• De leuke jongen waar ik echt smoor op ben doet heel dom tegen me.
    ik stuurde perongeluk 1 buzzer op msn naar hem en toen zei ik sorry sorry sorry ! dat was niet voor jou bedoeld :O:O:O en toen zei hij doe niet zo tering irritant juh !!
    is dat normaal of moet ik hem gewoon me rust laten en hem vergeten ???

Dat ligt er helemaal aan! Ik reageer ook wel eens zo tegen iemand als iemand dat doet, als ik ergens mee bezig ben of chagarijnig ben.
    Maar het is natuurlijk wel gemeen...

Your make-up is terrible

Scheld terug, ik zou dat niet pikken weetje

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Laat hem met rust.
    Waarschijnlijk zit je hem teveel op zn nek en gaat hij daarom zo reageren.

Bored.

meestal begint hij te praten met hee(L) en dan ik ook hee(L) en dan een beetje praten ! maar dit ging egt perongeluk

HELP! hij reageert nu helemaal niet meer

Gewoon niet meer wat op uit doen. Anders laat je ook maar merken dat je als een hondje achter hem aan loopt.
    Ik had mijn ex uit de msn lijst gegooid maar hij bleef maar contact zoeken dmv een ander account en uiteindelijk kreeg hij me te pakken door op iemand anders z'n account te zitten.

No growth of the heart is ever a waste

Gewoon niet meer wat op uit doen. Anders laat je ook maar merken dat je als een hondje achter hem aan loopt.
    Ik had mijn ex uit de msn lijst gegooid maar hij bleef maar contact zoeken dmv een ander account en uiteindelijk kreeg hij me te pakken door op iemand anders z'n account te zitten.

Oh, das best schattig, toch? Dat zo'n jongen zoveeeeeeeeel moeite doet! xO

Tanya is de beste.

Nou. Dan zou ick zeggen; wat doet hij stom! xd Maar.. Ick zou hem met rust laten. Als hij weer hee (L) zegt, ook al is het moeilijk, een beetje bot doen, en dan later zeggen. Sorry, maar dat deed je ook bij mij xp

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room