• Officieel bestaat NaNoWriMo dan wel niet meer, maar dat is natuurlijk geen reden om de komende maand niet aan het schrijven te slaan. Ik ben vast niet de enige die lekkere schrijfmeters wil maken, dus misschien kunnen we hier weer een gezellig cheer-topic van maken?

Dus heb je bepaald doen voor ogen en hou je je voortgang via een bepaalde site bij? Tell us! (:

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    Noooo de laatste 2500 die ik getypt heb zijn verdwenen na een of andere achterlijke auto-herstel van 5 dagen geleden. Dag motivatie. ><

Neee, what the hell?? Jeeetje wat kut, ik zou een full on tantrum gooien :')

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    (...)

Neee, what the hell?? Jeeetje wat kut, ik zou een full on tantrum gooien :')

Jaaa ik was ook echt even heel ongelukkig, maar ik moet wel zeggen dat ik enorm ontevreden was over het hoofdstuk (tweede hoofdstuk van wat nieuws, nieuwe POV dus nog even inkomen). Dus de nieuwe versie gaat sowieso wel beter worden, maar toch hè... wilde bijna gewoon aan wat anders gaan beginnen :')

Ik heb na maanden nauwelijks iets schrijven inmiddels in twee dagen toch al bijna 800 woorden geschreven (: het gaat nog steeds heeeel moeizaam en ik ben blij als het klaar is, maar ben ook trots!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ringwraith schreef:
    Noooo de laatste 2500 die ik getypt heb zijn verdwenen na een of andere achterlijke auto-herstel van 5 dagen geleden. Dag motivatie. ><

Oh noo dat is echt onwijs zuur :(

Ik heb de afgelopen twee dagen niet geschreven (maar ik had een goede reden: concert van Tom Odell <3), maar vandaag ga ik weer aan de slag. Ik merk alleen wel dat ik echt énorm onzeker over alles ben. Is het niet tacky, is deze trope niet al zó vaak gedaan, etc. Dat maakt het schrijven niet echt makkelijk.

Het project waar ik nu mee bezig ben is al jaaaren in de maak, maar daarvoor had ik nog een ander onafgemaakt verhaal. Toen mijn huidige idee kwam heb ik die eigenlijk in de ijskast (of grafkist) gezet, maar nu echt meer dan 10 jaar later begint het weer te borrelen om daar mee verder te gaan... Helpt óók niet mee x]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik kom mij hier ook melden ^^ na een writersblock van maanden hoop ik dat dit de motivatie geeft om wat vaker weer te schrijven. Voor nu heb ik geen woordenaantal waar ik naartoe wil, enkel 'schrijf'. Als projecten wat orpgs en een story die ik ooit begonnen ben en al een half jaar aan het vergeten ben haha. Dus hopelijk brbengt dit de push om weer woorden op papier te zetten

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Ik ben inmiddels terug op het punt waar ik was, zij het met 800 woorden minder. x)
    (Dat is bijna de helft)

Maar goed, er zit nu wat meer vaart en mysterie in en dat is wel fijn bij een novelle? Ik was eerst nog erg zoekende naar het karakter van mijn personage en ze was eigenlijk veel te liefjes, dus al met al vind ik het wel ok zo.

ik ben ziek en zo levendig als een kanarie in een coalmine, dusseh, ik sta nog steeds op nul

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Vandaag stopt de teller bij 478. Erg blij mee! :D

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik ben al een kleine maand bezig woops maar de teller staat in totaal op 50.000 woorden :D
    Tussendoor herschrijf ik ook veel.

doel is om het verhaal af te schrijven deze maand ^^ Ik hoop dat het lukt maar ik blijf stuff erbij verzinnen xD

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Mijn teller staat sinds gisteravond op 9416! 600 woorden achter op schema, maar da's helemaal niet slecht voor een werkweek. Heb wel de scènes geschreven waar ik al grotendeels een draft zero had staan puntsgewijs, want anders kwam ik echt niet aan m'n woorden :'D

Nu nog twee dagen werken en dan heb ik de rest van de maand vakantie om lekker te schrijven! Dus nog steeds hoopvol dat m'n story 30 november af kan zijn, maar we gaan het zien haha

Dramatic

Back on track!! :D
    Vandaag voor het eerst naar een bookish café in de stad gegaan waar ik al heel lang graag een keer wilde zitten om te schrijven, maar te socially anxious was om het te durven. Vandaag toch al m'n moed bijeen geraapt om te kijken of ze plek hadden. Drie uur en twee chai lattes later stonden er ineens 1200 nieuwe woorden op papier, en heb er net nog 1000 bijgeschreven. Best wel trots :3

Dramatic

Ik vermoed dat mijn novelle toch een stuk korter wordt, dus ik heb besloten dat ik het na volgende week zondag weer oppak (dan ben ik terug van vakantie). Vind het toch wel ff lekker om niet te 'moeten' schrijven op vakantie XD

Renna schreef:

Back on track!! :D
    Vandaag voor het eerst naar een bookish café in de stad gegaan waar ik al heel lang graag een keer wilde zitten om te schrijven, maar te socially anxious was om het te durven. Vandaag toch al m'n moed bijeen geraapt om te kijken of ze plek hadden. Drie uur en twee chai lattes later stonden er ineens 1200 nieuwe woorden op papier, en heb er net nog 1000 bijgeschreven. Best wel trots :3

Waaauw wat goed; 2200 woorden op 1 dag?! Helpt dan toch om even het huis uit te zijn dus en knap dat je die stap hebt gezet, een overwinning an sich (:

Gebruik jij een website om dit bij te houden?

Caverna schreef:
    (...)

Waaauw wat goed; 2200 woorden op 1 dag?! Helpt dan toch om even het huis uit te zijn dus en knap dat je die stap hebt gezet, een overwinning an sich (:

Gebruik jij een website om dit bij te houden?

Ja als je ergens anders zit met het doel om te schrijven dan grijp je minder snel naar je telefoon of ga je in huis wat anders doen, en dan hielp wel qua wordcount hahahahah

& ik gebruik dus wel Trackbear! Bes was daar niet zo'n fan van maar ik wel, je kan echt veel verschillende dingen tracken (woorden, uren, scènes) en je krijgt er mooie graphs bij ^-^
    Is gemaakt door een guy wiens vrouw veel schreef en hij had dus die hele website gecodeerd, en toen zei zij dat meer mensen hier blij van zouden worden, dus toen heeft hij het publiekelijk gemaakt. Alles gratis, geen data harvesting, geen AI-gezeik, niks geen shady business haha. Dus ja ik ben wel fan van Trackbear :D

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Ja als je ergens anders zit met het doel om te schrijven dan grijp je minder snel naar je telefoon of ga je in huis wat anders doen, en dan hielp wel qua wordcount hahahahah

& ik gebruik dus wel Trackbear! Bes was daar niet zo'n fan van maar ik wel, je kan echt veel verschillende dingen tracken (woorden, uren, scènes) en je krijgt er mooie graphs bij ^-^
    Is gemaakt door een guy wiens vrouw veel schreef en hij had dus die hele website gecodeerd, en toen zei zij dat meer mensen hier blij van zouden worden, dus toen heeft hij het publiekelijk gemaakt. Alles gratis, geen data harvesting, geen AI-gezeik, niks geen shady business haha. Dus ja ik ben wel fan van Trackbear :D

Oeh ik heb een account aangemaakt (mar031), vind m er chill uitzien en ik mis bij MyWriteClub een fijn overzicht