• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag/week/maand of leven! ✨🥰🤗😝

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zo'n lief bedankje van een mede-burnie❤️

Can't wait tot het boek dat ik al bijna 3 jaar wil hebben binnen komt ^^ Echt zo'n geluk dat een vriendin m vond op vinted, gezien het out of print is.

Ik vind dit zo'n fijn topic ❤️

Vandaag: de schitterende herstkleuren in het noorden, lieve kittens, me verbonden voelen

Omnia mutantur, nihil interit

Wanneer je collega’s ook gewoon je vrienden zijn geworden en je aan supertoffe projecten kan werken, met ze kan lachen, maar je elkaar ook kan steunen wanneer iemand fucking kutnieuws krijgt terwijl je samen een week in een huisje in de boonies zit. Feeling extra blessed with my job today. 🖤

hodie mecum eris in paradiso

Mijn nichtje van 2 die Sint Maarten loopt met haar 2-jarige vriendinnetje. Het is zo schattig ❤️

Gisteravond naar het concert van Electric Callboy geweest en ondanks dat het niet allemaal mijn muziek is (m'n vriend is er fan van, dus daarom meegeweest) waren ze echt ontzettend goed live. Zuiver, leuke opmaak van de nummers en podium en een hele goede vibe van hunzelf uit. En ze speelden m'n favoriete nummer, which I absolutely loved live. Wilde het niet eens meezingen, maar gewoon luisteren. Good show, good show ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Caverna schreef:
    Mijn nichtje van 2 die Sint Maarten loopt met haar 2-jarige vriendinnetje. Het is zo schattig ❤️

Jaaa, zo'n leuke traditie!

De nieuwe promo van CHESS 😍

Dankbaar dankbaar dankbaar voor die kleine momentjes ♥️

Neil Newbon EN Nolan North gezien vandaag. Legends. 🖤🙏

hodie mecum eris in paradiso

Mijn kat die voor het eerst sneeuw ziet

Naar Londen geweest met m'n beste vriendin ❤❤

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    Naar Londen geweest met m'n beste vriendin ❤❤

Dramatic

Met een beetje geluk mag ik weer bij ESNS komen werken! Dat is een immens groot internationaal festival en een hele toffe kans om misschien mijn voet tussen de deur te krijgen in mijn eigen werkveld c: Hopen dat ze nog plek hebben hihi

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    Met een beetje geluk mag ik weer bij ESNS komen werken! Dat is een immens groot internationaal festival en een hele toffe kans om misschien mijn voet tussen de deur te krijgen in mijn eigen werkveld c: Hopen dat ze nog plek hebben hihi

Aah, zo tof!!