• Brooke is een normaal meisje.Ze zit op school,heeft goede punten,-allhoewel soms slechte-en heeft leuke vrienden en familie.Vrienden,Vriendin.Haar beste vriendin heet Mickey.Soms worden ze wel gepest,ze weten niet waarom,maar dat vinden ze vrij normaal.Dus ze ergeren hun er niet over.Maar op een dag wordt het echt erg.Ze worden na school geslagen en komen allebei in het ziekenhuis terecht.Ze weten het.Ze weten het geheim!

    The secret:
    Brooke is de ex van Koen Buyse.De pestkop Hannah is grote fan van Zornik.Koen moest kiezen tussen Brooke en Hannah.Hij heeft Brooke gekozen en daardoor is Hannah kwaad,maar ze is het vergeten.Opeens vergeten,dat was door een ongeluk dat ze een paar jaar daarna had veroorzaakt.En Mickey is ook de ex van Bill.Bill Kaulitz jaa.Julie en Magali (2 meelopers van Hannah) zijn grote fan van Tokio Hotel.Wat hun dus ook boos maakt.De enige wie het geheim weet zijn Brooke en Mickey.Brooke heeft het niet vertelt,en Mickey gaat haar eigen geheim toch niet vertellen?


    Goed?
    Origineel?
    Titel?
    ...

    x.


    Give me a long kiss goodnight

    goed: ben niet echt fan vn Zornik,ma th komt er in das goe :')
    origineel: bwa jah
    Titel: Secret's everywhere

    srr ben inspiratieloos


    I need you like a heart needs a beat

    Woow Eva, wat een enthousiasme x]

    Goed? JAAH!
    Origineel? Ja ^^ && je moet me laten wetn wnr deel 1 er is =)
    Titel?
    Do they know the big secret?!
    I can't believe, would my best friend told it?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Woow Eva, wat een enthousiasme x]


    Jah zeg


    I need you like a heart needs a beat

    NOG?


    Give me a long kiss goodnight

    Me!
    Je moet het doen!! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Goed.
    Ja. :]
    Geen titel, ik ben inspi loos >.<'
    Hoofdloos.