• Allerliefste Q'ertjes,

Na het ontzettende succes en fantastische initiatief van Derks, kwam het idee om ook voor de short-term goals, kleine doelen, weekly targets, enzovoorts een topicje te maken
    (idee van Paracosmoses). En ik vond dat eigenlijk best een goed initiatief!

Dus bij deze!

Dream big, start small!

Of dit nu gaat om de weekly targets die je voor jezelf hebt gezet om je droomdoel te halen en dat je hier je progress wil delen, of dat je gewoon een doel hebt die week, omdat je nu echt eens een keer die ene doos op moet ruimen. Uiteindelijk draagt alles bij aan een goed leven, en zeg nou zelf - wie droomt daar nou niet van?

Dus voel je vrij om het hier te delen, om je progress te delen en om voor elkaar te cheeren en support te geven wanneer nodig!

[ bericht aangepast op 16 juni 2025 - 22:49 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Mijn hoofd ging meteen naar: BOEK UITGEVEN!!!!

help

Oh ik heb dit echt nét nodig. Ik wil een poppenhuis pimpen voor mijn nichtje maar starten is zo moeilijk

[ bericht aangepast op 11 juni 2025 - 15:43 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Als ik mijn presentatie op vrijdag overleef is dat al een heleboel <3

Even the smallest can change the course of the future

Ahhh, hier houd ik zo van! 🥰
    Zometeen eens kijken wat voor doelen ik nog heb voor de laatste vier dagen van deze week. Meteen een fijne stok achter de deur om er echt mee aan de slag te gaan!

Aah, dit is leuk!
    Mijn doel voor deze week is om mijn laatste module van mijn opleiding af te ronden, zodat ik me de resterende twee weken volledig kan focussen op herhalen, leren en toetsen. ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Week 24
    • Boekenkast: bekijken welke boeken meegaan en welke verkocht gaan worden (eventueel boeken inpakken)
    • Complete to–do–lijst maken voor aankomende 3,5 week
    • Emails uit mijn inbox afhandelen
    • Ontslagbrief indienen op het werk
    • Ontspanning: Baldur’s Gate spelen

[ bericht aangepast op 11 juni 2025 - 17:50 ]

Ik wil deze week - dit weekend eigenlijk - stofzuigen en onkruid verwijderen uit de voortuin. Het is zo hard nodig weer, maar ik blijf het uitstellen... En ik moet vanavond m'n balletkleren wassen, anders is het niet schoon voor morgen :')

Ik wil aankomende week graag nog 2x sporten, een outfit scoren voor een festival en wat kleine taakjes in huis doen🙏🏻

let the fears you have fall away

Ik wil deze week nog m'n woning stofzuigen en een shitton aan open sollicitaties sturen zodra ik de contactenlijst heb.
    En ik wil elke dag minimaal 8000 stappen zetten, maar dat moet ik morgen misschien even laten gaan als ik mezelf niet voor 12 het huis uit krijg 😅

Porphyrogenitos schreef:
    Ik wil deze week nog m'n woning stofzuigen en een shitton aan open sollicitaties sturen zodra ik de contactenlijst heb.
    En ik wil elke dag minimaal 8000 stappen zetten, maar dat moet ik morgen misschien even laten gaan als ik mezelf niet voor 12 het huis uit krijg 😅

Open sollicitaties lijken me echt moeilijk. Hoe ga je die schrijven, of althans, wat voor iets zet je er in qua baanindicatie of doe je dat helemaal niet? Heel veel succes alvast!

Catmint schreef:
    (...)

Open sollicitaties lijken me echt moeilijk. Hoe ga je die schrijven, of althans, wat voor iets zet je er in qua baanindicatie of doe je dat helemaal niet? Heel veel succes alvast!

Ik heb nu via een programma een mentor die mij ondersteund in m'n banenzoektocht. En het is dus zijn netwerk dat ik ga mailen, met de lijst van contacten geeft hij me als het goed is een outline van wat in de mail te zetten. Dus ik weet ook nog niet hoe ik het ga aanpakken, dat hoor ik wel van hem 😂.

Porphyrogenitos schreef:
    (...)

Ik heb nu via een programma een mentor die mij ondersteund in m'n banenzoektocht. En het is dus zijn netwerk dat ik ga mailen, met de lijst van contacten geeft hij me als het goed is een outline van wat in de mail te zetten. Dus ik weet ook nog niet hoe ik het ga aanpakken, dat hoor ik wel van hem 😂.

Ben benieuwd!

Catmint schreef:
    Ik wil deze week - dit weekend eigenlijk - stofzuigen en onkruid verwijderen uit de voortuin. Het is zo hard nodig weer, maar ik blijf het uitstellen... En ik moet vanavond m'n balletkleren wassen, anders is het niet schoon voor morgen :')

Alrighty, balletspulletjes zijn weer gewassen ^^

Ik wil deze week mijn WIA-aanvraag ingevuld hebben. Dan kan ik dat ding eindelijk afkruisen en starten met rouwen om het verlies van mijn baan.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catmint schreef:
    (...)

Ben benieuwd!

Oké, ik ben mijn mail dus begonnen met een algemene intro waarbij ik de naam van mijn mentor en het programma noem en dat ik dus op zoek ben naar een job.
    Dan benoemen dat ik mijn cv meestuur en hoop dat ze interesse in mijn profiel hebben voor toekomstige activiteiten. Afgesloten met dat ik dit graag met hen bespreek wanneer dit past.

Hopelijk heb je er wat aan!

Was wel nogal awkward dat deze mail ook ging naar iemand die me net heeft afgewezen voor een positie waar ik vorige maand voor had gesolliciteerd, oops.

Anyway, OT:
    De mails zijn gestuurd! En mn halve woning gestofzuigd, dus moet alleen nog even de woonkamer doen.