• haaaj(A)

    ik ga een nieuwe serie beginnen en ik heb daarvoor rollen nodig !

    het gaat over :

    Tom word gevraagt voor een zogenaamde actie,Tom denkt dat het waar is en stemt in,hij moet samen met zijn vriendin naar een bestemming waar hij een maand blijft.Maar wat Tom niet weet is dat het gelogen is en dat hij mee doet aan het programma : 'The X-effect'.Eenmaal daar word de vriendin van Tom naar buiten gelokt en word ze weggestuurt 'naar huis'zeggen ze.Tom snapt er niks meer van maar werkt toch maar mee.Als hij naar zijn kamer gaat,Zit er een meisje die hij uit duizende kent!Zijn EX!Shanice(srry:$) kan Tom niet uitstaan en weigerd dn ook om met hem 1 woord te spreken,ze wil zo snel mogelijk naar huis,maar natuurlijk kan dat niet.De vriendin van Tom en de vriend van Shanice verblijven een paar blokken achter hun in een huisje.Maar dat weten Tom en Shanice natuurlijk niet,ze weten dus ook niet dat ze hun bespieden!!
    Zal het Tom en Shanice lukken niet vreemd te gaan of slapen ze vanacht gwn bij elkaar in bed???

    da is hem,ik heb de inspi van de serie. :P

    maar dit zijn de rollen :

    Vriendin Tom : TheTeddy
    Ex Tom : NimmaGirl(srry ma ik kon het nie laten)
    Vriendin Bill :DELETEx3
    Zusje Shanice :

    weten jullie nog een rol?zeg het dn ff in een pb?


    Dit moet ik weten :

    Tekstje (leef je in in de rol ;))
    Foto (geen scene/emo graag(A))


    doeii

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    en is die orgineel ??

    of moet er geen TH in ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Vriendin Bill of Vriendin Tom:
    Tekstje (leef je in in de rol ) komt!
    Vriendin Bill:
    Hoii Iedereen,
    Ik ben Eveline en ben dus 17 jaar oud. Ik heb bruin haar en bruine oogjes. Mensen beschrijven me als een lief, zachtaardig, gevoelig, koppig en onafhankelijk persoontje. Ik woon nog altijd bij mijn ouders, wat ik eigenlijk vreselijk haat, maar als ik oud genoeg ben willen ik en Bill samen een appartementje kopen. Ik ben echt zo gelukkig met hem! Hij is gewoon heel het tegenovergestelde van zijn broer. Die is gewoon een echte player en dat haat ik aan hem, voor de rest is hij wel lief ^^ Ik hou van toverballen, zo'n snoepjes ja, mijn hondje en van schoenen. Jaah, ik ben een beetje verslaafd aan schoenen, maar ik ben zeker geen tutje die iedere dag make-up opmoet en uren voor de spiegel staat hoor! Ik haat spinnen en ook wel de horden fans die aan me hangen, sinds ze weten dat ik met Bill heb. En off course ook stalkbrieven van sommige meisjes --" Maar ik heb heel veel steun aan Bill && aan mijn vriendinnen. Ze steunen me voor dik en dun en ze betekenen eigenlijk alles voor me! Maar ik moet er nu echt vandoor, Bye! <33
    Vriendin Tom:
    Hoii Iedereen,
    Ik ben Eveline en ik ben dus 17 jaar oud. Ik heb bruin haar, wat ik soms toch wel kleur en heb donkerbruine ogen. Mensen beschrijven me als koppig, eigenwijs, lief en soms egoïstisch en ze zeggen dat ik ook nog wel eens arrogant uit de hoek kan komen. Ze zeggen dat dat vooral komt, omdat ik nu de vriendin van Tom ben, maar dat moet eigenlijk wel. Met al die zagende fans. Ze laten me gewoon niet meer met rust! Ik heb zelfs eens een dreigbrief gekregen, maar dat is al weer een paar maanden geleden. Maar gelukkig heb ik veel steun aan Tom en ook wel aan de vriendin van Bill, want ze maakt zo ongeveer hetzelfde mee. Ik vind het wel erg voor haar, want ze is nog tamelijk gevoelig op dat vlak. Naja, ik woon nog altijd bij mijn liefelijke ouders en mijn heel lieve broertje. Dus not! Vanaf ik achttien ben, gaan ik en Tom ons eigen stekje zoeken. Ik zie het echt al helemaal zitten! Ik hou van snoep, uitgaan en ben toch wel erg verslaafd aan kleren en schoenen. Jaja, ik kan er ook niet aan doen hoowr! ^^ Ik haat spinnen en natuurlijk de vele fans die altijd aan mijn oren komen zagen of boze emails sturen. Soms wou ik dat ik de vriendin van Tom nooit geweest was, maar als ik dan weer voor me zie hoe gelukkig ik met hem ben, dan wis ik die gedachte heel vlug. En sinds kort zijn we uitgenodigd om naar een ander land te gaan ofzo voor een actie. Tom heeft ingestemd om zijn goede hart eens te laten zien. En ik vind het wel nog een tof ideetje! =) Maar nu moet ik echt gaan, Bye! <3.

    Foto (geen scene/emo graag)http://www.jessicaalbasource.com/wp-content/uploads/2008/01/jessica-alba-cosmogirl-03.jpg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vriendin Bill of Vriendin Tom:
    Tekstje (leef je in in de rol ) komt!
    Vriendin Bill:
    Hoii Iedereen,
    Ik ben Eveline en ben dus 17 jaar oud. Ik heb bruin haar en bruine oogjes. Mensen beschrijven me als een lief, zachtaardig, koppig en onafhankelijk persoontje. Ik woon nog altijd bij mijn ouders, wat ik eigenlijk vreselijk haat, maar als ik oud genoeg ben willen ik en Bill samen een appartementje kopen. Ik ben echt zo gelukkig met hem! Hij is gewoon heel het tegenovergestelde van zijn broer. Die is gewoon een echte player en dat haat ik aan hem, voor de rest is hij wel lief ^^ Ik hou van toverballen, zo'n snoepjes ja, mijn hondje en van schoenen. Jaah, ik ben een beetje verslaafd aan schoenen, maar ik ben zeker geen tutje die iedere dag make-up opmoet en uren voor de spiegel staat hoor! Ik haat spinnen en ook wel de horden fans die aan me hangen, sinds ze weten dat ik met Bill heb. En off course ook stalkbrieven van sommige meisjes --" Maar ik heb heel veel steun aan Bill && aan mijn vriendinnen. Ze steunen me voor dik en dun en ze betekenen eigenlijk alles voor me! Maar ik moet er nu echt vandoor, Bye! <33
    Vriendin Tom:

    Foto (geen scene/emo graag)http://www.jessicaalbasource.com/wp-content/uploads/2008/01/jessica-alba-cosmogirl-03.jpg


    bedankt voor je aanmeldig(K)

    kwacht nog op meer mensen en dn ga k kiezen;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Vriendin Bill of Vriendin Tom:
    Tekstje (leef je in in de rol ) komt!
    Vriendin Bill:
    Hoii Iedereen,
    Ik ben Eveline en ben dus 17 jaar oud. Ik heb bruin haar en bruine oogjes. Mensen beschrijven me als een lief, zachtaardig, koppig en onafhankelijk persoontje. Ik woon nog altijd bij mijn ouders, wat ik eigenlijk vreselijk haat, maar als ik oud genoeg ben willen ik en Bill samen een appartementje kopen. Ik ben echt zo gelukkig met hem! Hij is gewoon heel het tegenovergestelde van zijn broer. Die is gewoon een echte player en dat haat ik aan hem, voor de rest is hij wel lief ^^ Ik hou van toverballen, zo'n snoepjes ja, mijn hondje en van schoenen. Jaah, ik ben een beetje verslaafd aan schoenen, maar ik ben zeker geen tutje die iedere dag make-up opmoet en uren voor de spiegel staat hoor! Ik haat spinnen en ook wel de horden fans die aan me hangen, sinds ze weten dat ik met Bill heb. En off course ook stalkbrieven van sommige meisjes --" Maar ik heb heel veel steun aan Bill && aan mijn vriendinnen. Ze steunen me voor dik en dun en ze betekenen eigenlijk alles voor me! Maar ik moet er nu echt vandoor, Bye! <33
    Vriendin Tom:

    Foto (geen scene/emo graag)http://www.jessicaalbasource.com/wp-content/uploads/2008/01/jessica-alba-cosmogirl-03.jpg


    Je hebt niks ingevult bij vriendin Tom,


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Je hebt niks ingevult bij vriendin Tom,

    Moest ik nog doen :P En nu is dat gebeurd ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Moest ik nog doen :P En nu is dat gebeurd ^^


    okii :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    welke rol wil jij het liefst?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Verder nog iemand ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik wil opzich wel maar ben niet zo goed in tekstjes schrijven hoor :$
    Maar ik probeer het gewoon ;)
    Rol: vriendin Tom
    Tekstje:
    Yo mijn naam is Nickita
    ik ben 18 jaar en geniet van mijn leven
    Ook kan ik een bitch zijn als het moet en ben ik vaak vrolijk
    Ik ben verslaafd aan kauwgom en lolly``s en schrijf graag teksten en hou ook van graffiti
    Ik heb al een tijdje met Tom nu is er een een of ander actie waarvoor we naar een een of ander bestemming heen moeten
    Ik ben best wel benieuwd wat het alemaal is enzo
    Maar ik ga nu moet me koffer nog verder pakken dus mzzl mensen
    Foto:
    http://i185.photobucket.com/albums/x39/mary2195/TheBrunetteCheerleader.jpg


    You can't touch music but music touch you

    bedankt voor het invullen :)

    ik w8 nog op mensjes :P

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Anders maak ik straks de proloog ofzo ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Vriendin Tom.

    Tekstje:

    Heey everybody,

    Mijn naam is Mara. Ben 19 jaar oud en waarschijnlijk het leukste meisje dat je ooit zal ontmoeten. Ik heb nu een Half jaar verkering met Tom en het bevalt me prima dus jij rkijgt hem niet. Als ik je niet mag zal je dat ook vast wel merken en ik ben niet makkelijk om mee om te gaan. Maar als je vrienden met me bent zal ik je nooit laten vallen. Ik woon in een klein appartement in Berlijn waar ik Journalistiek studeer. Als ik me verveel schrijf ik verhaal, speel ik gitaar of bel mijn Bf op Anna. Tom belde me net over een of andere actie waar ik dus mee naartoe moet dus ik ga maar is pakken

    ByeBye Bitches..

    Foto: Stuur ik zo naar je op msn :)

    Kuss (H)

    Rol: Vriendin Tom.

    Tekstje:

    Heey everybody,

    Mijn naam is Mara. Ben 19 jaar oud en waarschijnlijk het leukste meisje dat je ooit zal ontmoeten. Ik heb nu een Half jaar verkering met Tom en het bevalt me prima dus jij rkijgt hem niet. Als ik je niet mag zal je dat ook vast wel merken en ik ben niet makkelijk om mee om te gaan. Maar als je vrienden met me bent zal ik je nooit laten vallen. Ik woon in een klein appartement in Berlijn waar ik Journalistiek studeer. Als ik me verveel schrijf ik verhaal, speel ik gitaar of bel mijn Bf op Anna. Tom belde me net over een of andere actie waar ik dus mee naartoe moet dus ik ga maar is pakken

    ByeBye Bitches..

    Foto: Stuur ik zo naar je op msn :)

    Kuss (H)


    eey tjap

    jij hebt hem,lief ben ik he;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik wil opzich wel maar ben niet zo goed in tekstjes schrijven hoor :$
    Maar ik probeer het gewoon ;)
    Rol: vriendin Tom
    Tekstje:
    Yo mijn naam is Nickita
    ik ben 18 jaar en geniet van mijn leven
    Ook kan ik een bitch zijn als het moet en ben ik vaak vrolijk
    Ik ben verslaafd aan kauwgom en lolly``s en schrijf graag teksten en hou ook van graffiti
    Ik heb al een tijdje met Tom nu is er een een of ander actie waarvoor we naar een een of ander bestemming heen moeten
    Ik ben best wel benieuwd wat het alemaal is enzo
    Maar ik ga nu moet me koffer nog verder pakken dus mzzl mensen
    Foto:
    http://i185.photobucket.com/albums/x39/mary2195/TheBrunetteCheerleader.jpg


    hij is bezet srry :$

    ma als je wilt kun je je nog inschrijven voor een andere rol,en als je nog een rol weet moet je het maa zeggen in een pb ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Vriendin Tom

    Tekstje (leef je in in de rol ):
    Hé! Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong, veel mensen zullen ontzettend jaloers op m'n leven zijn of mij misschien wel haten. Waarom? Omdat ik een super sexy über geil vriendje heb! Wie? Jaaa dat is voor mij een weet en jou een vraag, nee hoor I'm just kidding, mijn vriendje is Tom Kaulitz! De heerlijkste jongen van de wereld! Weet je niet wie Tom Kaulitz is? Ohhhh, dat is wel heel erg schandalig! Je moet hem wel kennen! Of je kent hem door hem te haten of van hem te houden! Hij is dé gitarist van Tokio Hotel! Gaat er nu een lichtje branden? Mooizo. ^^ Maar verder over moi: Ik ben dus Michelle en hou ontzettend veel van shoppen, dansen, feesten, jongens, Tom en piano spelen. Ik zing verder ook heel graag en ben vaak ontzettend melig. Volgens mij ben ik altijd wel een vrolijk een hyper meisje. Zoals je op de foto kan zien heb ik bruin haar en bruine ogen 0.0. Niet echt speciaal. Maar ik ben tevreden over mezelf. Enne... Oja! Mijn karakter is: Vrolijk, hyper, beetje gestoord, bitchy, lief, koppig, eigenwijs, sarcastisch en houd ervan iemand belachelijk te maken op dit moment is mijn doelwit Georg [/evil laugh] Warning!: Kom niet aan Bill of Tom! Want die twee zijn ontzettend heilig voor mij en tienduizende andere meisjes! En als je het toch waagt komen we met z'n allen op je af en dan We Kill You!! Maar ik ga er maar weer eens vandoor =D. xx'(L)

    Foto (geen scene/emo graag):
    http://www.trustedlog.com/wp-content/uploads/2007/11/jennifer-love-hewitt-1.jpg
    of:
    http://yummycelebrities.com/wp-content/uploads/2006/10/jennifer-love-hewitt-000a.jpg
    Hoop dat ik nog op tijd ben en de rol krijg!

    xx BlackNails