• ik heb hem gezien yaaay :D
    en hij is VETaf xD

duss, mensen, kopen die handel! :)

(ik had duotickets gewonnen voor de avant-première)
    waren er mss nog mensen hier die daar waren?

x.

(...)

joaa, daar xD

Wie van de 4?? jullie stonden zo op het begin toen je nog niet binnen mocht toch zo als enige aan die ene tafel hé? Ik stond dan achter jullie met mijn pappie x']

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

(...)

Wie van de 4?? jullie stonden zo op het begin toen je nog niet binnen mocht toch zo als enige aan die ene tafel hé? Ik stond dan achter jullie met mijn pappie x']

uh.. wat? xD
    wij zijn pas om 2 uur toegekomen x]
    ik had een zwarte trui aan met gekleurde robotjes op ö (xD) en mn vriendin was zo glam-rock gekleerd (beetje à la Bill ^-^)

ojaa, en ik had lekker opvallende witte sneakers aan xD

en ik zat helemaal rechts van de 4 x]

(...)

uh.. wat? xD
    wij zijn pas om 2 uur toegekomen x]
    ik had een zwarte trui aan met gekleurde robotjes op ö (xD) en mn vriendin was zo glam-rock gekleerd (beetje à la Bill ^-^)

ojaa, en ik had lekker opvallende witte sneakers aan xD

en ik zat helemaal rechts van de 4 x]

Dus dan zaten jullie zeg maar helemaal rechts van die balk? Jullie zijn daar bij zo die twee meisjes gaan zitten klopt dat?

(...)

Dus dan zaten jullie zeg maar helemaal rechts van die balk? Jullie zijn daar bij zo die twee meisjes gaan zitten klopt dat?

jaaa klopt xD

(geef maar toe ö gy hield ons zo totally in de gaten :D)

(...)

Omg djezus, sorry hoor, was vergeten dat het verboden was om je mening te zeggen --" Lees mijn bericht dan goed ofso?

pff, rustig maar :')
    beetje sarcasme kan tog nooit kwaad?
    en wrm iedreen er topics over maakt weet ik niet.
    Ik kan nog niet in iemand zn hoofd kijken x']

maar ik maak er 1 over om gewoon te zeggen da ik hem goed vind, en da het zkr een aanrader is.

(...)

jaaa klopt xD

(geef maar toe ö gy hield ons zo totally in de gaten :D)

adoh x'] Nee hoor, jullie kwamen binnen en ik verveelde mij en ik was aan het rond kijken, x'] Kan ik eraan doen dat ik eht zag? :P Naja ik zat zo in het midden naast mijn pappie een 2tal rijen boven jullie xD

Bij welke winkels is die nieuwe TH DVD vrijdag te koop ?? Ik krijg hem waarschijnlijk voor Sinterklaas, ik smeek er al een hele lange tijd over.

you're my favourite part of the day ~

Bij welke winkels is die nieuwe TH DVD te koop ?? Ik krijg hem waarschijnlijk voor Sinterklaas, ik smeek er al een hele lange tijd over.

Weet niet, ik denk eigenlijk in de muziekwinkels x'] en wij hebben hem in avant-premiere gezien dus niet op dvd zelf!

(...)

adoh x'] Nee hoor, jullie kwamen binnen en ik verveelde mij en ik was aan het rond kijken, x'] Kan ik eraan doen dat ik eht zag? :P Naja ik zat zo in het midden naast mijn pappie een 2tal rijen boven jullie xD

aah nice nice nice :D
    het was tog zalugh e xD
    en twas egt gelijk da ik had gedacht: da de hele zaal elke keer zou roepen als het iets schattigs zou zijn xD

ma omg, wa Bill zei zo int begin, toen hij zn eigen zag van een paar maand geleden ö

'omg! zo ... da ik toen nog was!'
    en da iedreen zo begon te roepe van: 'wtf! wa zevert die nu!! das totaaal nii waar!'

(...)

pff, rustig maar :')
    beetje sarcasme kan tog nooit kwaad?
    en wrm iedreen er topics over maakt weet ik niet.
    Ik kan nog niet in iemand zn hoofd kijken x']

maar ik maak er 1 over om gewoon te zeggen da ik hem goed vind, en da het zkr een aanrader is.

Njhaah who care's? Een vorig topic is al gesloten. Weet niet of deze ook nog lang zal open blijven maar ach ^_^ Als jullie dit leuk tijverdrijf vnden, keep going =D

(...)

Njhaah who care's? Een vorig topic is al gesloten. Weet niet of deze ook nog lang zal open blijven maar ach ^_^ Als jullie dit leuk tijverdrijf vnden, keep going =D

ik ben gwoon aan het babbelen over de voorstelling met iemand die er ook was,
    do you mind --'

djeezes, wat mag er tegenwoordig wél nog op deze site??

straks mag je al niks meer bespreken over TH in het forumdeel van TH --'

(...)

aah nice nice nice :D
    het was tog zalugh e xD
    en twas egt gelijk da ik had gedacht: da de hele zaal elke keer zou roepen als het iets schattigs zou zijn xD

ma omg, wa Bill zei zo int begin, toen hij zn eigen zag van een paar maand geleden ö

'omg! zo ... da ik toen nog was!'
    en da iedreen zo begon te roepe van: 'wtf! wa zevert die nu!! das totaaal nii waar!'

Ja man daar bij dat kleine kindje dat was toch liefig e :P

(...)

do you mind --'

ze praat met míj dus hou je kop x'] Sweetheart dit word niet gesloten of ik open het, weet nog niet hoe maar kom xD

(...)

do you mind --'

Ach wie is er hier nu snel op z'n tenen getrapt? Ik zeg gewoon waar het op slaat.
    Hier moeten écht geen duizende topics over gemaakt worden. 1 is al genoeg Daar ken je alles bespreken?

(...)

Ach wie is er hier nu snel op z'n tenen getrapt? Ik zeg gewoon waar het op slaat.
    Hier moeten écht geen duizende topics over gemaakt worden. 1 is al genoeg Daar ken je alles bespreken?

-,- mens als je dat vind ga dan op dat ander topic zeveren en laat ons praten!