• Hallo users!

Zoals jullie mogelijk al opgemerkt hebben, was Qreaties gisteren en vanochtend tijdelijk uit de lucht.
    De server van Qreaties had een storing, en RJ heeft er hard aan gewerkt om dit op lossen.

Dit is nu zondanig gelukt dat we weer in de lucht zijn, al werkt momenteel nog niet alles. Hier wordt nog aan gewerkt.
    Mochten jullie hier vragen over hebben, of mocht je dingen tegenkomen die je mist, laat het vooral weten in dit topic.

Wij zijn in elk geval erg blij om weer terug te zijn!

Liefs,
    De Qrew

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:

Nou de gifjes doen het dus niet zo te zien.

- Nu Online, crew, nieuwe leden, statistieken, bijna alles van Overige eigenlijk geven nog error pagina's (Ledenlijst, Huisregels, Geschiedenis niet voor zover ik zie)
    This page isn’t working
    qreaties.nl is currently unable to handle this request.
    HTTP ERROR 500

- Alles wat in Fav. staat (abo's, favorieten, bladwijzers, resultaten) geven error pagina, ook Mijn Foto's en Mijn Vriendenlijst.
    This page isn’t working
    HTTP ERROR 500

- Stats tab op profiel gaat naar home page terwijl het webadres wel stats aangeeft

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

- Nu Online, crew, nieuwe leden, statistieken, bijna alles van Overige eigenlijk geven nog error pagina's (Ledenlijst, Huisregels, Geschiedenis niet voor zover ik zie)
    This page isn’t working
    HTTP ERROR 500

- Alles wat in Fav. staat (abo's, favorieten, bladwijzers, resultaten) geven error pagina, ook Mijn Foto's en Mijn Vriendenlijst.
    This page isn’t working
    HTTP ERROR 500

- Stats tab op profiel gaat naar home page terwijl het webadres wel stats aangeeft

Fixed?

Catmint schreef:
    (...)

This page isn’t working
    HTTP ERROR 500

This page isn’t working
    HTTP ERROR 500

Bij mij doen de gifjes het wel op mobiel?? Wat raar.

RJ schreef:
    (...)

Fixed?

Nog niet, nog steeds dezelfde error

Catmint schreef:
    (...)

Nog niet, nog steeds dezelfde error

Ah nu zie ik het ook ja… wonderlijk

Zoekfunctie van de site werkt bij mij ook niet top. Ene keer krijg ik de HTTP ERROR 500 pagina, andere keer druk ik op enter en doet het niks, of hij vult zelf ineens een username in als ik een andere probeer te zoeken (ff getest of dit werkte of niet).

(En credits kopen werkt ook niet of nog steeds niet? Dat weet ik ff niet)

[ bericht aangepast op 21 nov 2025 - 12:50 ]

Oké een flink deel van die zaken is inmiddels opgelost als het goed is.

RJ schreef:
    Oké een flink deel van die zaken is inmiddels opgelost als het goed is.

Heb nog niet alles gecontroleerd, maar de pagina's lijken het wel weer te doen inderdaad.

Het zoeken naar members geeft wel een foutmelding op deze link: https://qreaties.nl/index_members.php - "File not found."

Mag ik hier ook aangeven dat de 'tijd online' inmiddels al sinds begin dit jaar vast staat en niet reset of telt? Evenals dus de credits (weet niet of dat nu door de harddisk issues opnieuw is ontstaan of nog zo was)

[ bericht aangepast op 21 nov 2025 - 13:25 ]

Een aantal van ons hebben in de afgelopen 24 uur ontdekt hoe erg we Q zouden missen als het helemaal zou verdwijnen, whew. Ontzettend bedankt voor de razendsnelle actie RJ! Wij zijn blij ❤️

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Bedankt voor het terughalen van Q! Ik was even bang dat alle hoofdstukken die ik de aflopen tijd had geschreven in mijn stories voorgoed verdwenen waren!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

nerveus schreef:
    Bedankt voor het terughalen van Q! Ik was even bang dat alle hoofdstukken die ik de aflopen tijd had geschreven in mijn stories voorgoed verdwenen waren!

Graag gedaan :)
    Niets is verdwenen; alles is in ere hersteld tot op de seconde dat de disk kapot ging.

Ik ben zo blij dat we terug zijn!!

Your Butt is Mine!

Ik ben de Q-Discord inmiddels een Tokio Hotel x Hunger Games x 1D x Justin Bieber crossover fanfiction verschuldigd hierdoor

Tijd voor koffie.

Ion schreef:
    Ik ben de Q-Discord inmiddels een Tokio Hotel x Hunger Games x 1D x Justin Bieber crossover fanfiction verschuldigd hierdoor

Ik wacht met smart :Y)