• heey...
    ik wilde graag een boek gaan schrijven maar ik weet niet echt goed hoe ik moet beginnen...heeft iemand wat tips ofzo voor mij??
    al vast bedankt!:D

    xX.

    P.S. ik heb het bij overige gezet omdat ik niet wist waar ik dit nou moest zetten!:$


    Edit;
    het gaat over dit stukje verhaal dat ik nog ga aanpassen&bijwerken&verbeteren!;);


    Blood Is Flowing Out Of My Arms, It's Like Hell

    Tranen stromen over mijn wangen heen. Haar nagels staan al in mijn pols gekrast. Zo stevig heeft ze me vast. Er druppelt bloed uit. Zo over mijn hand heen, over mijn handpalm, naar mijn vingertop en via mijn vingertop naar de grond. De druppel bloed spat in duizenden stukjes uiteen. Zó is het ook met míjn leven. Het spat zomaar uit elkaar. Met een harde ruk aan mijn arm probeer ik me los te trekken. Het helpt níét! Haar handen knijpen mijn polsen álléén maar meer dicht. Mijn polsen zijn in middels al rood aangelopen, en nog weigert ze mijn polsen los te laten...


    [EDIT]: ik heb het stukje wat waarschijnlijk het stukje van de achterkant wordt, is aangepast!;)[/EDIT]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @xchiaramore;
    bedankt voor je tips!:D

    xX

    Graag gedaan (:

    dat stuk wat ge al hebt geschreve is echt goed!!

    en k zou voor de ik-vorm gaan :')


    You're a star in heaven.

    dat stuk wat ge al hebt geschreve is echt goed!!

    en k zou voor de ik-vorm gaan :')


    Bedankt!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    Bedankt!:D

    xX


    yw^^

    xx


    You're a star in heaven.

    bedankt!:D maar wat vindt iemand van dat stukje dat er in het paars staat?Is dat een goed stukje voor proloog...of niet zo?en de titel?is die wel goed??

    xX


    dat stukje is echt super!!!!...de titel is super!!!...voor een proloog zou ik het stukje nog een beetje veranderen, maar het is een goed begin gezien dat het de lezer nieuwsgierig maakt...en dat moet ook...wel grappig om te zien is dat je hetzelfde doet als ik...namelijk meerdere puntjes tussen elke zinxD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    dat stukje is echt super!!!!...de titel is super!!!...voor een proloog zou ik het stukje nog een beetje veranderen, maar het is een goed begin gezien dat het de lezer nieuwsgierig maakt...en dat moet ook...wel grappig om te zien is dat je hetzelfde doet als ik...namelijk meerdere puntjes tussen elke zinxD

    xD jaah idd...maar dat leer je niet meer zo één,2,3, afxD ik kan daar niet mee stopen,het is een gewente geworden om te typen...

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gwoon over een onderwerp waar je veel over weet enzo..:] Like, ehm, muziek ofzo?;P
    En schrijf in de "ik-vorm", das veel mooier.;]

    xxox.

    [ik bn ook een boek aan't schrijven, niemand gaat het interessant vinden ofzo, is een onderwerp waar niet veel mensjes geinteresseert in zijnx_x]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Gwoon over een onderwerp waar je veel over weet enzo..:] Like, ehm, muziek ofzo?;P
    En schrijf in de "ik-vorm", das veel mooier.;]

    xxox.

    [ik bn ook een boek aan't schrijven, niemand gaat het interessant vinden ofzo, is een onderwerp waar niet veel mensjes geinteresseert in zijnx_x]


    Thanks voor de tips!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    dat stukje is echt super!!!!...de titel is super!!!...voor een proloog zou ik het stukje nog een beetje veranderen, maar het is een goed begin gezien dat het de lezer nieuwsgierig maakt...en dat moet ook...wel grappig om te zien is dat je hetzelfde doet als ik...namelijk meerdere puntjes tussen elke zinxD


    ik heb dat stukje al wat aangepast!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.