• Ja,ik zag hier zo iemand en die was reacties aan het zetten op het forum en op de shoutbox.En ik vroeg: Waarom zet je zo'n nutteloze berichtjes?En ze zei: Ik wil 5 sterren niveau! Ik vind dat je zo'n sterren moet verdienen.Ik heb er nog geen en ik ga toch ook niet zo zielig zitten doen -_-

    x.


    Give me a long kiss goodnight

    Oei,kan de titel gewijzigd worden?


    Give me a long kiss goodnight

    Je kan wel 10.000 berichten plaatsen, alleen daarom krijg je je sterrenbalkje niet vol: het wordt beoordeeld op verschillende punten, waaronder gastenboekberichten en het aantal quizlets. Stel dat ik de 10.000 forumberichten haal, dan nog kan het zo zijn dat ik niet mijn balkje volkrijg. Ik moet dan nog een minimum van 50 quizlets op m'n naam hebben staan. Ik raad haar aan eens naar haar profiel te gaan en info inwinnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja^^ Maar het blijft wel zielig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je kan wel 10.000 berichten plaatsen, alleen daarom krijg je je sterrenbalkje niet vol: het wordt beoordeeld op verschillende punten, waaronder gastenboekberichten en het aantal quizlets. Stel dat ik de 10.000 forumberichten haal, dan nog kan het zo zijn dat ik niet mijn balkje volkrijg. Ik moet dan nog een minimum van 50 quizlets op m'n naam hebben staan. Ik raad haar aan eens naar haar profiel te gaan en info inwinnen.

    Maar ze ik vind het oneerlijk =D


    Give me a long kiss goodnight

    Ja^^ Maar het blijft wel zielig.

    Idd!


    Give me a long kiss goodnight

    Heb je titel even aangepast ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Heb je titel even aangepast ;)

    Dankje!


    Give me a long kiss goodnight

    OMFG, zielig -.-'

    ik heb 4 sterren. Maar heb geen flauw iedee hoe ik er aan gekomen ben..xD
    En eigenlijk boeit het me ook niet!
    Zo lang ik maar Lol heb! :Y)


    Dunno ><

    ik heb 4 sterren. Maar heb geen flauw iedee hoe ik er aan gekomen ben..xD
    En eigenlijk boeit het me ook niet!
    Zo lang ik maar Lol heb! :Y)
    _O_


    Give me a long kiss goodnight

    (...)_O_

    Ja, je zit hier tog voor de gezeligheid?!
    En wat heb je eigenlijk aan die stereen?!
    Ik heb er dan wel 4, Maar heb nog noit versgil gemerkt O.O


    Dunno ><

    (...)
    Ja, je zit hier tog voor de gezeligheid?!
    En wat heb je eigenlijk aan die stereen?!
    Ik heb er dan wel 4, Maar heb nog noit versgil gemerkt O.O

    Inderdaad,maarja ik weet ook niet wat ze ermee willen bereiken.Het maakt toch niet uit hoeveel sterren je hebt? Dat maakt je toch niet anders ofzo?Voor zover ik weet tog niet.. :P


    Give me a long kiss goodnight

    (...)
    Inderdaad,maarja ik weet ook niet wat ze ermee willen bereiken.Het maakt toch niet uit hoeveel sterren je hebt? Dat maakt je toch niet anders ofzo?Voor zover ik weet tog niet.. :P

    Ik heb eigenlijk ook geen flauw iedee hoe je die sterren verdient.
    Als ik nieve 5 berijkt. nouw leuk, mAAR Wat heb ik er aan?!


    Dunno ><

    Whaha
    ik moet ni eens 5 sterre hebbe :O
    Waar da mensen zich toch mee bezig houde xD


    Your Butt is Mine!

    Ok, das wel heel zielig. Ik ging vroeger bijna ook nooit op het forum maar dat was omdat ik daar geen nood aan voelde. najaah, toen ik het forum wel leuk vond ging ik natuurlijk ook berichtjes plaatsen en gingen die niveaudinges wel omhoog. Maar het boeit toch neit of je 5 sterren of 3 of 2 hebt? Das gewoon stom


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]