• omg, iedereen is precies depri vandaag

    ik weet niet hoe ik het doe; maar kben vandaag depri en romantisch tegelijk .. XD
    Anapoes is depri
    Lauratje is depri


    wie is nog depri? ;o


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    wow, ik kan op vrijdag niet depri zyn hooor. juist happy. alhoewel, vandaag was wel een kutdag. Khad die examens vn Labo 'n wrs byde een buis. 'n dn bn ik nog gevallen voor Simon zyn neus ö moaar hij is wel bij mij ff komn stoaan. =D 'n dn nog 't kloooootste vn heel de dag, khkad een bloedneus. Eigelyk wel grappig, wnt toen moestek ni meer meedoen met LO , =D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik.><
    Eerst nogsteeds na 9 dagen last vn me kaak [is gekneust], en krijg ik er ook nog keelpijn bij.
    Dan hebben we een speekselpracticum bij Biologie, kan mijn "samenwerkmattie" niet speeksel afgeven vanwege haar beugel.>< Ik dus 3cm speeksel inleveren.
    Daann moet ik naar de huisarst, zit ik daar een uur in de wachtkamer, moet ik naar het ziekenhuis om foto te maken! BahBahBah, rotdag, nu depressief!><
    Maarrr! Een leuke jongen uit mijn klas noemde me 'schatje' ofzo, en mijn kaak is niet gebroken!;D

    xxox


    Underdog, just look at the mess you made.

    Deze dag is gwn de ergste van het jaar ofzoow..(pas op, hier komt een lange lijst deprimerende dingen...)
    Mijn moeder moest naar het ziekenhuis voor controle, die verpleegster daar dee mega degoutant, dan komen ze terug thuis en merkt ze da ze haar sleutel vergete was dus moest ze wachte tot ik terug was van m'n mondeling van fysica (dat een ramp was trouwens..). Bijgevolg was mijn tante te laat voor een afspraak. Na de middag krijgen we telefoon dat er een vrachtwagen in diezelfde tante haar auto is gereden (ze mankeert zelf al een geluk niets). Dan is ook nog eens de TH DVD uitverkocht, dus moet ik nog wachten... En mijn broer gedraagt zich als een eikel...

    Owkeej, sorry voor dit depri gedoe, maar ik vond het hier goed in passen xD
    Xx..


    And the wheels just keep on spinnin'

    Ooh! Mijn pa heeft juist gebeld da hij nog een DVD gevonden heeftxD

    Ik=blij


    And the wheels just keep on spinnin'

    Vandaag is gewoon kut --"
    Eerst examen frans, een schrijfoefening maken en 2teksten lezen en daar dan vraagjes over oplossen. Ik ben slecht in frans --"
    Chemie en Latijn leren voor maandag. En mn moeder en mn vader hebben heel fel ruzie en ze praten dus nu niet meer tegen elkaar, nou zit ik hier mooi. Maar ik ben ook wel een beetje happy; sinterklaas :D


    Listen to what we're not saying..

    k ben meer slechtgezind, heb een heel weekend leren voor de boeg --' stomme exames ><


    You're a star in heaven.

    'k bn al weken depri,
    hatelyke jongens >.<
    maar heel myn klas is ook wat deprissief
    wss door de examens en het weer


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik ben eig happy vandaag x) najaah, in de mate dat ik happy kan zijn met slecht weer ;)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]