• If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

RPNZL schreef:
    Serie: Teen Wolf (S1)

Heb Glee al helemaal teruggekeken en nu is Teen Wolf aan de beurt!

ohhh enjoy!
    i'm147 pounds of pale skin and fragile bones, okay? Sarcasm is my only defense!

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    (...)

ohhh enjoy!
    i'm147 pounds of pale skin and fragile bones, okay? Sarcasm is my only defense!

STILES! I love him!

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Lysander schreef:
    (...)
    Mijn vriendin en ik vinden het wel leuk! We vinden het ook fijn dat het een episode per week is, waardoor de hype een beetje levend blijft en niet alles in één klap voorbij is. Het duurt wel een tijdje voor het echt op gang komt tho. Niet echt een spoiler-spoiler, maar voor het geval je niet wil weten wanneer hij komt:
    Penny komt pas vanaf episode 5 écht in het spel, daarvoor neemt It vooral nog andere gedaantes aan.

Aaaah, good to know! Dan ga ik het checken! Stephen King adaptions zijn zo hit or mis altijd (zijn boeken kunnen dat overigens ook zijn, dus wat dat betreft is het consistent lol).

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    (...)
    Aaaah, good to know! Dan ga ik het checken! Stephen King adaptions zijn zo hit or mis altijd (zijn boeken kunnen dat overigens ook zijn, dus wat dat betreft is het consistent lol).

Jaa, daar heb je helemaal gelijk in. (': Volgens mij zijn de reviews ook wel gemengd van wat ik zie. Sommigen vinden het top en anderen... niet.
    Idk, we're enjoying it (no pun intended).

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Film: Weapons.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander