• Jhaa kinderen, ik moet gewoon iet hebben.
    Ik ga een hele brand nieuwe serie starten maar daarvoor heb ik wel een supergoed en origineel idee nodig. Ook al zei i dat een nieuwe seriehoogstens binnen een paar dagen komt, ik heb toch al een idee nodig! Maar ik weet er geen >,< Daarm, weetiemand van jullie iets? Het moet deze voorwaarden hebben.
    -Origineel, iet dat nog niemand heeft!
    -Aantrekkingskracht tot Quizletters heben.
    -Een goede structuur.
    -Goede zinsbouw van het kleine tekstje dat gestuurd word.

    Edit
    Het mág over TH gaan ofzoo en stuur please in een pB!

    xoxo'

    Ik zal effe denken =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmm.. Ik ga nadenken :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Schat ik zal eens denken voor je, ik heb net al mijn energie gestopt in mijn nieuwe serie, maar miess als ik niet kan slapen schrijf ik wat voor je op!^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (Naam)Heeft last van allerlei dingetjes. Ze moet van haar ouders naar de dokter om bloed laten te prikken. Na een week moet ze weer bij de dokter komen. Hij zegt tegen haar dat het niet goed is en dat ze gelijk naar het ziekenhuis. (Naam)heeft daar geen behoefte aan en verzwijgt voor iedereen wat er nou eigenlijk aan de hand is. Ze schrijft in haar dagboek wat er nou eigenlijk aan de hand is. Tegen haar ouders zegt ze dat ze bloedarmoede heeft. Maar dan wordt ze aangereden en moet ze naar het ziekenhuis. Als ze wakker wordt vertelt haar vader dat ze ernstig ziek is. En dat ze nog maar even te leven heeft. Ze wil geen kuur meer en wil naar huis. Voordat ze haar ogen voorgoed dicht doet vraagt ze aan haar beste vriendin of ze haar dagboek wil verbranden als ze er niet meer is. Haar beste vriendin vindt alles goed. Maar als ze haar dagboek leest als (naam) er niet meer is. En wat als ze erachter kotm dat (naam) iedereen heeft voorgelogen?


    Music is the new sex

    Dankje hunnypoohzz<3

    Stuur in PB niet hier zetten! Dan is alles al verklapt!

    sorry kweet ff niks..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik weet al :]