• Heey!

    Mijn opa is overleden. Ik heb hem nooit gekend. Ik weet zelfs niet op welke dag hij jarig is!

    Ik wil graag meer over hem te weten komen, maar als ik mijn oma, of mijn moeder er naar vraag, beginnen ze over iets anders. Of ze geven geen antwoord. Ze willen er dus niet over praten.

    Ik wil graag meer over hem te weten komen.

    Hebben jullie tips?


    Tears falling down because you break my heart...

    Meid,Ik heb hetzelfde probleemxD
    Ik heb me opa wel gekend
    Maar,Sorry ik heb geen tips

    Tips om erachter te komen.

    -Zeg dat je recht hebt op de dingen van je opa, want je bent eenmaal familie van hem.
    -Als je moeder in een romantische bui is of juist vrolijk begin er dan over.
    -Vraag aan de gemeente of er ooit een [naam van je opa] was, en of er een foto van is. (Weet je wel de naam?;s)

    Nog tips wat je niet moet doen.
    -Als je moeder in een pissige bui is; niet vragen.
    -....

    Sorry, niks meer.. :,(succes :,)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik denk dat je het er bij moet laten

    andere familieleden?

    & sterkte trouwens.
    x


    why do we miss what we never had..

    Praat met je moeder.
    Zeg dat je wat over je opa wilt weten.
    En vraag ook waarom ze er niet over wil praten.
    Weetje tenmiste een beetj over hem en begrijp je je moeder misschien ook beter. (waarom ze er niet over wil praten)
    Word niet boos als ze er niet over wil praten.
    En begin zelf dan ook over iets anders.
    Als je er telkens weer over begint begrijpt ze dat je het egt graag wil weten.
    Suc6 er mee. ;)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Praat met je moeder.
    Zeg dat je wat over je opa wilt weten.
    En vraag ook waarom ze er niet over wil praten.
    Weetje tenmiste een beetj over hem en begrijp je je moeder misschien ook beter. (waarom ze er niet over wil praten)
    Word niet boos als ze er niet over wil praten.
    En begin zelf dan ook over iets anders.
    Als je er telkens weer over begint begrijpt ze dat je het egt graag wil weten.
    Suc6 er mee. ;)


    Dankje. Ik weet denk ik wel waarom ze niet wil praten. Het enige wat ik weet is dat hij op een vervelende manier is overleden. Misschien komt het daardoor....


    Tears falling down because you break my heart...

    Tips om erachter te komen.

    -Zeg dat je recht hebt op de dingen van je opa, want je bent eenmaal familie van hem.
    -Als je moeder in een romantische bui is of juist vrolijk begin er dan over.
    -Vraag aan de gemeente of er ooit een [naam van je opa] was, en of er een foto van is. (Weet je wel de naam?;s)

    Nog tips wat je niet moet doen.
    -Als je moeder in een pissige bui is; niet vragen.
    -....

    Sorry, niks meer.. :,(succes :,)


    Ja, ik weet wel zijn naam. Dat is dan ook het enige wat ik van hem weet...


    Tears falling down because you break my heart...

    Ik heb geen tips srry.Maar k'wou eff zegge dat ik je helemaal begrijp!Mijn opa is ook dood.De 1 heb ik ni gekent en de ander wel.:|


    My wish? Having friends around me^^

    Ik heb geen tips srry.Maar k'wou eff zegge dat ik je helemaal begrijp!Mijn opa is ook dood.De 1 heb ik ni gekent en de ander wel.:|


    Geeft niet. Veel sterkte ermee dan <3


    Tears falling down because you break my heart...

    Hmmz, mijn opa is overleden toen ik net een paar maanden was. Ik weet ook niet bijster veel over hem, maar wel dingen die mijn vader vertelt heeft. [/het was mijn moeders vader] Bij mijn moeder heb ik er eigenlijk nooit naar gevraagd.
    Misschien kun je het eens bij iemand anders uit de familie proberen, die zullen vast wel íets over hem weten.


    Mew <3

    Hmmz, mijn opa is overleden toen ik net een paar maanden was. Ik weet ook niet bijster veel over hem, maar wel dingen die mijn vader vertelt heeft. [/het was mijn moeders vader] Bij mijn moeder heb ik er eigenlijk nooit naar gevraagd.
    Misschien kun je het eens bij iemand anders uit de familie proberen, die zullen vast wel íets over hem weten.



    Nou, met die familie hebben wij heel weinig contact want die wonen heel ver van ons vandaan. misschien zien we ze 1x per jaar ofzo. maar ik kan het natuurlijk altijd proberen ^^


    Tears falling down because you break my heart...

    kweet niet of iemand dit al gezegd heeft, maar mss heeft je oma ng een oude fotoalbum ligge en dat je daar wat over hem kan vind en mss als je oma r klaar voor is dat ze dn de verhale vertelt achter de foto's
    you never know...

    veel succes ^^


    <i>I'm Already Cursed</i>

    Zijn daar geen bepaalde instanties voor die je eventueel willen helpen? Kost zeer waarschijnlijk wel geld though.


    No growth of the heart is ever a waste

    kweet niet of iemand dit al gezegd heeft, maar mss heeft je oma ng een oude fotoalbum ligge en dat je daar wat over hem kan vind en mss als je oma r klaar voor is dat ze dn de verhale vertelt achter de foto's
    you never know...

    veel succes ^^

    Ja precies. Heb ik ook gedaan. Maar soms kan dat oo best irritant zijn, ik bedoel, ik ken mij opa nu in het zwartwit ^^


    If you're going to hell, keep going

    Allebei mijn opa's zijn dood, en ik heb ze ook nooit gekent. :|
    Achjaa, boeien, kweet niet hoe je achter informatie komt! ö


    None but ourselves can free our minds.