• Officieel bestaat NaNoWriMo dan wel niet meer, maar dat is natuurlijk geen reden om de komende maand niet aan het schrijven te slaan. Ik ben vast niet de enige die lekkere schrijfmeters wil maken, dus misschien kunnen we hier weer een gezellig cheer-topic van maken?

Dus heb je bepaald doen voor ogen en hou je je voortgang via een bepaalde site bij? Tell us! (:

Every villain is a hero in his own mind.

Caverna schreef:
    (...)

Oeh ik heb een account aangemaakt (mar031), vind m er chill uitzien en ik mis bij MyWriteClub een fijn overzicht

Yeey :D
    Ik heb nog niet uitgevonden hoe je vrienden kunt maken, maar heb net wel een leaderboard gemaakt waar we elkaars progress kunnen zien: klik
    Geen idee of het bevalt but we can try ^-^

Dramatic

Ik hing een paar dagen een beetje vast en kwam niet soepel vooruit doordat ik in een scène zit waar veel research voor nodig is en ik het schrijven dus telkens afbrak om dingen op te zoeken. Nu maar gewoon even even mezelf gezegd: zet die pomodoro timers aan en GA. Gedurende elke pomodoro sessie mag ik niets opzoeken. Wanneer ik iets niet weet en later moet opzoeken zet ik het in haakjes, maar ik moet doorrr. Heb daardoor eindelijk die flow te pakken! 🔥

[ bericht aangepast op 8 nov 2025 - 14:07 ]

hodie mecum eris in paradiso

Iemand die vanavond nog wat wil schrijven? Door mijn examens heb ik nog een heleboel in te halen.

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    Iemand die vanavond nog wat wil schrijven? Door mijn examens heb ik nog een heleboel in te halen.

Denk dat ik nu te laat ben lol, maar morgen kan ik evt wel c:

Dramatic

ik ben nog steeds ziek tralielalielaaa

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik: ik ga meer schrijven deze maand.
    Ook ik: het is 12 november en ik heb wel precies 2 dagen iets geschreven :')

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Necessity schreef:

Hahahahahha it be like that sometimes, maar het is wel 2 dagen meer dan wanneer je niet had geschreven! <3

Meanwhile ben ik geïntimideerd door de scènes die ik niet uitgebreid had voorbereid en dat maakt het erg ingewikkeld :')

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Hahahahahha it be like that sometimes, maar het is wel 2 dagen meer dan wanneer je niet had geschreven! <3

Meanwhile ben ik geïntimideerd door de scènes die ik niet uitgebreid had voorbereid en dat maakt het erg ingewikkeld :')

Lemme know if you wanna brainstorm about them <3

Mijn examens gooien bij mij nog steeds roet in het eten :c maar ik heb eergisteren wel de 30K bereikt!

Necessity schreef:

^

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik sta verder met het plotten dan 2 weken terug, maar zoals altijd is mijn taakinitiatie prut en tegen dat ik goed vertrokken ben, moet ik al iets anders gaan doen (zoals gaan slapen, wie doet dat nu).

Mijn brein breint zoals het breint.

Renna schreef:
    (...)

I second this, also for u Marjanne!

---
    Ik red het niet om echt toe te wijden aan deze hele maand schrijven, maar ik wil vanavond eigenlijk wel schrijven/plotten. Nu alleen nog discipline en motivatie vinden.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

I second this, also for u Marjanne!

---
    Ik red het niet om echt toe te wijden aan deze hele maand schrijven, maar ik wil vanavond eigenlijk wel schrijven/plotten. Nu alleen nog discipline en motivatie vinden.

Noem een tijd en ik spam je Discord vol totdat je aan de slag gaat? :'D

Dramatic

Frodo schreef:
    (...)

Lemme know if you wanna brainstorm about them <3

Mijn examens gooien bij mij nog steeds roet in het eten :c maar ik heb eergisteren wel de 30K bereikt!

Lief <3

En oohhhh 30K, wat goed!! Succes met je examens ook! Hoe lang moet je nog?

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Noem een tijd en ik spam je Discord vol totdat je aan de slag gaat? :'D

Love that hahahaha. Ik wil proberen 8 uur, weet niet niet hoe laat ik thuis ben terug van m'n moeder en misschien dat ik nog wat aan een dicemold moet doen als ik daar vanmiddag überhaupt aan toe kom zeg maar.

Als je wil body doublen met discord call (hoeven niet te praten ofc) vind ik dat ook helemaal prima ^^ Heb een beetje een stok achter de deur en writing buddy nodig haha

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Renna schreef:
    (...)
    Lief <3

En oohhhh 30K, wat goed!! Succes met je examens ook! Hoe lang moet je nog?

Volgende week donderdag en vrijdag heb ik examens (: daarna nog 3 examenperiodes (dit jaar) en dan volgend jaar enkel nog stage en bachelorproef!
    So close and yet so far :W