• ^^ want ik verveel me ? xD en ik heb egt like.. veel ideetjes.. xD die ik niet gebruik en ik geef se dus weg xD

    Ideetje 1 : A Porcelin Doll...

    Het gaat over een meisje die voor haar verjaardag een porseleinen pop krijgt van haar doodzieke oma. haar oma zegt dat ze de pop met veel liefde moet behandelen en dat doet het meisje ook. maar nog geen maand later sterft haar oma en het meisje vergeet de pop. opeens begint het meisje nachtmerries te krijgen over een pop die haar wil vermoorden maar wat als dit werkelijkheid blijkt te zijn ?

    IS AL WEG! ROSE HEBTHEM XD


    Ideetje 2 : She's a pretender

    het gaat over een meisje met arme ouders die het beste met haar voorthebben en haar daarom naar een engelse kostschool sturen waar ze maanden voor gespaard hebben. het meisje komt terecht in een wereld vol verwende rijke tiener meisjes die alles krijgen wat hun hartje begeerd. ze valt totaal uit de boot met haar merkloze kleding en make-up loze gezicht. daarom doet het meisje zich voor als een rijke erfgename. ze wordt populair en wordt zelfs verliefd maar wat als de grote bitch van de school haar geheim ontdekt en dit verraad ?

    Ideetje 3 : Lost and Found

    Een meisje vind een jonge hond en neemt hem mee naar huis. ze voed hem op en behandeld hem als haar eigen maar watr als ze zijn rechtmatige eigenaren,de 2ling tom&bill tegenkomen en dese haar beschuldigen van diefstal van haar hond

    andere volgen xD


    We can only learn to love by loving.

    @Renee
    srry liefste.. :'(

    @Rose
    o.o wilk da wel o.o

    @Delete
    kee.. maar ik heb nuiet egt veel inspi voor veel series :l


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Jeeeeejj! (A)
    En dan mag jy 't meisje zyn. Ghehéhéhéhé. :P

    Owkééj, jij laat me weten wanneer deel 1 er is! :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga nú beginnen met schryven van deel 1:D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    :'( [/emo] maar ikke zei eerder dat ik nummer 1 wou. :'( *gaat alleen emo in een hoekje doen*


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Delete
    kee.. maar ik heb nuiet egt veel inspi voor veel series :l

    Nja, dat heb ik owk. En dat is echt keivervelend >< Maar ik vind je series echt super! Owkééj, je mag ze weg doen van mij :P Maar dan moet je wel laten weten wanneer er een nieuwe serie van jou is! =')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    :'( [/emo] maar ikke zei eerder dat ik nummer 1 wou. :'( *gaat alleen emo in een hoekje doen*


    *slaat der*
    niet emo doen sonder mij dan is het niet leuk :'(
    en dude jij moet gwoon een verhaal gaan maken over ons 2 xP en dan met heeeeeeeeeeeeeell veel geweld xP [/denkt na]

    ik ideetje xD
    ikke sturen via pb


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Nja, dat heb ik owk. En dat is echt keivervelend >< Maar ik vind je series echt super! Owkééj, je mag ze weg doen van mij :P Maar dan moet je wel laten weten wanneer er een nieuwe serie van jou is! =')


    hihi lama.. ik sal speciaal voor jouw nog aan inspi proberen te kome


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    *slaat der*
    niet emo doen sonder mij dan is het niet leuk :'(
    en dude jij moet gwoon een verhaal gaan maken over ons 2 xP en dan met heeeeeeeeeeeeeell veel geweld xP [/denkt na]

    ik ideetje xD
    ikke sturen via pb

    *emo* Maar dat kan 'k niet ikke ga dan eng dromen O_o *jank* [/doet weer emo]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oeeee die 3de vind ik leuk ^^xD


    Your Butt is Mine!

    (...)

    hihi lama.. ik sal speciaal voor jouw nog aan inspi proberen te kome

    juuuj! _O_


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oeeee die 3de vind ik leuk ^^xD


    ^^ vn mij mag je het hebbe xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb deel 1 al geactiveerd van A porcelin Doll :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3