• Bij ons zijn er jongens/meiden die proefwerken stelen en ze verkopen, zodat we al weten wat voor vragen we krijgen. Ik wil even melden: Ik steel ze niet en ik koop ze niet. Maar goed, nu zijn er ook jongens/meiden uit onze klas verdacht en ze worden geschorst, want de directeur is nu woedend.
    En nu zijn het mensjes die ik toch niet mag en het zal wel rustig worden zonder hun.

    wajo 0.o Goed voor ze dat ze weg moeten xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Idd, dat gaat rustig worden in jou klas! :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Hm, zoiets moet je slim doen,.[/ niet dat ik het ooit gedaan heb..] je moet gewoon een broer hebben op dezelfde school^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hm, zoiets moet je slim doen,.[/ niet dat ik het ooit gedaan heb..] je moet gewoon een broer hebben op dezelfde school^^
    Of een goede PW stelen inplaats van een paar klassen hoger of een muziekPW waar je een cd voor nodig hebt.

    (...)Of een goede PW stelen inplaats van een paar klassen hoger of een muziekPW waar je een cd voor nodig hebt.

    Ja das neit slim..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zie volgende week wel wie er weg zijn, maar stiekem ga ik een feestje houden =X

    Vreemd.. bij het proefwerk economie vorig jaar was het ook het geval.


    No growth of the heart is ever a waste

    whahahah die ownt xD


    I don't need words to feel those lips.

    Opgeruimd staat netjes. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat iemand een toets met de antwoorden aan het maken was. :'D


    blame the bully.

    bijons hadden vandaag een paar kinders de toets gestolen^^ iedereen nu goed cijfer ><

    ennne wij stelen altijd alle antwoordenboekjes ^^

    en mn vriendin had in dr kluis een enorme stapel met groene briefjes (onge-orloofd gedrag) zo werd ze dus nooit opgeschreven maar had ze wel zown briefje bij zich ><' , en toen kwam er een kluisjescontrole.. ^^ en toen moest ze naar de conrector EN TOENN geloofde ze "dat iemand het in haar kluisje had gelegd" STUPID SCHOOL! ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    en dat voor een havo-vwo klas (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    whaha xD leuk tog. like wij krijgen vn heel veel vakken antwoordenboeken o.o vn de leraren die lui sijn dom mr goed


    We can only learn to love by loving.

    wij namen altijd de antwoorden boekjes mee.. dan kon je thuis overschrijven had je tenminste een voldoende voor het aftekenen..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    hebben mensen uit mijn klas ook een keer gedaan met een pw Duits en Scheikunde. Bleek het dat we bij beiden een andere versies kregen¬¬.


    I am an idiot, I move.