• Zo als de titel al zegt ^^



    ik kan er nu mee leven maar ik ben me broer en zus kwijt geraakt ..

    I also lost my big sisther

    :) ik heb er ook "mee leren leven", het is onmacht je kan er niks aan doen ookal wil je nog zo graag.


    You can never wear to much black

    Euhm, ik hb het er moeilijk mee ook omdat ik het pas 3 minuten weet...
    De stiefoma van mijn nichtje en neefje is vanmorgen dood gevonden. We kwamen haar altijd op verjaardagen tegen en ze was een geweldig mens. En eergistere is mijn overgroot oma gevallen, ze ligt in het ziekenhuis met een gebroken heup. Ze heeft geheugenverlies. En mijn beste vriend heeft een tumor in zijn knie, hij is wel eens waar goedaardig, maar die dingen vertrouw ik gwn niet!
    Dit speelt allemaal op dit moment, dus bn beetje down..


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik heb wel genoeg meegemaakt, maar ben niet een persoon die daar over praat.. totdat je inzakt,.ik wil wel profesionele hulp zoeken, maar ook weer niet, nou ik kan er wel mee leven.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dit jaar ben ik mijn opa en oma's verloren. Mijn opa 9 dagen na mijn oma. Mijn andere oma in mei en mijn andere opa in 2003.

    Mijn beste vriendin die ik al heel mijn leven ken heeft kanker (gehad). Ze is nu nog bezig met de laatste chemo's.


    Think before you act.

    Het spijt me van je broer en zus. Het lijkt me vreselijk om die kwijt te raken.
    Ik zelf, ik heb genoeg dingen waar ik moeite mee heb om mee om te gaan, of gewoon dingen die me verandert hebben, maar ik voel me niet echt geroepen dat hier te gaan plaatsen. Niet iedereen hoeft alles over me te weten eigenlijk. Dingen die ik alleen tegen goede vrienden maar vertel - waarom zou ik dat hier eigenlijk wel doen..


    Mew <3

    Ik denk dat iedereen wel iets ergs heeft meegemaakt, en ik vind het ook erg spijtig van je broer en zus. Niet leuk om die kwijt te raken, lijkt me.
    De mijne vertel ik hier liever niet, ik schaam me er nogal voor, en ik vind het niet leuk als iedereen leest wat ik meegemaakt heb ><
    x.


    ok