• ik heb hem gezien yaaay :D
    en hij is VETaf xD


    duss, mensen, kopen die handel! :)


    (ik had duotickets gewonnen voor de avant-première)
    waren er mss nog mensen hier die daar waren?


    x.

    Heey ff rustig! Ik zeg gewoon mijn menign >,< Djezuazz ><

    Heey ff rustig! Ik zeg gewoon mijn menign >,< Djezuazz ><


    Net als wij? Waar zit je logica meid??


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Net als wij? Waar zit je logica meid??


    Je snapt echt mijn punt niet hé? Like, ik zeg mijn mening dat hier al téveel topic overs geopend zijn. Wáárom kan het nietgewoon bij 1 topic ove die domme onderwerp blijven?

    (...)

    Je snapt echt mijn punt niet hé? Like, ik zeg mijn mening dat hier al téveel topic overs geopend zijn. Wáárom kan het nietgewoon bij 1 topic ove die domme onderwerp blijven?


    eu 'cuzz we hadden dat ander topic misschien niet gezien? -,- gosh en ik snap je punt wel maar jij het mijne niet, als je jezelf er aan ergerd reageer er dan niet op gott..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    eu 'cuzz we hadden dat ander topic misschien niet gezien? -,- gosh en ik snap je punt wel maar jij het mijne niet, als je jezelf er aan ergerd reageer er dan niet op gott..


    Waarom reageer je dan op mij alsje je hier aan mijn dingen ergerd?

    (...)

    Waarom reageer je dan op mij alsje je hier aan mijn dingen ergerd?


    ^.^ omdat ik in een reageer-op-alles-beu zit enz en omdat ik ALTIJD mijn mening zeg en omdat ik jou dom vindt als je er zo over doordramt dat wij er over praten, volgens mij, ben je jaloerd dat jij er niet was 'fzuw!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    by the way, ik erger me er niet aan ik vind het gewoon aandachttrekkerij!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hahahahaha ! *Ligt helemaal plat* Weetje, ik zit nog liever thuis dan naar die DVD te gaan kijken, geloof me =D Als jy mij dom vind, jouw probleem niet het mijne. Ik wéét wel beter hoor lieve schat.

    Jaloeziii! x'D


    If music be the food of love, play on!

    Hahahahaha ! *Ligt helemaal plat* Weetje, ik zit nog liever thuis dan naar die DVD te gaan kijken, geloof me =D Als jy mij dom vind, jouw probleem niet het mijne. Ik wéét wel beter hoor lieve schat.
    djeez laat hun gewoon praten ofzo >.< Als hun willen nababbelen leuk voor hun.

    ja ik was daar ook,keb da gwonne me de joepie jij?

    Oe.
    Vetman. n.n'
    Ik ga hem ook wel eens kijken :]

    Ik krijg hem maandag ofzo.:')
    x.


    ok

    Maar ik weet niet waar het verkocht wordt, waar eigenlijk?:'D
    x.


    ok

    Maar ik weet niet waar het verkocht wordt, waar eigenlijk?:'D
    x.
    goede cd/dvdwinkels en bol.com ofcourse