de jongen waar ik echt smoor op ben..
heeft net met een ander gekregen.
wat nu?
ik ben er helemaal kapot van..
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Hij heeft een ander ...
Hij heeft een ander ... - Liefde, Vriendschap & Familie
-
30 nov 2008 - 17:3030 nov 2008 - 17:32
Kan ik begrijpen meid. Het leven is hard, dat weten zowel jij & ik. Je moet je er proberen over te zetten, doe leuke dingen, prop je vol, verzet je gedachten. Maar blijf de hoop niet opgeven. Op een dag ziet hij jou wel misschien als zijn vriendin ^^
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
30 nov 2008 - 17:46Je hebt het maar gewoon te accepteren. Ze uit elkaar trekken is namelijk zwak, en dat zou de enige andere oplossing zijn.
Bored.
30 nov 2008 - 17:49Je hebt het maar gewoon te accepteren. Ze uit elkaar trekken is namelijk zwak, en dat zou de enige andere oplossing zijn.
uit elkaar halen zou inderdaad wel zwak zijn. --"Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
30 nov 2008 - 18:02hij heeft niks met jou, dus hij heeft de vrijheid om met haar te nemen. En tja, pech gehad moest je maar zelf eerder de eerste stap zetten.
Liefde is hard.
Ik zou me er overheen zetten en zoeken naar een ander.30 nov 2008 - 18:04Inderdaar, zet je eroverheen en zoek een ander.
In je leven zul je dit nog veel vaker mee gaan maken. Helaas
Liefde is hard, en dat zal het blijven.
30 nov 2008 - 19:09ja maar tog blijft het een kut gevoel !
x30 nov 2008 - 19:10weetje... het kan ook de andere kant op gaan zoals bij mij
ik ben smoor op een jongen maar toen kreeg hij een vriendin maar...
na 3 weke was het uit:D
en nu vindt ik hem nog steeds leuk maar hij weet dat ><
jullie denken vast wat is daar erg aan.
dat is een lang verhaal....Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
30 nov 2008 - 19:10Natuurlijk is dat super Kut!
Probeer het gewoon te accepteren en mss als je geluk hebt passe die 2 niet bij elkaar ^^ en gaan ze wel uitelkaar ^^Your Butt is Mine!
30 nov 2008 - 19:17HELL YEAAH !!!
omg !! het is uit tussen hun !!
het staat niet meer zijn naam dat hij met haar heeft !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
30 nov 2008 - 19:18HELL YEAAH !!!
omg !! het is uit tussen hun !!
het staat niet meer zijn naam dat hij met haar heeft !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Euhm, dat wil niets zeggen?Bored.
30 nov 2008 - 19:21(...)
Euhm, dat wil niets zeggen?
ja idd schat;)
miss moet je het hem even vragen;)Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
30 nov 2008 - 20:07ik heb gevraagd..
weetje wat hij zei ??????30 nov 2008 - 20:08zeg et es ...
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
30 nov 2008 - 20:10hij zei : het was een grapje!
heb ik me daarom facking druk zitten maken !
gehuild en alles !
30 nov 2008 - 20:10