• Auradon

University
    RollentopicPraattopic・Speeltopic

And they lived happily ever after

Zo'n dertig jaar geleden, na een tijd van terreur en angst in de koninkrijken, zijn de slechterikken verslagen en terecht gesteld voor hun misdaden.
          De koninkrijken besloten nauwer samen te werken, zodat ze sterker waren in tijden van nood en rampspoed. Grenzen werden geopend en mensen voelde zich verbonden.
          Toch bleef de angst heersen dat de schurken een weg terug zouden vinden, en wederom de rijken zouden terroriseren. Mensen vreesde dat de gevangenissen en kerkers niet sterk genoeg waren om slechterikken binnen te houden.
          Als oplossing werd er besloten om alle slechterikken te verbanden naar een eiland, omringd door een magische barriere. Geen manier van ontsnappen. Al snel werden ook andere criminelen naar het eiland verbannen, mensen die geen hoop leken te hebben op terugkeren in de maatschappij.
          Met de jaren ontstond er steeds meer weerstand tegen het bestaan van The Isle of the Lost, en dan voornamelijk op de levensomstandigheden van de kinderen die er geboren werden. Het wekte een discussie op of de kinderen een kans zouden moeten krijgen, of al verdoemd waren door de invloed van hun ouders.
          Bezwijkend onder de druk, werd er een plan op gesteld. De kinderen verdiende de kans om zich te bewijzen in de normale maatschappij. Auradon University werd uitgekozen als de perfecte locatie om de kinderen te vormen in hun ontwikkeling, en te monitoren of ze niet onwenselijk gedrag vertoonde. Elke kandidaat werd zorgvuldig uitgekozen op basis van hun vooropleiding en hun dossier, hoewel er op The Isle weinig word bijgehouden of geregistreerd.
          Eén jaar geleden kwam de eerste groep van vijf kinderen aan op de universiteit. In januari volgde de tweede groep, bestaande uit tien kinderen. Voor de start van het nieuwe collegejaar zijn er nogmaals vijftien kinderen uitgenodigd.

Op de eerste dag van het nieuwe collegejaar vonden er in de verschillende koninkrijken explosies plaats. Meerdere mensen kwamen hierbij om het leven. Binnen enkele uren begonnen de geruchten te gaan dat het een direct gevolg was van de komst van de villain kids. Mensen overtuigde elkaar dat de studenten er achter zaten, of dat ze wel mensen mee hebben weten te smokkelen die verantwoordelijk zijn.

Auradon University

Majors

Major of Art
    - William Pan (1ste jaar)
    - Ash De Vil (2de jaar)

Major of Law and Politics
    - Sofia Fitzherbert - Politieke wetenschappen (2de jaar)
    - Brianna Charming - Rechten (3de jaar)
    - Ebbe Østergård Politieke wetenschappen (5de jaar)
    - Zuri Adeyemi (? jaar)
    - Muna of Agrabah

Major of STEM
    - Drago (2de jaar)
    - Lǐ Lìwēi - Geneeskunde (3de jaar)
    - Jax Hawkins - Engineering (2de jaar)

Major of Business
    - Maya Ranallo - Business Management (2de jaar)
    - Unnamed - Daughter of Shere Kan
    - Marius Legume

Major of Humanities
    - Lǐ Hàorán (1ste jaar)
    - Elio Beneviento (2de jaar)
    - Jacob Rolfe (? jaar)
    - Aleksei Romanov (? jaar)

Major of Social Science
    - Magdalena (? jaar)
    - Linnea Oldenburg Bjorgman (? jaar)
    - Lucienne Bonfamille-O'Malley (3de jaar)

Major of Magic
    - Larsen Oldenburg (1ste jaar)
    - Nimue Jones (1ste jaar)
    - Aurelie Facilier - Magic in Practice (1ste jaar)
    - Hadewin - Magic in Practice (1ste jaar)
    - Cassius Penthos (2de jaar)
    - Lilith (2de jaar)
    - Charley Ross (1.5ste jaar)

Extracurricular Activities

Sport
    Zwaardvechten
    - Cassius Penthos
    - Nimue Jones
    - Larsen Oldenburg
    - Zuri Adeyemi
    - Brianna Charming
    - Drago
    - Sofia Fitzherbert
    - Lǐ Lìwēi
    - Ebbe Østergård
    - Charley Ross
    - Marius Legume

Boogschieten
    - Lǐ Hàorán
    - Zuri Adeyemi
    - Lǐ Lìwēi
    - Lilith
    - Linnea Oldenburg-Bjorgman

Zeilclub
    - Ebbe Østergård
    - Elio Beneviento
    - William Pan

Zwemclub
    - Magdalena
    - Nimue Jones
    - Ebbe Østergård
    - Elio Benviento
    - Muna of Agrabah

Turnen
    - William Pan

Social
    Debat Club
    - Nimue Jones
    - Zuri Adeyemi
    - Brianna Charming
    - Jacob Rolfe
    - Ebbe Østergård

Student Council
    - Magdalena
    - Larsen Oldenburg
    - Zuri Adeyemi
    - Sofia Fitzherbert
    - Lǐ Lìwēi
    - Aleksei Romanov

- Ebbe Østergård

Drama club
    - Cassius Penthos
    - Linnea Oldenburg-Penthos
    - Muna of Agrabah

Orkest
    - Larsen Oldenburg
    - Maya Ranallo

Kunstclub
    - Sofia Fitzherbert
    - Charley Ross
    - Ash De Vil
    - Lucienne Bonfamille-O'Malley

Filmclub
    - Aleksei Romanov
    - William Pan

Media
    Yearbook Comitee
    - Muna of Agrabah

School Newspaper
    - Zuri Adeyemi
    - Brianna Charming
    - Jacob Rolfe
    - Lilith

Misc
    Bookclub
    - Lǐ Hàorán
    - Drago
    - Lilith

Chess Team
    - Jacob Rolfe
    - Lilith

Gardening Club
    - Aurelie Facilier
    - Hadewin
    - Maya Ranallo
    - Lilith

Techniek
    - Ash De Vil
    - Marius Legume
    - Jax Hawkins

Maya's unofficial Kookclub
    - Maya Ranallo
    - Lucienne Bonfamille-O'Malley
    - Marius Legume?

Characters

Hero Kids
    (15)

Sofia Fitzherbert・Daughter of Rapunzel & Eugene・22・page 4・Glowfaery
    Larsen Oldenburg・Son of Elsa・22・page 6・Ashcroft
    Maya Ranallo・Daughter of Tiana & Naveen ・20・page 2・Cabeswater
    Ebbe Østergård・Son of Ariel & Eric ・24・page 3・Cabeswater
    Brianna Charming・Daughter of Cinderella & Charming ・22 ・page 4・Glowfaery
    Jacob Rolfe・Son of Pocahontas & John Rolfe・20・page 3・Gwenllian
    Lǐ Lìwēi・Son of Mulan & Li Shang ・22・page 4・Monpress
    Lǐ Hàorán・Son of Mulan & Li Shang ・20・page 6・OShea
    Lucienne Bonfamille-O'Malley・Daughter of Toulouse・22・page 6・Catmint
    Aleksei Romanov・Son of Anastasia & Dimitri・20・page 7・Novalunosis
    Magdalena・Daughter of Aurora & Prince Philip・21・page 6・Betovering
    Linnea Oldenburg Bjorgman・Daughter Anna & Kristoff ・21・page 7・Saureus
    William Pan・Son of Peter Pan & Wendy・18?・page 7・Monpress
    Jax Hawkins・Son of Jim Hawkins & Kate Blake・22・page 7・Monpress
    Muna of Agrabah・Daughter of Alasdin & Jasmine・19・page 8・Ken_

|
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |

Villain Kids
    (12)

Aurelie Facilier・Daughter of Dr. Facilier・22・page 5・Glowfaery
    Elio Beneviento ・Son of Captain Hook・25・page 7・Ashcroft
    Ash De Vil・Son of Cruella De Vil・22・page 7・Ashcroft
    Hadewin・Son of Mother Gothel・20・page 2・Cabeswater
    Cassius Penthos ・Son of Hades・24・page 7・Ashcroft
    Charley Ross・Son of Hades・20・page 2・Uggla
    Drago・Son of Shego・age・page 4・Obeah
    Lilith・Daughter of The Evil Queen・23・page 4・padf00t
    Zuri Adeyemi・Daughter of Scar・22・page 5・Gwenllian
    Nimue Jones・Daughter of Davy Jones & Calypso・22 ・page 6・Novalunosis
    Name・Daughter of Shere Khan・21・page 7・Dermot
    Marius Legume・Son of Gaston・24・page 8・Ken_

VK info

De vakanties worden op de universiteit doorgebracht, omdat ze de barrière alleen als echt moet willen openen en niet willen dat ze nog beinvloed worden door hun ouders (barrière ging in de regel alleen open om nieuwe villians/criminele naar het eiland te brengen)
          Er is post contact mogelijk met de Isle (Inhoud wordt hier van wel gescreent)
          Verlaten van campus is alleen met toestemming mogelijk (moet 'verdiend" worden, kan geweigerd worden als je geen verbetering lijkt te tonen)
          Ze krijgen aanvullende lessen rondom het aanpassen naar het 'normale' leven (soort goodness 101)
          VK's met magie worden extra begeleid (en gemonitord) om te voorkomen dat hier narigheid uit komt.

[ bericht aangepast op 9 sep 2026 - 13:13 ]

--

Besef me net dat ik nog iemand zoek die samen met Ebbe milieuprotesten organiseert, dus bij deze een oproep

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Cabeswater schreef:
    Besef me net dat ik nog iemand zoek die samen met Ebbe milieuprotesten organiseert, dus bij deze een oproep

Ash does love a protest 👀

For those who come after

Ashcroft schreef:
    (...)
    Ash does love a protest 👀

OH DIE MOETEN WE OOK NOG BESPREKEN

Luca staat in principe open voor relaties! Gezien ik haar zoveel mogelijk als allemans vriend op heb proberen te zetten, feel free om gewoon ideeën te opperen!

Wat ik zelf nog leuk zou vinden (maar niks is verplicht):
    - Iemand die echt met Luca omgaat/bevriend is vanwege haar positiviteit/zonlicht (omdat deze persoon dat wel een beetje kan gebruiken misschien?).
    Mag wat mij betreft in eerste instantie ook echt vanuit een selfish reden zijn, dat de persoon haar gebruikt om zichzelf beter te voelen, maar uiteindelijk misschien ook wel wat spijt daarvan heeft maar blij is dat ze nog steeds positief naar hem/haar kijkt. Kunnen we over praten natuurlijk!

- Een villain kid die (stiekem) opkijkt naar haar vanwege haar optimisme en dat ze het beste in iedereen probeert te zien, zelfs bij de villain kids. Als iemand dat wil, hoeft natuurlijk niet! Geheime vriendschap klinkt wel leuk in ieder geval

- Iemand/A friend die haar af en toe van haar kamer/crafts komt wegsleuren, omdat Luca af en toe vergeet dat er ook nog iets te doen is als ze bezig is met grote projecten. Feestjes, rondje wandelen, leuke dingen doen om herinneringen te maken (Luca loves it, she just forgets to do it sometimes door haar andere passie)

- Secret admirer? Of iemand met een kleine crush op haar.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Will is ondertussen klaar (P7) ^^

Gezien hij dit jaar aan z'n eerste jaar begint, denk ik niet dat hij al veel mensen kent en pre-determined relaties heeft. Maar als je een logische link vindt of alvast dingen wil bespreken voor into de RP, please let me know ^^

Do it scared, but do it anyway.

Random vraag trouwens, maar ligt er iets vast over hoe het schooljaar van de universiteit in elkaar zit? Wanneer zijn vakanties, wanneer begint het nieuwe schooljaar en wanneer eindigt het? Wanneer mogen nieuwe studenten binnenwandelen voor hun kamer in te richten?

Catmint schreef:
    Random vraag trouwens, maar ligt er iets vast over hoe het schooljaar van de universiteit in elkaar zit? Wanneer zijn vakanties, wanneer begint het nieuwe schooljaar en wanneer eindigt het? Wanneer mogen nieuwe studenten binnenwandelen voor hun kamer in te richten?

+ mag de school aan de kust liggen? (flower)

Catmint schreef:

Ik ben uit gegaan van beetje zoals hier, dus start schooljaar begin september, dan herfstvakantie, kerst, voorjaars en dan zomer vakantie.
    Wss het weekend voor de eerste lesdag dat de school al open is zodat mensen kunen aankomen!

Cabeswater schreef:
    (...)

+ mag de school aan de kust liggen? (flower)

ofc!

--

glowfaery schreef:
    (...)

Ik ben uit gegaan van beetje zoals hier, dus start schooljaar begin september, dan herfstvakantie, kerst, voorjaars en dan zomer vakantie.
    Wss het weekend voor de eerste lesdag dat de school al open is zodat mensen kunen aankomen!

Fair, fair. Als je wil kan ik wel eens een school handboek op proberen te stellen? Dat we een beetje datums vast kunnen leggen (in overleg ofc) en wat details specifiek voor de school? Schoolfeesten, examens, introductieweken enz. dacht ik aan

Catmint schreef:
    (...)

Fair, fair. Als je wil kan ik wel eens een school handboek op proberen te stellen? Dat we een beetje datums vast kunnen leggen (in overleg ofc) en wat details specifiek voor de school? Schoolfeesten, examens, introductieweken enz. dacht ik aan

oooeh jaa als je zou willen! Had wel al wat ideeën, maar werk is weer vor mijn nek gekomen (zieke collega's ): ) dus red het steeds niet om het uit te werken

--

glowfaery schreef:
    (...)

oooeh jaa als je zou willen! Had wel al wat ideeën, maar werk is weer vor mijn nek gekomen (zieke collega's ): ) dus red het steeds niet om het uit te werken

Sure, moet zelf ook wel ff kijken wanneer ik tijd heb eigenlijk, maar 2 man die tijd zoeken is soms makkelijker dan 1 I suppose?

I'm rereading roles for relationship purposes en guys, er zijn echt veel dode moeders... misschien moeten ze een clubje starten🥲

kindness is never a burden.

Hoi, ik wil even laten weten dat ik de relatievoorstellen voor Lilith heb gelezen en hier later persoonlijk bij de desbetreffende mensen op terugkom. 😊

[ I will always love you ]

Gwenllian schreef:
    I'm rereading roles for relationship purposes en guys, er zijn echt veel dode moeders... misschien moeten ze een clubje starten🥲

groeps therapie?

--

glowfaery schreef:
    (...)

groeps therapie?

Cass meldt zich graag aan als therapeut

For those who come after