• Dear friends..

    Tokio hotel fans: verspreid over de hele wereld, maar we spreken eenzelfde taal. ‘Tokio Hotel’.

    Beste fans..
    We hebben jullie hulp nodig. We zijn twee meisjes van 15, beste vriendinnen, we zijn reuze fan van Tokio Hotel ÉN we hebben een pracht idee..

    We houden ontzettend veel van de jongens. Maar.. we willen aan hun enkele dingetjes kwijt..
    Met ons tweetjes alleen zal dat moeilijk lukken.. daarom hebben we een fanactie opgericht..
    Wo.sind.eure.Hände?!- fanactie
    We hopen dat jullie ons willen helpen, zodat ze weten dat we fans zijn die veel voor ze over hebben, zodat ze weten dat België en Nederland achter TH staat..

    Wat willen wij aan TH duidelijk maken?
    (we willen hopen ook met alles het management rond TH wat te bereiken.. daarom dat we de actie zo groot mogelijk willen)

    1.Eerst en vooral willen we ze duidelijk maken dat we van TH houden. Dat hun muziek super is en dat we niet kunnen wachten op de volgende cd..

    2.Velen van jullie weten waarschijnlijk over de ‘thank you’ fanparty.. die was op 30 november 2008. Als je jonger dan 16 was, kon je die party grandioos vergeten.. dat is niet echt logisch als je bedenkt dat vele fans die ook gestemd hebben voor TH jonger zijn dan 16.. met de fanparty is dus een groot deel van de fans over het hoofd gezien. Maar laat ons samen zwaar gelukkig zijn voor de mensen die zich op die avond kostelijk geamuseerd hebben.

    3. Wie heeft één of meerdere (live) dvd’s van TH? Wie zit regelmatig eens op de fansite?
    Wat je zou moeten opvallen bij de dvd’s en de fansite is: waar is het Nederlands gebleven?
    Er zijn verschillende vertalingen, maar niet het Nederlands.. waarom? Wat zou de reden zijn?
    Niet elke fan verstaat even goed Duits.. dus.. misschien is Nederlandse ondertitelingen enz. niet teveel gevraagd..

    4. Dit is een groot discussie onderwerp bij fans, en dit willen we ook nog even in de kijker zetten.. Amerika.. iedereen van ons gunt die vier jongens hun droom toch wel?? Maar.. daarom Europa toch niet wegcijferen? Ze hebben langer dan geplant in Amerika gezeten, daar kunnen de jongens niet aan doen, maar wel het management.. Hoewel de jongens waarschijnlijk wel genieten van alle aandacht in de USA hebben ze geen eeuwige energie.. ( 5 en 6 december is btw weer aan Amerika toegewijd..) Iedereen is het waarschijnlijk met ons eens dat hun populariteit in Europa over het algemeen is gedaald door Amerika..

    5. We missen TH in Europa. (en dan vooral in België en Nederland..)

    6. Tokio Hotel is een deeltje van ons leven, en we laten ze nooit in de steek..

    Wat gaan wij nou precies doen en wat verwachten we nu van jullie?
    Wij gaan een mooi fotoalbum kopen en we willen dat dat dan vol komt te zitten met mooie boodschappen van fans.. (eigenlijk liefst in verband met de 6 puntjes van hierboven. Als je het eens bent met een of meerdere van deze bovenstaande puntjes, maak iets creatiefs op de computer, maak het alleen of samen met een vriend(in) die ook TH fan is., tekst (in het Engels of Duits), eventueel foto’s, kleur, tekeningen,… plaats er ook je naam, leeftijd en land bij. Stuur dit dan door naar ons emailadres ( AbPa@live.be ) voor 1februari.Wij zullen dit dan afdrukken en in het album plakken. Wij zullen er ook voor zorgen dat dit album in Duitsland aankomt :)
    Laat je op creatief vlak echt gaan en maak iets moois. We denken dat er veel kans is dit boek echt in de handen komt van TH.. dus.. laat ons allemaal ons uiterste best doen.. voor th!!!

    Als je niet goed snapt wat de bedoeling is of je hebt gewoon vragen, dan kun je ons altijd bereiken via dit emailadres. Je kunt mailen, maar ook als contactpersoon toevoegen op MSN :) we zullen geregeld eens on komen.
    We zullen iedere dag controleren op mails, dus je kunt het antwoord snel verwachten :)
    We hebben ook een site (www.absolutlyparanoid.webs.com) en daarop zullen we jullie op de hoogte houden over hoe ver we al staan met de actie. We maken er echt ons werk van en hopelijk jullie dus ook :)
    De actie eindigt op 1februarie, dus zend alles in voor 1februari!!

    Laat dit aan zoveel mogelijk mensen weten.. en steun ons :)
    Ismene en Hélène
    (AbPa@live.be)


    Ich will euch alle sehen!! Wo sind eure Hände?!

    I'M out >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja en dat gaat werken. Niet. Het zijn toch egoïstische economische mannetjes die op Tokio Hotel zitten, nooit dat zij naar ons luisteren. Leuk bedacht, maar de kans dat het werkt is hoogstens 0%.


    Life is hard and then we die

    Ik doe mee!! ='D
    Geweldige actie x]

    xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik twijfel nog.


    -

    Ja en dat gaat werken. Niet. Het zijn toch egoïstische economische mannetjes die op Tokio Hotel zitten, nooit dat zij naar ons luisteren. Leuk bedacht, maar de kans dat het werkt is hoogstens 0%.



    laat ons tenminste proberen!!!

    Ö

    niet te pesimistisch wezen!!

    hoop doet leven..

    (...)


    laat ons tenminste proberen!!!

    Ö

    niet te pesimistisch wezen!!

    hoop doet leven..
    Het kan me eigenlijk ook niets meer schelen. Tokio Hotel is voor mij denk ik zo een beetje verleden tijd. Ze hebben het flink verpest als commercieel bandje. Ik hoop dat ze over twee jaar uit elkaar gaan en dat iedereen ze vergeet. [/mening, word niet boos aub]


    Life is hard and then we die

    (...)Het kan me eigenlijk ook niets meer schelen. Tokio Hotel is voor mij denk ik zo een beetje verleden tijd. Ze hebben het flink verpest als commercieel bandje. Ik hoop dat ze over twee jaar uit elkaar gaan en dat iedereen ze vergeet. [/mening, word niet boos aub]

    Van mij apart mogen ze nog gwn zo lang door gaan als ze willen, alleen omdat ze gwn goede muziek maken! Maar het is jou mening dus. ;)
    En over de actie, het lijkt me leuk alleen ik denk dat we veel moeite in deze actie gaan steken en dat hij uiteindelijk op de schroot-hoop eindigt omdat het managment (ofzo) die togh niet door speelt naar TH. En dat zou ik zonde vinden, dus ik twijfel...


    Tears are crashing out of my eyes

    Is het erg als ik vind dat ik dit nergens op vind slaan?--'
    x.


    ok

    Is het erg als ik even heel hard moet lachen?
    X.


    Bored.

    Ik doe mee :D:D


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Is het erg als ik even heel hard moet lachen?
    X.

    Als het aan mij ligt, nee. *lacht zelf ook hard*
    x.


    ok

    (...)Het kan me eigenlijk ook niets meer schelen. Tokio Hotel is voor mij denk ik zo een beetje verleden tijd. Ze hebben het flink verpest als commercieel bandje. Ik hoop dat ze over twee jaar uit elkaar gaan en dat iedereen ze vergeet. [/mening, word niet boos aub]

    Sluit ik me bij aan. :D


    Dunno ><

    Ik doe absoluut niet mee. *ligt plat*


    -

    Waarschijnlijk heb ik nieteens zin in het concert. O.O


    -

    Ik doe niet mee.
    Komaan ze
    btw:op de dvd's is er ook engelse ondertiteling.
    er is trouwens geen duitse ondertiteling op ><
    En die fanparty is verandert moest je het nog ni weten idereen kon mee doen ook onder 16 maar dan moesten de ouders zich inschrijven.
    De kans dat th dit persoonlijk leest is minimaal aangezien ze honderden brieven per dag aankrijgen.

    Wat ik nu heb gezegt slaagt waarschijnlijk op niks ma kom..


    I need you like a heart needs a beat