• Wie haat mij nou zo,
    Wie gunt mij niet een plekje bij de beste quizlets. Ik vind dat zo sneu, mensen die me gewoon een 1 geven, oke miss ben ik kinderachtig, maar die mensen die mij een 1 geven zijn net zo kinderachtig,

    x3




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spelfoutje)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Idd,als je de quiz niet goed vind moet je er niet op stemmen he -_- Geen 1 of ook geen 10 -.-


    Give me a long kiss goodnight

    Nou, als ik in de eerste plaats al 15 10en krijg ofzo, dan is het otch neit slecht meer.[/toch?]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Idd,als je de quiz niet goed vind moet je er niet op stemmen he -_- Geen 1 of ook geen 10 -.-


    idd groot gelijk maar hoeso ben ji kinder8erig dan...


    balub ^^.

    Ow dat ik erover begin te zeiken zeg maar..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    xD Ze wil gwn niet dat er zo'n sielige kinders zijn die 1'en geven -_-


    Give me a long kiss goodnight

    Ik haat je nietxD
    Ik vind jou liefxD
    Ook al ken ik je niet goed

    die mensen die zeggenda t jij kinder8ig ben zijn het lekker zeluf

    lekker puh:P


    balub ^^.

    Ow dat ik erover begin te zeiken zeg maar..

    Hunny dan zijn we dat saampjes!<3
    Want ik heb er nu al 3x een zeik topic over geopent. Ik had een serie [/nu geinactiveerd] stond met alle 3 de delen op de 1e,2e & de 3e plaats geeft iemand ze een 1! weg 1e 2e & 3e plaats. Ook met me oude serie nu ook ge inactieveerd. Naja hetzelfde verhaal 24x gemaakt 20 10nen iemand geeft een 1 weg 1e plaats dat vind ik kinderachtig dat mensen dat doen --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen idee,
    maar ik geef mensen eigenlijk nooit punten (;


    The soul needs autumn.

    Weet je, ik zou bij god niet weten wat mijn quizlet ratings zijn. Ik zou me niet al te veel van die cijfers aantrekken, let op de mensen die je quizlets wel leuk vinden :]


    No growth of the heart is ever a waste

    dude wtf:O
    het is echt triest om 1'en te geven:O dat doe je gewoon niet. Ik stem sowieso bijna niet op quizlets. Maar als ik stem geef ik wel een 9/10. Gewoon omdat ie het dan ook echt verdiend heeft. Als ik het echt een quiz vind die andere mensen pijn doet kan ik weleens een 3 ofzo geven xD
    maar daar besteed ik meestal niet eens meer aandacht aan.
    Ik ken jou niet, maar ik haat je in ieder geval ook niet <3


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Waarom is het überhaupt belangrijk om bij de Beste Quizlets te staan. Alsof iedereen het daarmee eens zou zijn :'D Er zijn zoveel quizlets dat het wss voor iedereen weer een andere is die hij/zij het beste vindt.
    ik hoef echt niks met die cijfertjes, de mensen die mn quiz leuk vinden volgen `m en degene die `m niet leuk vinden doen dat niet. That's as simple as it is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kiddo ik hou van je en dat weet je
    ik sou je nooit een 1 geven maar ik geef sowieso geen cijfers op wie sijn quizzen dan ook o.o


    We can only learn to love by loving.

    Ik haat jou niet.
    Ik geef bijna nooit geen punten en als er dan al geef dan zijn die meestal tussen de 8 en de 10


    I need you like a heart needs a beat

    Waarom bestaat er dan een 1? Als je vind dat de quiz een 1 verdient dan stem je toch een 1? Denk nou eens logisch na.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.