• Allerliefste Q'ertjes,

Na het ontzettende succes en fantastische initiatief van Derks, kwam het idee om ook voor de short-term goals, kleine doelen, weekly targets, enzovoorts een topicje te maken
    (idee van Paracosmoses). En ik vond dat eigenlijk best een goed initiatief!

Dus bij deze!

Dream big, start small!

Of dit nu gaat om de weekly targets die je voor jezelf hebt gezet om je droomdoel te halen en dat je hier je progress wil delen, of dat je gewoon een doel hebt die week, omdat je nu echt eens een keer die ene doos op moet ruimen. Uiteindelijk draagt alles bij aan een goed leven, en zeg nou zelf - wie droomt daar nou niet van?

Dus voel je vrij om het hier te delen, om je progress te delen en om voor elkaar te cheeren en support te geven wanneer nodig!

[ bericht aangepast op 16 juni 2025 - 22:49 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Week 36 | Maandag
    • email inbox opruimen
    • laminaat ophalen voor de bovenverdieping/zolder
    • meubels op Facebook/Marktplaats t.k. aanbieden

Nieuwe week, nieuwe kansen - en het is een d&d weekend, dus dat betekent stofzuigen en dweilen op zaterdag want er komt een doggo langs! Deze week een wat langer lijstje met wat kleinere dingetjes die ik niet moet vergeten of moet doen deze week.

Week 26:
    [ ] Stofzuigen en dweilen -> zaterdagochtend specifiek
    [/] Onkruid verwijderen
    [ ] Wasjes draaien
    [ ] Was opruimen
    [ ] Minstens 1 avond aan schrijven of dice besteden i.p.v. gamen
    [ ] Apple Airtag testen voor London
    [ ] Haar wassen met krul-routine (donderdag)
    [ ] Spitzen linten branden zodat ze niet rafelen
    [ ] Ladekastje 1 uitzoeken en herorganiseren -> if there's time

Whoooee accountability :Y) Dit is alle shit die ik al wekenlang uitstel, bij voorkeur wil ik dit allemaal deze week doen. Let's see how the ADHD fares.

• Mijn scroll-tijd op Instagram op maximaal een uur per dag houden. Ik heb een timer, maar ik snooze echt vaak :')
    • Een plan hebben voor mijn verjaardag, want het is zo sip als het maar voorbij gaat als een normale dag.
    • De cactussen + de ficus verpotten cus they look sad af
    • De Monstera afnemen cus big boy is dusty
    • Piercing vervangen
    • Een team kiezen voor Castlefest
    • Die afgrijselijke lijst met appjes beantwoorden
    • Huishouden 1.0
    • Huishouden 2.0
    • Verder aan het fotoboek

• De doom-pile onder de trap opruimen :')
    • Onkruid wieden als het weer niet te heet of te nat is lol
    Solliciteren
    • Tandarts afspraak maken :c

[ bericht aangepast op 14 juli 2025 - 12:33 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Oke, lets do this again:

- Nog steeds 3 pomodoro's aan verslag schrijven (concept hoofdstuk dit keer)
    - Laatste veranderingen aan m'n prototype digitaal doorvoeren
    - Elke ochtend m'n mail checken
    - Het gesprek met m'n begeleider overleven donderdag
    - Afwas fixen
    - Foto's uitzoeken voor bruiloftsfilmpje
    - Verder met declutteren/opruimen

Do it scared, but do it anyway.

Zoya schreef:
    Whoooee accountability :Y) Dit is alle shit die ik al wekenlang uitstel, bij voorkeur wil ik dit allemaal deze week doen. Let's see how the ADHD fares.

• Mijn scroll-tijd op Instagram op maximaal een uur per dag houden. Ik heb een timer, maar ik snooze echt vaak :')
    • Een plan hebben voor mijn verjaardag, want het is zo sip als het maar voorbij gaat als een normale dag.
    • De cactussen + de ficus verpotten cus they look sad af
    • De Monstera afnemen cus big boy is dusty
    • Piercing vervangen
    • Een team kiezen voor Castlefest
    • Die afgrijselijke lijst met appjes beantwoorden
    • Huishouden
    • Verder aan het fotoboek
    • De doom-pile onder de trap opruimen :')
    • Onkruid wieden als het weer niet te heet of te nat is lol

Deze voel ik echt met m'n tiktok timer. 2 uur per dag en alsnog zit ik bijna iedere dag die code in te vullen om verder te kunnen kijken. Heb ook nog niet echt een methode gevonden om dit echt te verbeteren tbh

Catmint schreef:
    (...)

Deze voel ik echt met m'n tiktok timer. 2 uur per dag en alsnog zit ik bijna iedere dag die code in te vullen om verder te kunnen kijken. Heb ook nog niet echt een methode gevonden om dit echt te verbeteren tbh

Kun je de code zelf kiezen? Want dan zou je iemand anders kunnen vragen de code te verzinnen zodat jij 'm niet weet? (Feels stupid, I know, just an idea ^^")

Do it scared, but do it anyway.

VANDAAG:

WINDSTIL AFWERKEN.

My only goal for this whole week ngl

help

Catmint schreef:
    (...)

Ik probeer mijn mobiel eerst 10 minuten weg te leggen voordat ik mag snoozen, en ik probeer mezelf te onderscheppen zodra ik merk dat ik hem automatisch pak om te scrollen. Vaak is het omdat ik geen zin heb om een andere taak te doen en niet per sé omdat ik wil scrollen, dus dan kan ik het net zo goed vervangen met een gezondere manier van uitstellen, zoals Donald Duckjes lezen.

En, het hielp dat ik een studie tegenkwam dat je vanaf 1,5u scrollen per dag ook daadwerkelijk "brain rot" krijgt, dus je hersenen achteruit beginnen te gaan. Like damn, let's not give ourselves brain damage :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Oké, mijn lijst voor deze week

- Elke dag minimaal 8000 stappen zetten
    - Wc en badkamer schoonmaken
    - Keuken schoonmaken
    - Witte was draaien
    - Thuis assessment test doen voor de sollicitatie (voor donderdag, want dan volgt de fysieke)
    - Boeken terugbrengen naar de bieb (en de laatste twee comics uitlezen voor ik ga)
    - Minimaal 2 (o)rpg posts schrijven
    - Minimaal 1 sollicitatie versturen
    - Huis stofzuigen (als ik aan het einde van de week nog schoonmaakmotivatie heb)

[ bericht aangepast op 27 juni 2025 - 10:44 ]

Rassalentar schreef:
    (...)
    Kun je de code zelf kiezen? Want dan zou je iemand anders kunnen vragen de code te verzinnen zodat jij 'm niet weet? (Feels stupid, I know, just an idea ^^")

Dat had ik nog niet gevonden tbh, had er wel naar gekeken, maar het is gewoon 1234 en heb er ook niet meer aan gedacht later om te zien of je het nu kan aanpassen ofzo.

@Zoya
    Oof over de brain damage, dat wist ik niet eigenlijk. Dat is best wel slecht... Good to know!

Yesss nieuwe opdracht voor het kwf!
    [ ] 4 geboortekaartjes
    [ ] 2 verjaardagskaartjes

En also: ik moet toch echt een keer beginnen met het pimpen van het poppenhuis.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Merrin schreef:
    VANDAAG:

WINDSTIL AFWERKEN. [X]

My only goal for this whole week ngl

I DID IT

help

Paracosmoses schreef:
    . . .
    Week 36 | Maandag
    email inbox opruimen
    laminaat ophalen voor de bovenverdieping/zolder
    meubels op Facebook/Marktplaats t.k. aanbieden

Oké, geen geweldige start, maar leren accepteren dat het soms anders loopt dank je denkt is een proces. 💪🏻

Mijn lijstje voor deze week:

- Leren, elke dag minstens een uurtje/anderhalf uur.
    - Een paar ORPG posten schrijven.
    - Rooster voor het werk maken.
    - Slagen voor mijn examen vrijdag ( zou best leuk zijn, al zeg ik het zelf :'D )

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Week 26 | Dinsdag
    • email inbox opruimen
    • meubels op Facebook/Marktplaats t.k. aanbieden
    • taken verhuizen to–do lijst inplannen