• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag/week/maand of leven! ✨🥰🤗😝

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Oeps twee posts na elkaar maar ik heb vandaag de juf gezien die me in de basisschool gemotiveerd heeft om te beginnen met schrijven (imagine 11 jarige Bes die niet wist waar ze heen moest met al die fantasie). En ik heb haar kunnen vertellen hoe waardevol ze voor me is geweest en haar een knuffel kunnen geven AND IT WAS SO WHOLESOME

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Eerder vrij vandaag. Dus meer tijd met mijn katten straks, yay!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Just bought pink and red roses for myself en met wat wit gipskruid, om toe te voegen aan de lichtroze en oranje-gele tulpen die ik al had staan van begin deze week. Het ziet er oprecht uit als een trouwboeket y'all, en ik heb nog een mini-boeketje nu naast me op m'n nachtkastje staan (blush)

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

even really thankful for good people <3

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Toffe nieuwe reis plannen <3

Omnia mutantur, nihil interit

Ik zit echt chill en goed in mijn vel vandaag! Het viel zelfs mijn zanglerares op. En dit na een chaos weekend, bizar!
    Ik weet niet what happened, maar ik klaag niet over het feit dat ik mijn talenten meer kan erkennen en nu ook echt geloof dat iets op werk beter gaat.

[ bericht aangepast op 16 maart 2026 - 21:58 ]

Ik ga dus waarschijnlijk dinsdagavond mijn future kat ophalen 😱😱😱😱

Vind het doodeng want dit is echt een mega stap richting mijn nieuwe vrijgezellenleven, dus momenteel nog niet helemaal in de celebration mood. Maar hij is zo mooi en ik hoop zo dat die klik er is als ik hem straks zie want hij is zo mooi en ik hoop zo dat het me een stukje licht in deze donkere tunnel gaat geven...

Catan schreef:
    Ik ga dus waarschijnlijk dinsdagavond mijn future kat ophalen 😱😱😱😱

Vind het doodeng want dit is echt een mega stap richting mijn nieuwe vrijgezellenleven, dus momenteel nog niet helemaal in de celebration mood. Maar hij is zo mooi en ik hoop zo dat die klik er is als ik hem straks zie want hij is zo mooi en ik hoop zo dat het me een stukje licht in deze donkere tunnel gaat geven...

Wat leuk! Wat voor kat is het? Katten zijn zo leuk en zo lief, heel veel plezier <3

verwondering schreef:
    (...)

Wat leuk! Wat voor kat is het? Katten zijn zo leuk en zo lief, heel veel plezier <3

Een rode kater, Ragdoll x Maine Coon :3

Catan schreef:
    (...)

Een rode kater, Ragdoll x Maine Coon :3

Ohmg, so cute! Hoe heet hij?
    En katten kunnen erg fijne steun en toeverlaat zijn, weet ik uit ervaring. Hopelijk kan hij dat voor jou ook zijn!

Taire schreef:
    (...)
    Ohmg, so cute! Hoe heet hij?
    En katten kunnen erg fijne steun en toeverlaat zijn, weet ik uit ervaring. Hopelijk kan hij dat voor jou ook zijn!

Perzik 😂 Maar bij een kat kun je de naam nog veranderen, en hij is 10 maanden dus ik ga nog een nieuwe naam bedenken (overweeg nu Dobby maar ik ben er nog niet helemaal uit)
    Ik hoop ook dat hij me door deze zware tijden heen helpt ♥️

Catan schreef:
    (...)

Perzik 😂 Maar bij een kat kun je de naam nog veranderen, en hij is 10 maanden dus ik ga nog een nieuwe naam bedenken (overweeg nu Dobby maar ik ben er nog niet helemaal uit)
    Ik hoop ook dat hij me door deze zware tijden heen helpt ♥️

Wat een schatje! Heel mooi, ook, en ongetwijfeld super lief. Wij hebben vorig jaar twee katten geadopteerd en het heeft mijn leven echt veranderd. Ze zijn fantastisch.

Geniet ervan en mocht je ooit willen kletsen over kattendingen pleeeeeease do!!

verwondering schreef:
    (...)

Wat een schatje! Heel mooi, ook, en ongetwijfeld super lief. Wij hebben vorig jaar twee katten geadopteerd en het heeft mijn leven echt veranderd. Ze zijn fantastisch.

Geniet ervan en mocht je ooit willen kletsen over kattendingen pleeeeeease do!!

Ik ben zoooo benieuwd. Ik was altijd meer een hondenmens. Maar mijn vriend hield niet van huisdieren dus ik had dat al uit mijn hoofd gezet. En toen kreeg ik burnout/long covid en was ik hele dagen alleen thuis, maar ik had hem nog - alleen heeft hij het dus nu uitgemaakt.

Dus nu heb ik een nieuw appartement vanaf juni terwijl ik nog steeds ziek ben en ik vind het allemaal doodeng en ik woon nu tijdelijk bij mijn ouders omdat ik niet in staat ben om alleen te zijn en simpelweg voel ik me heel erg slecht (': Maar ik heb een kat uitgekozen die echt mega knuffelig is en die 's nachts ook bij je slaapt en ik hoop echt dat dat een beetje gaat helpen op therapeutische basis en ook tegen de eenzaamheid van de ziekte en van het alleen wonen!

Catan schreef:
    (...)

Ik ben zoooo benieuwd. Ik was altijd meer een hondenmens. Maar mijn vriend hield niet van huisdieren dus ik had dat al uit mijn hoofd gezet. En toen kreeg ik burnout/long covid en was ik hele dagen alleen thuis, maar ik had hem nog - alleen heeft hij het dus nu uitgemaakt.

Dus nu heb ik een nieuw appartement vanaf juni terwijl ik nog steeds ziek ben en ik vind het allemaal doodeng en ik woon nu tijdelijk bij mijn ouders omdat ik niet in staat ben om alleen te zijn en simpelweg voel ik me heel erg slecht (': Maar ik heb een kat uitgekozen die echt mega knuffelig is en die 's nachts ook bij je slaapt en ik hoop echt dat dat een beetje gaat helpen op therapeutische basis en ook tegen de eenzaamheid van de ziekte en van het alleen wonen!

Ik heb op zowel een ragdoll als een Maine coon 'gecatsit' toen de baasjes op vakantie waren en het zijn inderdaad zot knuffelige katten. Ik denk dat je met de combinatie van de twee heel goed zit (: ze zijn ook suuuper zacht.

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Al mijn spieren trillen maar de tuin ziet er zo goed uit (blush)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||