|
❄ Kerstkaartenswap 2025 ❄
Nadat DreamerN heel wat vorige edities heeft georganiseerd, miste ik het vorig jaar toch wel en vond ik het een goed idee om het dit jaar zelf te organiseren! Dus bij deze de TWAALFDE EDITIE!!!!!! Want zeg nou zelf, wat is er leuker dan een boel kerstkaartjes krijgen van je mede-Q'ers? Het is misschien wat vroeg al, want Sinterklaas is nog niet eens aanstalten aan het maken deze kant op te komen ondanks dat de pepernoten wel al in de winkels liggen, maar het leek me toch goed om het idee alvast weer leven in te blazen. Zeker gezien er nog steeds mensen terugkeren naar de site, maar er ook veel mensen zijn hier met een druk leven. Bij deze dus alvast de mededeling! Wat is een kaartenswap? De naam verklapt het al. Je verstuurt zelf kaarten naar anderen en je krijgt er ook weer hetzelfde aantal kaarten voor terug (tenzij je meer kaarten wilt versturen dan ontvangen, want dat is ook een optie). Dit mogen zowel gekochte als zelfgemaakte kaarten zijn, dus je mag je creativiteit er helemaal in kwijt. (: Hoe kan ik meedoen? Je kan meedoen door dat simpelweg in dit topic aan te geven. Graag zou ik dan voor 21 november de gegevens hebben. Dit kan door mij een privé berichtje te sturen hier op Q. Vermeld hierin; Naam: Username en echte voornaam Adres: Hoeveel kaarten wil je verzenden: Waar je heen wilt verzenden: Alleen NL, of bijv. ook België. LET OP! Je moet dus je echte naam en adres doorgeven. Deelnemers Als je gebruikersnaam blauw aangegeven staat, dan heb ik alle gegevens ontvangen.
Opgeven kan tot vrijdag 21 november 20:00. De adressen zullen daarna zo spoedig mogelijk verdeeld worden. De uiterlijke verzenddatum van de kaarten is zaterdag 13 december. |
|
[ bericht aangepast op 16 nov 2025 - 15:08 ]
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

gelukkig is Q op tijd terug in de lucht hiervoor