• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 5 dec 2025 - 22:25 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Volgens mij ben ik gewoon echt chronisch overprikkeld door werk.. :')

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik ben moe. Is het al weekend?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

M'n andere verstandskiezen moeten er ook uit ;-;

Dramatic

Renna schreef:
    M'n andere verstandskiezen moeten er ook uit ;-;

Noooo, hamstertijd is niet leuk.... Succes alvast!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik mis iemand in mijn leven die ik gewoon "even" hierover kan appen. De mensen die het hebben meegemaakt raken waarschijnlijk getriggerd, mensen die het nooit iemand hebben verloren weten vaak mijn god niet wat ze ermee moeten, en zelfs met triggerwarning en spoiler denk ik niet dat ik het kan maken om dit in het LJH te gooien :') Om nog maar niet te spreken van mijn psycholoog, die altijd dramatisch reageert alsof ik Heel Zielig ben *rilt*

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    Ik mis iemand in mijn leven die ik gewoon "even" hierover kan appen. De mensen die het hebben meegemaakt raken waarschijnlijk getriggerd, mensen die het nooit iemand hebben verloren weten vaak mijn god niet wat ze ermee moeten, en zelfs met triggerwarning en spoiler denk ik niet dat ik het kan maken om dit in het LJH te gooien :') Om nog maar niet te spreken van mijn psycholoog, die altijd dramatisch reageert alsof ik Heel Zielig ben *rilt*

Hee mop, mocht dit gaan over rouw, voel je vrij om mij te appen. 🖤

hodie mecum eris in paradiso

Vertrouwen houden is moeilijk

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Heeft iemand hier heel toevallig ervaring met WWOOF'en? 👀

Caution first, always.

mensen op marktplaats echt sommige....

Heb je er iets op staan, nieuw voor 1 euro. Krijg letterlijk net hey ik wil het overnemen, kom je dan even naar het station van je woonplaats want ik kom met de trein vanuit een geheel andere provincie... Nee, ik ga niet rijden omdat jij voor 1 euro iets wilt overnemen wat denk je wel niet.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Moriendi schreef:
    (...)
    Hee mop, mocht dit gaan over rouw, voel je vrij om mij te appen. 🖤

<3 <3

Ekko schreef:

You know where to find me, love 🤍🫂

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Rumi schreef:
    (...)

You know where to find me, love 🤍🫂

I know babygirl <3<3 Het is ook echt niet dat ik denk dat ik niemand heb om mee te praten want ik ben gezegend met vreselijk veel lieve mensen zoals jij! And I'm very thankful for that, truly 🥺

Mijn berichtje ging eigenlijk vooral over dat sommige onderwerpen een beetje te cursed zijn om te bespreken met literally anyone. Ik kan niet even een berichtje sturen met "hey wassup - hier is een super specifiek detail over mijn trauma rondom een nogal taboe onderwerp waarbij de meeste mensen denken wow Lieke wtf - anyway 💅🏻 hoe was jouw dag".

idk hoe ik het uit moet leggen zonder vet ondankbaar te klinken voor mijn oneindig geduldige support system sorry :')

Waarom ben ik plots alle kattennamen vergeten die ik ooit leuk vond? (Maar yay ik krijg een nieuwe huisgenoot <3)

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

nou dat was een heel verhaal, hierna ben ik er ook wel een beetje klaar mee hoor😅
    --
    ALSO waarom DaFoe doet mijn mousepad zo ontzettend kut. je hebt één doel. one job. why. kutlaptop. ik had gewoon de dure moeten doen en niet moeten luisteren naar de plebs vrienden die dat te duur vonden (terecht). daar had ik deze shit niet mee gehad. ik kan letterlijk geen dingen meer geselecteerd krijgen met mn mousepad, wat moet ik dan??? allemachtig. ff goed klagen bij de mediamarkt en wapperen met mn verzekering. adieu.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    nou dat was een heel verhaal, hierna ben ik er ook wel een beetje klaar mee hoor😅
    --
    ALSO waarom DaFoe doet mijn mousepad zo ontzettend kut. je hebt één doel. one job. why. kutlaptop. ik had gewoon de dure moeten doen en niet moeten luisteren naar de plebs vrienden die dat te duur vonden (terecht). daar had ik deze shit niet mee gehad. ik kan letterlijk geen dingen meer geselecteerd krijgen met mn mousepad, wat moet ik dan??? allemachtig. ff goed klagen bij de mediamarkt en wapperen met mn verzekering. adieu.

Pas op hoor, of ik start een poll of 2300 euro te veel is voor een laptop of niet

Dramatic