• dat roze of witte papiertje voor de titel van een topic??? en wat betekent wat?

    Aah, dat weet ik, dat vind ik dus echt handig ^^
    Een wit papiertje wil zeggen dat jij er langs bent geweest.
    Een oranje papiertje wilt zeggen dat het handig zou zijn als jij die topic zou bezoeken, als je dat tenminste wil, want óf je hebt die topic nooit geopend, of er heeft na jou iemand op gereageerd.:'D
    Bijvoorbeeld:
    Er is een topic geopend over een rollenverdeling. Ik zou die topic graag willen openen, want er staat een oranje papiertje, en ik weet van mezelf dat ik daar nooit langs ben geweest. Ik ga er dus naartoe, schrijf me in voor de rol, en dan zie ik dat het een wit papiertje is geworden. Later zie ik dat het weer oranje is geworden, dus wil het zeggen dat iemand anders ook heeft gereageerd. Ik zou dus denken dat óf de maker van het topic een antwoord op mijn berichtje heeft, of dat iemand anders ook een rol heeft gedaan.

    Conclusie: Het voorkomt dat je naar hetzelfde topic gaat als dat je eerder bent geweest, terwijl er niks anders besproken is (wit papiertje), of het wil zeggen dat je niet alle reacties van die topic hebt gelezen! (oranje papiertje)


    ok

    wit: nadat jij gerageerd hebt heeft niemand dat meer gedaan.
    oranje(ja mensen mij is het toch echt oranje): er heeft iemand na jou gerageerd
    oke lama Madena haar uitleg is beter =')


    BAM!

    ik zal het niet weten

    het heeft met de tijd geleden dat er iemand op dat topic heeft gereageerd fzo te maken meer weet ik ook niet!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    wit: nadat jij gerageerd hebt heeft niemand dat meer gedaan.
    oranje(ja mensen mij is het toch echt oranje): er heeft iemand na jou gerageerd
    oke lama Madena haar uitleg is beter =')

    Whahaha, waarschijnlijk alleen maar mijn conclusie, de rest is bullshit.xP
    x.


    ok

    ? Eeuh xD is da egt?^^ omg ik had da ng nooit gemerkt offzo xD


    Your Butt is Mine!