• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 5 dec 2025 - 22:25 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Jeetje. Deze week was, op z'n zachtst gezegd... pittig. Zó veel indrukken en gedachten om te verwerken. Maar daarvoor zó weinig adem- en denkruimte. Hoe dan? In ieder geval proberen om diep adem te blijven halen en de moed niet in de schoenen te laten zakken. Schouders eronder en proberen te blijven genieten van de mooie en de fijne momenten. Want die zijn er heus. Oh... En misschien gewoon even op zoek gaan naar een goede RomCom. Zodat ik een "goede" reden heb om m'n tranen de vrije loop te laten. Zo... Dit schrijven lucht in ieder geval al op. Even alles relativeren. 😮‍💨

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Ik vind het echt zó zó zó naar dat ik hier nog steeds last van heb.

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    Ik vind het echt zó zó zó naar dat ik hier nog steeds last van heb.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

AMuppetOfAWoman schreef:
    Jeetje. Deze week was, op z'n zachtst gezegd... pittig. Zó veel indrukken en gedachten om te verwerken. Maar daarvoor zó weinig adem- en denkruimte. Hoe dan? In ieder geval proberen om diep adem te blijven halen en de moed niet in de schoenen te laten zakken. Schouders eronder en proberen te blijven genieten van de mooie en de fijne momenten. Want die zijn er heus. Oh... En misschien gewoon even op zoek gaan naar een goede RomCom. Zodat ik een "goede" reden heb om m'n tranen de vrije loop te laten. Zo... Dit schrijven lucht in ieder geval al op. Even alles relativeren. 😮‍💨

Je mag me altijd appen 🖤!

OT: Zo dankbaar voor de creativiteit en het onderling begrip dat ik deel met mijn twee oldest en best friends. Vandaag hebben we samen geschilderd en heb nu een supermooi schilderijtje op mijn kantoor staan waar we met zijn drietjes aan gewerkt hebben. Ik koester dit zo ontzettend. 🖤🙏

hodie mecum eris in paradiso

really? I have to let this one go too? 🥲 sigh ok.... dan moet het maar

[ bericht aangepast op 14 dec 2025 - 1:17 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

AMuppetOfAWoman schreef:

Het feit dat er tranen zijn, is al een goede reden om je tranen de vrije loop te laten 😘

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Heel fijn, de verbandingsstank hangt nu in mijn kamer... Toch maar eens contact opnemen van de warmte terugwin unit want volgensmij is het niet normaal dat alle keukengeuren in de slaapkamer belanden (die niet met elkaar verbonden zijn dmv een deur of gedeelde gang)...
    En dat terwijl ik gisteren de hele avond de ventilatie op 3 heb gezet, 's nachts de ventilatie alleen zachter heb gezet en zelfs de deur naar de tuin open heb gezet. Het. Stinkt. Gewoon. Nogsteeds.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Er zijn van die avonden dat je continu denkt: ben ik te veel? praat ik te veel? vraag ik te veel aandacht? En dan lig je daar de ochtend erna nog steeds in een loop over na te denken.

Dit is zo’n ochtend.

TW ED:

Ik háát het dat ik zoveel eet en gewoon geen stop heb. Zelfs al heb ik geen honger, mijn mond moet in beweging zijn 😔
    En als het mentaal slecht gaat, wordt het bingen alleen maar erger. Ik wil toch gewoon normaal gecontroleerd kunnen eten ipv altijd maar volproppen en dan spijt hebben, maar gewoon te lui zijn er iets aan te willen doen. De gedachten is er, de wilskracht alleen niet. FML.

Ich liebe dich 27.12.23

Ik hád een planning voor vandaag maar het is inmiddels al half 1 lol.

Eerst maar eens wat werkdingetjes regelen en dan kleed ik me daarna aan voor een tripje naar de Kruidvat en Action en misschien wat lekkers bij de supermarkt.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Geïrriteerd dat ik moe ben van werk, van alle beladen dagen én dat ik nu mijn twee weekenddagen heb gespendeerd aan het entertainen van schoonfamilie die lang bleef terwijl mijn vriend er mooi vandoor ging.

Nu is mijn batterij zo leeg dat ik een afspraak met een vriendin morgen waarschijnlijk moet afzeggen.

Omnia mutantur, nihil interit

Wat is het stil op Q 🥹

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ongesteld en ongelukkig, aflevering 12

Dramatic

Derks schreef:
    Wat is het stil op Q 🥹

Druk weekend haha. Gisteren hele dag in de keuken gestaan voor de brunchgerechtjes van vandaag. Heb Japanse fruit sandos gemaakt, met homemade Shokupan (hokkaido milk bread in loaf vorm). En banana bread mini tulbandjes, want mn bananen liepen bijna zelf weg.

En vandaag dan brunch met d&d en nu wachten op de start van de Studio100 Singalong in Ahoy! Morgen weer tijd voor meer Q haha

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Derks schreef:
    Wat is het stil op Q 🥹

Vond ik ook al! Maar geen zorgen, Bes en ik gaan dinsdag weer vergaderen dus dan komt er hoogstwaarschijnlijk weer een of ander absurd topic waarbij we jullie mening nodig hebben :')

edit AW SHIT I MISSED MY 9800'th POST

[ bericht aangepast op 14 dec 2025 - 19:51 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||