• ^^ want ik verveel me ? xD en ik heb egt like.. veel ideetjes.. xD die ik niet gebruik en ik geef se dus weg xD

    Ideetje 1 : A Porcelin Doll...

    Het gaat over een meisje die voor haar verjaardag een porseleinen pop krijgt van haar doodzieke oma. haar oma zegt dat ze de pop met veel liefde moet behandelen en dat doet het meisje ook. maar nog geen maand later sterft haar oma en het meisje vergeet de pop. opeens begint het meisje nachtmerries te krijgen over een pop die haar wil vermoorden maar wat als dit werkelijkheid blijkt te zijn ?

    IS AL WEG! ROSE HEBTHEM XD


    Ideetje 2 : She's a pretender

    het gaat over een meisje met arme ouders die het beste met haar voorthebben en haar daarom naar een engelse kostschool sturen waar ze maanden voor gespaard hebben. het meisje komt terecht in een wereld vol verwende rijke tiener meisjes die alles krijgen wat hun hartje begeerd. ze valt totaal uit de boot met haar merkloze kleding en make-up loze gezicht. daarom doet het meisje zich voor als een rijke erfgename. ze wordt populair en wordt zelfs verliefd maar wat als de grote bitch van de school haar geheim ontdekt en dit verraad ?

    Ideetje 3 : Lost and Found

    Een meisje vind een jonge hond en neemt hem mee naar huis. ze voed hem op en behandeld hem als haar eigen maar watr als ze zijn rechtmatige eigenaren,de 2ling tom&bill tegenkomen en dese haar beschuldigen van diefstal van haar hond

    andere volgen xD


    We can only learn to love by loving.

    WHAAAA IK WIL ER 1TJE!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ideetje 1 : A Porcelin Doll...



    Het gaat over een meisje die voor haar verjaardag een porseleinen pop krijgt van haar doodzieke oma. haar oma zegt dat ze de pop met veel liefde moet behandelen en dat doet het meisje ook. maar nog geen maand later sterft haar oma en het meisje vergeet de pop. opeens begint het meisje nachtmerries te krijgen over een pop die haar wil vermoorden maar wat als dit werkelijkheid blijkt te zijn ?

    Ikke vind mooi (baby) Ikke hebbe?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NIIIIINIIIII!<3
    Geweldige ideeën! IK WIL ER 1TJE HEBBEEEENN! :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oeww, ze zijn wel hip!! ^^ Maaruh, ik heb zelf inspi genoeg voor de moment. Een beetje te veel zelfs ><
    Maar als je weet wie ze zal uitwerken. Laat je het me dan even weten? (A)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    PECH IK WIL 1 AL HEBBEN xD Die's cool!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil 1 ^^
    Die's hip &nd cool &nd eng :)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @Renee
    braaf <3

    @Rose
    welke ? xD
    ik ga btw denk ik ook mr Captured,Ingesneeuwd,Screw You! I ROCK! & Opheliac weg doen ;l


    We can only learn to love by loving.

    Coowl maar ik schrijf totaal niet mooi^^


    Your Butt is Mine!

    NOUHOUW! :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Renee
    braaf <3

    @Rose
    welke ? xD
    ik ga btw denk ik ook mr Captured,Ingesneeuwd,Screw You! I ROCK! & Opheliac weg doen ;l

    Ik wil 1 in ieder geval :P
    Zodra je die andere weggaat geven ga ik Aubrey halen zodat zy die andere gaat doen:D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @Renee
    braaf <3

    @Rose
    welke ? xD
    ik ga btw denk ik ook mr Captured,Ingesneeuwd,Screw You! I ROCK! & Opheliac weg doen ;l

    Opheliac mag je nie wegdoen! Dies super! En de andere trouwens ook niet :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oeww, ze zijn wel hip!! ^^ Maaruh, ik heb zelf inspi genoeg voor de moment. Een beetje te veel zelfs ><
    Maar als je weet wie ze zal uitwerken. Laat je het me dan even weten? (A)


    Salk doen en rose jij mag 1 xD


    We can only learn to love by loving.

    Leuk idee!
    Wil iemand gaan kijken naar mijn idee?

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19404


    I found myself in Wonderland.

    (...)

    Salk doen en rose jij mag 1 xD

    Jeeeeejj! (A)
    En dan mag jy 't meisje zyn. Ghehéhéhéhé. :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NOUHOUW IKKE WOU 1 :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.