woon in Nederland in de plaats Leeuwarden. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben Julia, en ik woon al 14 jaar in Honselersdijk, Zuid-Holland. Muziek is mijn leven, ik kan niet meer zonder. Ik ben o.a. fan van: McFLY, Good Charlotte, Paramore en Porcelan and the Tramps. Er zijn mensen in mijn klas die mijn naam nog niet weten omdat ik extreem rustig ben in de les. Ik houd van gedichten schrijven, zingen en tekenen. Liefde is een duur artikel, en ik zit zonder geld.

    i'm lisanne. en 13jaar en woont ergens in zuid holland. Ben fan van byna alle music en hobby's zijn voetballen msn klieren en mongool doen(A) <3


    Geen woorden, maar daden.

    Ik ben Máriko en ik zie het nut van dit topic niet.


    Bored.

    ich bun boootz,
    joa eigelik heit i bo mer det boeit nieks ..
    ich bun 15 joar almost en dan krieg ik unne tongpierc veur mien verjoardaag , whahah dus nog eff un paar deagjes w88 en dan ist zo wiet ,
    waarschienlik vertot geer mich neet dus ik haai opp mit mien gezeiver , ich kom oet ut zo sjieke limburg !

    mienne hobby's zeent voetbal && msn
    en ich loester noa HARDCORE !! EMOCORE !! SCREAMO !! RAP !! DUITS !! JAPANS !!


    Because Nobody Love's

    Ik heet Lola.
    En ik hou van My Chemical Romance, Escape The Fate, From First To Last, Alesana, Parkway Drive, You Me At Six en andere bands.


    we were young but we were blind.