• Hi,
    Ik heb nog veel ideeën en wil er 2 weggeven aan mensen die ze willen hebben.Ja krijgt ze als je een reden geeft.Je kan wel maar 1 idee kijken (NietDatZeZoGoedZijn).
    Idee 1
    Tom Kaulitz ontmoet (naam) bij de Doe Een Wens organisatie.Daar zijn vooral kinderen onder de 18 jaar bij aangesloten die een ernstige ziekte hebben.(naam) is al heel haar leven fan van gitaar spelen en doet het dan ook.Tom bewondert (naam) en vraagt zelfs haar gsm nummer om contact te houden.Maar wat als hij ook verliefd wordt op haar ?(naam) heeft kanker en de kans is klein dat ze de 40 haalt.De kans is klein maar ze is er wel en is Tom zijn liefde groot genoeg om van haar te houden ookal heeft ze die ziekte ?
    Idee 2
    Tom heeft de laatste tijd dromen over een meisje. Altijd ziet ze er hetzelfde uit. Tom wordt er een beetje gek van. Hij heeft geen idee wie het meisje is maar hoopt elke nacht haar weer te zien en ze stelt hem niet teleur. Elke nacht verschijnt ze weer in zijn droom. Wanneer hij naar Bill gaat weet Bill direct over wie hij het heeft. Het meisje blijkt in Berlijn te wonen. Het meisje zelf heeft helemaal geen last van dromen over iemand , of nu toch niet. Zal het lot ze samen brengen ?
    xKuss


    The soul needs autumn.

    Leuke ideën,maar ik moet er geen hebben:D


    Give me a long kiss goodnight

    leuke iedeen. maar ik hoef er geen;)
    Ik verzin liefer zelf iets.


    Dunno ><

    Oké,maar het is maar omdat er mensen vaak topics maken met 'ik zoek ideeën' dus dacht ik help ik ze even (;


    The soul needs autumn.

    Ik vind het eerste wel goed.
    Maar ik ben slecht in schrijven.
    dus.. ik hoef het niet

    maar wel lief dat je ze weg geeft


    I need you like a heart needs a beat

    ik hoef er ook geen ... maar ik heb een vraagje.. zou je niet bij idee 1 bijv. kanker in Cistic fibrosis [CF] kunnen veranderen ? dit is een bedreigende taaislijm ziekte en de patienten hiervan sterven meestal doordat er niet genoeg donoren zijn voor nieuwe longen,nieren,hart enzovoort. [/weet ik omdat vriendin vn me haar broertje het heeft en ik met haar een spreekbeurt daarover moet doen]


    We can only learn to love by loving.

    ik hoef er ook geen ... maar ik heb een vraagje.. zou je niet bij idee 1 bijv. kanker in Cistic fibrosis [CF] kunnen veranderen ? dit is een bedreigende taaislijm ziekte en de patienten hiervan sterven meestal doordat er niet genoeg donoren zijn voor nieuwe longen,nieren,hart enzovoort. [/weet ik omdat vriendin vn me haar broertje het heeft en ik met haar een spreekbeurt daarover moet doen]

    Eh,waarom ?
    Ik had dit idee van een real life serie.En daar had dat meisje kanker.


    The soul needs autumn.