Ekko schreef:
Met een beetje geluk mag ik weer bij ESNS komen werken! Dat is een immens groot internationaal festival en een hele toffe kans om misschien mijn voet tussen de deur te krijgen in mijn eigen werkveld c: Hopen dat ze nog plek hebben hihi
Even fijn weer met de vriendengroep in de pub eten <3 Dit zijn echt de dingen die ik tijdens Covid zó heb gemist en ik ben mij er nog steeds van bewust dat dit zo'n geschenk is.
|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||
Ik denk dat het bijna twintig jaar geleden is dat ik van papa heb geleerd om zelf chocomel te maken. Nu sta ik diezelfde chocomel te maken in mijn eigen keuken met mijn eigen barista apparaat gekocht van mijn eigen loonstrookje. Life is funny that way <3
Ekko schreef:
Ik denk dat het bijna twintig jaar geleden is dat ik van papa heb geleerd om zelf chocomel te maken. Nu sta ik diezelfde chocomel te maken in mijn eigen keuken met mijn eigen barista apparaat gekocht van mijn eigen loonstrookje. Life is funny that way <3
Ekko schreef:
Zooo dankbaar dat vandaag door kon gaan 🥹❤️ Met m'n (zieke) oma naar West Side Story gegaan en daarna uit eten, wat waardevol dat we dit nog konden doen. Nu fingers crossed dat 40-45 ook nog lukt 🙏🏼
That friend with ADHD who starts a voice memo, then gets distracted about 10 seconds in, and proceeds to spend the next two minutes talking to the cat. Cutest voice memo in the world