• God Damn It. ¬¬
    Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet. Ik heb dus op een feest gezoend met een jongen die, jawel, homo is. Of was, whatever. Nu heeft hij dus toegegeven dat hij denkt gevoelens voor mij te hebben, maar ik ben een meisje.
    Nu het meest lullige; op dat feest was ook een jongen die hem leuk vond en die heeft gezien dat wij stonden te zoenen. Die jongen is nu compleet heartbroken.
    Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik voel me zo lullig. En die zoen voelde zo verkeerd, maar toch ook weer goed.
    Ik haat mezelf ¬¬
    X.

    Latest Update:
    Oké, laatste update dan maar?
    Ik heb gisteravond niet met hem kunnen spreken. Waarom doet er niet toe. Niet iedereen hoeft zijn zaakjes te weten.
    Maar goed, daarom heb ik heb dus vandaag in een tussenuur maar even gesproken en zijn we, jawel, door het park achter onze school gelopen. Daar loopt toch nooit iemand, behalve de bizons. Ja, dat is een natuurgebied, vandaar de bizons.
    Maar zoals verwacht klapte ik dus helemaal dicht en durfde ik geen woord meer te zeggen. Men, ik haat mezelf soms écht. Helemaal op dat soort momenten. Back to the point; gelukkig kreeg ik op de een of andere manier wat woorden uit mn strot en voor ik het goed en wel doorhad stond ik daar dus weer te zoenen. Goed hé, Tara? Ik heb je raad opgevolgt! Nou, eigenlijk heeft hij dat meer gedaan =='
    Hij meent alles dus serieus en hij zou het als stel graag een kans geven. Nou, ik heb hem even verteld dat ik dat niet zie zitten aangezien iemand anders er al vandoor is gerend met mijn hart. Iemand die ik door te lange afstanden ben verloren. Iemand die ik nooit meer kwijt wil.


    Bored.

    Echt dat zinnetje.
    En ik ben een meisje, moest er naturlijk nog evne bij voor nadere info,.^^

    Jezelf niet haten en koppel die twee dan!! kan ook leuk zijn


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Echt dat zinnetje.
    En ik ben een meisje, moest er naturlijk nog evne bij voor nadere info,.^^

    Jezelf niet haten en koppel die twee dan!! kan ook leuk zijn

    Als ik ze zou kunnen koppelen, dan had ik het al gedaan. Maar die gast die ik heb gezoend wil het dus eerst met mij gaan proberen.


    Bored.

    En lukt het niet om hem op een of andere manier duidelijk te maken dat het een vergissing was fso? x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Als ik ze zou kunnen koppelen, dan had ik het al gedaan. Maar die gast die ik heb gezoend wil het dus eerst met mij gaan proberen.

    Hmm, ligt er aan wat jij wilt natuurlijk, en anders moet je hem misschien hard af gaan wijzen.[/i know dat is erg, maar zo kom je wel van hem af.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En lukt het niet om hem op een of andere manier duidelijk te maken dat het een vergissing was fso? x

    Wist ik maar zeker dat het een vergissing was. Ik was aardig aangeschoten, oké. Maar toch voelde het verdacht goed.


    Bored.

    De enige raad die ik je kan geven is dat je naar je hart moet luisteren hoe cliché dat ook klinkt. verder moet je jezelf niet haten voelen want ook hij heeft schuld aa dit gebeuren en wat er is gebeurd, is gebeurd en kan daar kan je niks aan doen. Je kunt je lullig voelen maar dayt is gewoon dat je niet weet wat je er mee moet.. maar luister naar je hart!

    X


    One of the Duo Of Evilness

    (...)
    Hmm, ligt er aan wat jij wilt natuurlijk, en anders moet je hem misschien hard af gaan wijzen.

    Met hard afwijzen heb ik op zich geen probleem. Ik snap mezelf niet meer en ik snap mn gevoelens niet meer. Dat is wel een probleem, denk ik >< [/i]


    Bored.

    (...)
    Wist ik maar zeker dat het een vergissing was. Ik was aardig aangeschoten, oké. Maar toch voelde het verdacht goed.

    Hmm, en moest je het eens proberen? Wie weet klikt het aardig fzo. En trouwens je moet je echt niet schuldig voelen. Het is niet dat je hem afgepakt hebt ofzo van die andere jongen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Met hard afwijzen heb ik op zich geen probleem. Ik snap mezelf niet meer en ik snap mn gevoelens niet meer. Dat is wel een probleem, denk ik ><

    Dat is indd moeilijk. zoek je handleiding op[/sorry^^] Nee, uhm oke i denken denken. Zoek hem eens op kijken of als je bij hem bent je zo'n boembeom gevoel krijgt.[/ahum..] Nee ik weet niet,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Hmm, en moest je het eens proberen? Wie weet klikt het aardig fzo. En trouwens je moet je echt niet schuldig voelen. Het is niet dat je hem afgepakt hebt ofzo van die andere jongen.

    Dat zou kunnen. God, dit kon er ook nog wel eens bij. Ik heb al genoeg aan mn kop >< Komt hij ook nog een keer met dit aan. Anyway, het voelt nu heel onwennig om met hem te praten.


    Bored.

    Omsh. Dat is niet bepaald handig. =/
    Ik weet niet wat je voor hem voelt, maar daar zou ik eerst naar kijken. Als het niet goed voelt het gewoon zeggen. Eerlijk zijn. Als het nodig is misschien maar even afstand nemen. =/ Je moet jezelf er niet voor gaan haten, daar wordt niemand beter van.
    In ieder geval eerst goed bedenken wat je zelf wil, dat is het belangrijkste.


    Mew <3

    (...)
    Dat zou kunnen. God, dit kon er ook nog wel eens bij. Ik heb al genoeg aan mn kop >< Komt hij ook nog een keer met dit aan. Anyway, het voelt nu heel onwennig om met hem te praten.

    Ja, dat snap ik wel. Maar ik denk dat het wel het beste is om er eens héél serieus met hem over te praten. Misschien lost het zo zichzelf een beetje op of lukt het wat beter om je gevoelens te onderscheiden...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ja, dat snap ik wel. Maar ik denk dat het wel het beste is om er eens héél serieus met hem over te praten. Misschien lost het zo zichzelf een beetje op of lukt het wat beter om je gevoelens te onderscheiden...

    Tsjah, er zit niets anders op, toch? Ik hoop wel dat ik hem dan vanavond op msn nog spreek, anders zie ik hem morgen pas weer ><


    Bored.

    (...)
    Tsjah, er zit niets anders op, toch? Ik hoop wel dat ik hem dan vanavond op msn nog spreek, anders zie ik hem morgen pas weer ><

    Nja, eigenlijk niet nee. Aléja, het is beter voor beide denk ik. Maar vind je op msn niet een beetje onpersoonlijk? En dan zie je ook niet echt hoe hij 'werkelijk' reageert. Hij kan zich vrolijker voordoen dan hij er eigenlijk bij zit. [/spreekt uit ervaring]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Nja, eigenlijk niet nee. Aléja, het is beter voor beide denk ik. Maar vind je op msn niet een beetje onpersoonlijk? En dan zie je ook niet echt hoe hij 'werkelijk' reageert. Hij kan zich vrolijker voordoen dan hij er eigenlijk bij zit. [/spreekt uit ervaring]
    Klopt, maar we krijgen simpelweg niet de kans om ergens anders alleen te praten. Men vind het nogal leuk om ons lastig te vallen met kietelen enz. En thuis doe ik dat liever niet ><


    Bored.