• Dear friends..

    Tokio hotel fans: verspreid over de hele wereld, maar we spreken eenzelfde taal. ‘Tokio Hotel’.

    Beste fans..
    We hebben jullie hulp nodig. We zijn twee meisjes van 15, beste vriendinnen, we zijn reuze fan van Tokio Hotel ÉN we hebben een pracht idee..

    We houden ontzettend veel van de jongens. Maar.. we willen aan hun enkele dingetjes kwijt..
    Met ons tweetjes alleen zal dat moeilijk lukken.. daarom hebben we een fanactie opgericht..
    Wo.sind.eure.Hände?!- fanactie
    We hopen dat jullie ons willen helpen, zodat ze weten dat we fans zijn die veel voor ze over hebben, zodat ze weten dat België en Nederland achter TH staat..

    Wat willen wij aan TH duidelijk maken?
    (we willen hopen ook met alles het management rond TH wat te bereiken.. daarom dat we de actie zo groot mogelijk willen)

    1.Eerst en vooral willen we ze duidelijk maken dat we van TH houden. Dat hun muziek super is en dat we niet kunnen wachten op de volgende cd..

    2.Velen van jullie weten waarschijnlijk over de ‘thank you’ fanparty.. die was op 30 november 2008. Als je jonger dan 16 was, kon je die party grandioos vergeten.. dat is niet echt logisch als je bedenkt dat vele fans die ook gestemd hebben voor TH jonger zijn dan 16.. met de fanparty is dus een groot deel van de fans over het hoofd gezien. Maar laat ons samen zwaar gelukkig zijn voor de mensen die zich op die avond kostelijk geamuseerd hebben.

    3. Wie heeft één of meerdere (live) dvd’s van TH? Wie zit regelmatig eens op de fansite?
    Wat je zou moeten opvallen bij de dvd’s en de fansite is: waar is het Nederlands gebleven?
    Er zijn verschillende vertalingen, maar niet het Nederlands.. waarom? Wat zou de reden zijn?
    Niet elke fan verstaat even goed Duits.. dus.. misschien is Nederlandse ondertitelingen enz. niet teveel gevraagd..

    4. Dit is een groot discussie onderwerp bij fans, en dit willen we ook nog even in de kijker zetten.. Amerika.. iedereen van ons gunt die vier jongens hun droom toch wel?? Maar.. daarom Europa toch niet wegcijferen? Ze hebben langer dan geplant in Amerika gezeten, daar kunnen de jongens niet aan doen, maar wel het management.. Hoewel de jongens waarschijnlijk wel genieten van alle aandacht in de USA hebben ze geen eeuwige energie.. ( 5 en 6 december is btw weer aan Amerika toegewijd..) Iedereen is het waarschijnlijk met ons eens dat hun populariteit in Europa over het algemeen is gedaald door Amerika..

    5. We missen TH in Europa. (en dan vooral in België en Nederland..)

    6. Tokio Hotel is een deeltje van ons leven, en we laten ze nooit in de steek..

    Wat gaan wij nou precies doen en wat verwachten we nu van jullie?
    Wij gaan een mooi fotoalbum kopen en we willen dat dat dan vol komt te zitten met mooie boodschappen van fans.. (eigenlijk liefst in verband met de 6 puntjes van hierboven. Als je het eens bent met een of meerdere van deze bovenstaande puntjes, maak iets creatiefs op de computer, maak het alleen of samen met een vriend(in) die ook TH fan is., tekst (in het Engels of Duits), eventueel foto’s, kleur, tekeningen,… plaats er ook je naam, leeftijd en land bij. Stuur dit dan door naar ons emailadres ( AbPa@live.be ) voor 1februari.Wij zullen dit dan afdrukken en in het album plakken. Wij zullen er ook voor zorgen dat dit album in Duitsland aankomt :)
    Laat je op creatief vlak echt gaan en maak iets moois. We denken dat er veel kans is dit boek echt in de handen komt van TH.. dus.. laat ons allemaal ons uiterste best doen.. voor th!!!

    Als je niet goed snapt wat de bedoeling is of je hebt gewoon vragen, dan kun je ons altijd bereiken via dit emailadres. Je kunt mailen, maar ook als contactpersoon toevoegen op MSN :) we zullen geregeld eens on komen.
    We zullen iedere dag controleren op mails, dus je kunt het antwoord snel verwachten :)
    We hebben ook een site (www.absolutlyparanoid.webs.com) en daarop zullen we jullie op de hoogte houden over hoe ver we al staan met de actie. We maken er echt ons werk van en hopelijk jullie dus ook :)
    De actie eindigt op 1februarie, dus zend alles in voor 1februari!!

    Laat dit aan zoveel mogelijk mensen weten.. en steun ons :)
    Ismene en Hélène
    (AbPa@live.be)


    Ich will euch alle sehen!! Wo sind eure Hände?!

    Is het erg als ik even heel hard moet lachen?
    X.


    Ik lach met je mee Mariko.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik doe absoluut niet mee. *ligt plat*

    Haha, eerst twijfelde je nog ^^
    Maargoed, het ligt niet aan Tokio Hotel dat ik dit onnozel vind, maar gewoon het hele gebeuren, dat is gewoon nutteloos. Waarschijnlijk ga ik wel naar het concert, en trouwens.. hoezo heb je er geen zin in, wil je mij niet ontmoeten ofzo(6) [grapje]
    x.


    ok

    Kindje, deze actie is dus fucking dom. Ik lach je nu echt zó hard uit. ><

    Kindje, deze actie is dus fucking dom. Ik lach je nu echt zó hard uit. ><


    nog iemand die mee lacht ^^


    I need you like a heart needs a beat

    gaat niet werken¬¬
    dat album krijgen ze toch nooit te zien. alleen maar zonde van je geld.


    I am an idiot, I move.

    (...)
    Haha, eerst twijfelde je nog ^^
    Maargoed, het ligt niet aan Tokio Hotel dat ik dit onnozel vind, maar gewoon het hele gebeuren, dat is gewoon nutteloos. Waarschijnlijk ga ik wel naar het concert, en trouwens.. hoezo heb je er geen zin in, wil je mij niet ontmoeten ofzo(6) [grapje]
    x.


    JAWEEEEEEEL ;D
    Maar wij gaan elkaar al ontmoeten op 13 of 14 december : )


    -

    (...)

    JAWEEEEEEEL ;D
    Maar wij gaan elkaar al ontmoeten op 13 of 14 december : )

    Nee, maar we weten niet eens zeker of we doorgaan. :'(
    Gooeed, we dwalen af & gaan offtopic. Even over dit: hebben jullie deze actie zelfverzonnen?
    x.


    ok

    (...)
    Nee, maar we weten niet eens zeker of we doorgaan. :'(
    Gooeed, we dwalen af & gaan offtopic. Even over dit: hebben jullie deze actie zelfverzonnen?
    x.



    ja, we hebben ze zelf verzonnen.
    alle reacties van de mensen hier dat het niets uithaalt enzo, we weten dat idd de kans niet echt groot is dat ze het zelf in handen krijgen. maar we proberen. als we niet proberen, zal het ook niet werken. mensen die zeggen dat th hun niks meer kan schelen door het gebeuren van de laatste maanden, daat kunnen we eiglijk goed inkomen.. maar eiglijk feitlijk kan th daar zelf niet veel aan doen.. nuja.. we hopen op zoveel mogelijk fans die meedoen enzo..

    ook mensen die vinden dat th niet goed bezig is enzo..

    we hopen nog altij op fans die meedoen enzo..

    x3.

    (...)


    ja, we hebben ze zelf verzonnen.
    alle reacties van de mensen hier dat het niets uithaalt enzo, we weten dat idd de kans niet echt groot is dat ze het zelf in handen krijgen. maar we proberen. als we niet proberen, zal het ook niet werken. mensen die zeggen dat th hun niks meer kan schelen door het gebeuren van de laatste maanden, daat kunnen we eiglijk goed inkomen.. maar eiglijk feitlijk kan th daar zelf niet veel aan doen.. nuja.. we hopen op zoveel mogelijk fans die meedoen enzo..

    ook mensen die vinden dat th niet goed bezig is enzo..

    we hopen nog altij op fans die meedoen enzo..

    x3.

    Ik vind TH niet belachelijk ofzo, maar weetje wat het is. De actie is nogal hopeloos.;3 Want ten eerste: dit proberen al heel veel mensen? Ten tweede is het ook nog eens verspilde tijd, want Universal doet er niks en niks mee. Want door zo'n - ik weet niet hoe lange - brief gaan ze niet stoppen met hun kwaadaardige plannen om TH straks - weet ik veel - wat te laten doen?:'D
    x.


    ok

    Kga het probere ni te vergete...
    nuja, ik MAG het NIET vergeten!!!!!!!!!!!!

    Kga meteen beginne xD


    Real music is hidden behind the notes

    whaha, ongeveer bij het tweede zinnetje fz , zingt dieje precies mijne naam xD
    be jealous (ofzo xd)


    None but ourselves can free our minds.

    (...)
    Ik vind TH niet belachelijk ofzo, maar weetje wat het is. De actie is nogal hopeloos.;3 Want ten eerste: dit proberen al heel veel mensen? Ten tweede is het ook nog eens verspilde tijd, want Universal doet er niks en niks mee. Want door zo'n - ik weet niet hoe lange - brief gaan ze niet stoppen met hun kwaadaardige plannen om TH straks - weet ik veel - wat te laten doen?:'D
    x.


    je hebt ergens wel je gelijk.
    maar aan de andere kant.
    er moet toch iets te doen zijn aan die kwadaardige mannetjes bij Universal?
    mijn pa zei me enkele weken geleden dit;
    verschillende groepen die k graag hoor (mijn pa is een enorme muziekliefhebber)zijn zo goed als gedwongen om te veranderen van platenmaatschappij na enkele jaren omdat het hen dan niet zozeer meer gaat om de muziek, maar enkel om het geld.het is dan op verschillende vlakken niet meer haalbaar voor de groep. dus th zou beter de contracten met Universal stop zetten, in zover dat mogelijk is, en een andere platenmaatschappij opzoeken.
    En daar heeft mijn pa (vind ik) groot gelijk in..
    wat die tijdsbesteding betreft.. de fans die ons helpen met een bericht of brief of weetk veel wat te maken, zullen dit waarschijnlijk niet zien als verspilde tijd.. we denken dat ze het zelf graag doen.. en wij zelf die het album in elkaar steken, wij doen dat echt wel graag, en tijdverspilling vinden we het ook niet..
    er zijn idd veel mensen die het proberen, maar we blijven bij ons standpunt. wie niet waagt, niet wint..
    ik probeer nu gewoon duidelijk te maken, niks is hopeloos, als je er maar in gelooft..
    steun ons?
    x3.