•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

aaa stress

help

Laatste paar weekjes op deze school.. voelt heeeeel gek

Protect the people.

God I hate it here.

Even the smallest can change the course of the future

Damned if I do, damned if I don't.
    Gelukkig is dit schooljaar bijna voorbij.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

We faded.
    I miss our light ✨

someone out there feels better because you exist

Omfl, 4u snachts de buurt bijelkaar schreeuwen dat je (nu ex-)vriendin een **bitch is en ze moet op***en is toch wel giftige low.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Nieuwe lego plantjes binnen! Thanks mam voor het even langs Kruidvat gaan tussen het boodschappen doen door < 3!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Oké, misschien heb ik wel een klein beetje last van stress (ook al zeg ik van niet) want ik ben vandaag zo niet. te. genieten.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Tja…. blijf een apart gevoel ervan houden

let the fears you have fall away

Uiteraard word ik wakker met een bericht van deze ouder want het voorlopig eindadvies van hun prinsje is te laag. 🥲 Dat hun zoon geen drol uitvoert en laag tot gemiddelde cijfers heeft was niet voldoende om te begrijpen dat hij geen VWO heeft?

Paracosmoses schreef:
    Uiteraard word ik wakker met een bericht van deze ouder want het voorlopig eindadvies van hun prinsje is te laag. 🥲 Dat hun zoon geen drol uitvoert en laag tot gemiddelde cijfers heeft was niet voldoende om te begrijpen dat hij geen VWO heeft?

Omg neeeeee, ik kan niet tegen dat soort mensen Cx

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Helemaal klaar met die uitslaande hitte van mijn lijf

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catmint schreef:
    (...)

Omg neeeeee, ik kan niet tegen dat soort mensen Cx

Verschrikkelijk, toch?
    Alle middelbare school niveaus zijn goed. Maar nee, deze ouders willen weer dat hun precious lil' bean advocaat of dokter wordt want dán ben je pas succesvol in het leven?????

Paracosmoses schreef:
    (...)

Verschrikkelijk, toch?
    Alle middelbare school niveaus zijn goed. Maar nee, deze ouders willen weer dat hun precious lil' bean advocaat of dokter wordt want dán ben je pas succesvol in het leven?????

Like, als je kind fantastische scores haalt, maar de docent een hekel heeft aan je kind en een laag advies geeft - dan mag je best voor een hoger niveau roepen/pleiten imo. Maar sommige ouders tegenwoordig... De jeugd van tegenwoordig is asociaal, maar de ouders zijn nog erger.

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:32 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Like, als je kind fantastische scores haalt, maar de docent een hekel heeft aan je kind en een laag advies geeft - dan mag je best voor een hoger niveau roepen/pleiten imo. Maar sommige ouders tegenwoordig... De jeugd van tegenwoordig is asociaal, maar de ouders zijn nog erger.

Precies, maar veel ouders denken meteen 'de leerkracht mag mijn kind niet' terwijl het gewoon gebaseerd is op zwaar tegenvallende resultaten.

EN JA DE OUDERS. Wat een drama tegenwoordig.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt