Zo als de titel al zegt ^^
ik kan er nu mee leven maar ik ben me broer en zus kwijt geraakt ..
-
29 nov 2008 - 22:3129 nov 2008 - 23:24
Eh, auto-ongeluk getuige. Klinkt minder heftig nu, maar toen.. tja, ik had er nog lang nachtmerries van. En m'n ouders zijn vorig jaar, midden in het schooljaar gescheiden ofwel m'n hele schooljaar stond op z'n kop. M'n hond moest bijna naar de asiel toe omdat m'n vader 'r de deur uit had gezet.
Life is hard and then we die
29 nov 2008 - 23:34*denkt*
twee mensen waarmee ik vorig jaar regelmatig mee omging hadden nogal wat chaos veroorzaakt. Eentje ondernam een zelfmoordpoging en een ander sneed zichzelf.No growth of the heart is ever a waste
30 nov 2008 - 0:04nee ik heb nooit iets égt ergs meegemaakt denk ik..
ja een bekende heeft zelfmoord gepleegd en een vriendin bíjna
en ik heb een vriendin die wiet dealt en zichzelf snijd enzo zíj heeft pas dingen meegemaakt O_o en dan tog is ze zo'n spontane lieve meid..
maar vroeger had ik nog een beetje controle over haar, en nu is ze verhuisd naar Zeewolde en heb ik geen enkele controle meer! ik ben egt bang dat er iets metb haar gebeurt maarja.. ik hoop dat ze daar een goede vriend heeft die op haar let..Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT
30 nov 2008 - 0:3830 nov 2008 - 9:08Ik heb voor my een best moeilijke tijd gehad.
't is minder heftig dan de verhalen hier, maar in die tijd had ik het heel erg moeilijk :]
Ik heb niet echt zin om het in de topic te zetten, want ik schaam me er best voor..
Maar als je het wil weten, stuur dan maar even een PB :'D
xje.She is waiting for you, so don't break her heart.
30 nov 2008 - 9:10Moeder overleden toen ik 7 was(huil)
I want my bloody cheese now!^^
30 nov 2008 - 9:12Mijn zus heeft zelfmoord gepleegd, voor een jongen
Fuck the system; minimalise the damage
30 nov 2008 - 9:15Jaa maar het is niet zo heftig als de verhalen in dit topic :') Maar het liefste wil ik het hier niet neerzetten, je mag me wel een PB sturen als je het wilt weten :')
a figment of your imagination
30 nov 2008 - 9:161 dec 2008 - 6:52Het zijn best heftige verhalen
Als je het niet wilt neerzette is het niet erg
Iedereen zijn eigen keuze.
1 dec 2008 - 7:321 dec 2008 - 12:17Een vriend is in elkaar geslagen omdat hij homo was, later hebben ze de stekkers uit de machine geterokken. Hij lag in coma en ze wisten bijna zeker dat hij niet meer wakker zou worden. |:
En een andere vriendin heeft bijna zelfmoord gepleegt en zat in zichzelf te snijden etc.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
1 dec 2008 - 12:27Deze mensen heb ik verloren in 2008xD Me opa,Me 'Oude'tante,Me Neef,Me neefje(In 2007), En 2 dierenxD en uhmm Vader van me vriendin(Esmaye), En zo kan ik verder gaanxD
1 dec 2008 - 13:40ik heb heel veel meegemaakt..
het ergste is dat me moeder (eigenlijk wil ik haar zo niet meer noemen) ons verliet voor een andere vent.. ik was toen 10.. en daarvoor heb ik meer dan een jaar moeten liegen tegen me bloed eigen vader:(Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz
1 dec 2008 - 14:00Een vriend is in elkaar geslagen omdat hij homo was, later hebben ze de stekkers uit de machine geterokken. Hij lag in coma en ze wisten bijna zeker dat hij niet meer wakker zou worden. |:
En een andere vriendin heeft bijna zelfmoord gepleegt en zat in zichzelf te snijden etc.
Jezus, dat zijn ook klotedingen. Met dat laatste heb ik ook te maken gehad.No growth of the heart is ever a waste