(...)
Dat gevoel van vrijheid heb ik ook hoor!
Zo niet dat gevoel van dat ik voor álles wat ik doe ooit gestraft ga worden. (Hoewel een deeltje van mij ergens wel in karma gelooft )
Maar tis gewoon in depri tijden dat ik me af en toe zit af te vragen wtf ik hier eigenlijk doe enzo en dat ik me n ogal nutteloos voel... En dan denk ik dat gelovige mensen daar altijd wel een of ander antwoord hebben, dat niet altijd ergens op slaat, maar dat hen wel gelukkig kan maken. En dan wil ik dat ook (gelukkig zijn snapje )
<3
ik ben wel zo'n karmatypje. Vooral omdat ik al mijn hele leven heel vrolijk ben. Ik ging altijd heel lief tegen mensen doen en dan kreeg ik ook liefde terug. En als het dan een keertje niet goed met me ging, als ik in een dip zat, waren er altijd wel mensen die me er weer uithaalden, omdat ze wisten hoe ik ze ooit had geholpen. Dat is best fijn. Maar ik heb ook zo van die dagen dat ik iemand hartstikke boos of verdrietig heb gemaakt en vervolgens me alles tegenzit...
dus ik geloof daar best in.
Omdat ik ook dingen over mijn vorig leven ben te weten gekomen en die overeen kwamen met de herinneringen van iemand anders uit een vorig leven (echt heel toevallig), geloof ik in reïncarnatie.
Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.