•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Naar de Efteling geweest vandaag (blush) En eindelijk voor de eerste (en tweede en derde en vierde) keer in Danse Macabre geweest: love it love it love it!

Was eerst met een vriendin, maar zij ging eerder naar huis dus ik bleef de laatste paar uurtjes alleen, en dat is me eigenlijk zo goed bevallen dat ik toch overweeg om een abonnement aan te gaan schaffen (cool)

Lupinus -> Fantabulosa

Ik merk nu al dat ik struggle met dit boek en ik ben pas op pagina 26 van de 433, ugh. Op zich dus wel goed dat ik hem nu lees, want dan kan ik hem van mijn TBR halen.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

RPNZL schreef:
    Ik merk nu al dat ik struggle met dit boek en ik ben pas op pagina 26 van de 433, ugh. Op zich dus wel goed dat ik hem nu lees, want dan kan ik hem van mijn TBR halen.

Oh noooo, welk boek?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Oké. So far zijn de mensen hier wel aardig en de sfeer is chill. Dus dat is fijn!
    Ik moet alleen mijn eten nog ergens zien op te eten waar het geen kruimels achterlaat, en ik wacht wel op de algemene meeting. Want anders zit ik awkward in mijn eentje buiten. Dan is het beter om awkward op mijn kamer te zitten. xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Catmint schreef:
    (...)

Oh noooo, welk boek?

A Good Girl's Guide to Murder

RPNZL schreef:
    (...)

OMG, ik vond die mega goed! Bij deel 3 had ik echt spanning to the max.

Vannacht de eerste nacht in ons nieuwe thuis. 💛

Wat een heerlijk vertrouwd weekendje weg ^^ Heb zoveel van deze mensen al in geen jaren gezien, maar het is allemaal echt nog steeds hetzelfde!

Do it scared, but do it anyway.

Paracosmoses schreef:
    (...)

OMG, ik vond die mega goed! Bij deel 3 had ik echt spanning to the max.

Denk dat ik er vooral nog in moet komen haha

Jammer dat mijn kamergenoten so far chiller zijn dan mijn groepsgenoten en mijn groep hsm fun niet snapt. Though Fabulous en stick to the status quo sowieso more fun zijn. En ik had mijn switch echt mee moeten nemen voor straks, maar we zullen zien hoe het verder gaat hier.

The way you are going about your mental health and body has me concerned. Like what the actual fuck? I warned you multiple times and said something about it, you ignored it and now you're acting like a fucking baby. This is effecting my mental health and I can not have that

[ bericht aangepast op 13 juli 2025 - 15:38 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

RPNZL schreef:
    (...)

Oh m'n zusje zei dat boek 1 wel oké was, maar dat het einde minder was.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zoveel rode vlaggen, maar toch ging ik door :')

Nu is m'n haar knalrood ipv koper bruin. Janken want ik ga woensdag op vakantie en kan wegens een verfallergie niet zomaar naar een kapper :')

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Zoveel rode vlaggen, maar toch ging ik door :')

Nu is m'n haar knalrood ipv koper bruin. Janken want ik ga woensdag op vakantie en kan wegens een verfallergie niet zomaar naar een kapper :')

Oooh, wat kut dit. Laat het me even weten als je een goede kleurkapper zoekt. Eén van mijn beste vrienden is gerenommeerd kleurkapper met een eigen zaak in Utrecht and I'm sure he can help you out. Misschien kun je hem even een berichtje sturen en om advies vragen.

[ bericht aangepast op 12 juli 2025 - 22:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

Zo jammer dat het duo dat mijn groep gekozen heeft iets is waar ik echt niets bij voel. Gewoon 0. Nou vind ik Nederlandse nuziek sowieso al vaak waardeloos, Maar er is echt wel beter dan dit.. Misschien unpopular opinion, maar ze raken me echt niet.
    En ik moet er nummers van uitzoeken? Ja, sorry, maar nee. Zij kiezen de nummers maar uit en dan maak ik ze wel passend. Ik ga hier niet in mijn vrije tijd meer dan nodig is naar luisteren.
    Gesprekken met mijn kamergenoten en een andere kampgenoot waren wel fun. Ook over Dnd enzo!
    Edit: en can't wait voor Frozen over een week!

[ bericht aangepast op 12 juli 2025 - 23:55 ]