Mijn oprechte en meest nederige verontschuldigingen voor mijn gebrek aan emoticons en woordelijke emoties.
Nu raak ik zelfs onzeker of je het meent of niet 😂😂 maar ik ga er vanuit dat je hartstikke sarcastisch bent - net zoals dat jij er vanuit mag gaan dat ik je liefdevol een droogkloot noem HAHA
Nu raak ik zelfs onzeker of je het meent of niet 😂😂 maar ik ga er vanuit dat je hartstikke sarcastisch bent - net zoals dat jij er vanuit mag gaan dat ik je liefdevol een droogkloot noem HAHA
Als droogkloot uit jouw mond komt, dan heeft dat voor mij dezelfde waarde als poepie of schattie. Xxxxxxxxxx
Ik vind het ondertussen heel erg grappig dat optie 3 in de poll “ Zijn jullie weer hier, Lieke en Bes, ga eens werken aan jullie verhaal” al 3 stemmen heeft 😂😂
Even the smallest can change the course of the future
Frodo schreef:
Ik vind het ondertussen heel erg grappig dat optie 3 in de poll “ Zijn jullie weer hier, Lieke en Bes, ga eens werken aan jullie verhaal” al 3 stemmen heeft 😂😂
Wat vinden jullie van de uitspraak "De koekjes zijn slof"?? Die Groningers hier zeggen dat allemaal en ik kan er niet bij met mn hoofd 😭😭😭 (sorry groningers <3)
Koekjes/chips die slof zijn, wordt hier in Twente veel gebruikt haha