SPECS schreef:
Hoi Mirthe! Wat leuk dat je terug bent *O* Zo even snel uit mijn hoofd herken ik je niet, maar als je terug op je oude account zou komen dan gaat er vast een belletje rinkelen.
De website is voor zijn doen matig actief, zoals vroeger zal het vrees ik nooit meer worden maar het is niet meer zo stil als het een aantal jaar terug was (in mijn beleving). Rolspellen zijn er volgens mij nog wel genoeg, die moet ik meestal weg filteren zodat ik de praattopics kan zien :W Dus; vooral een kijkje nemen als je dat tof lijkt zou ik zeggen 
Oeh, ik herken dit roze kleurtje! Wat leuk om te zien dat jij nog op Q. zit!
Gaaf dat er nog zo lustig wordt geRP't door iedereen.
SCORPlO schreef:
Hey girl hey!
Q zal nooit meer zo actief zijn als dat het 10 jaar geleden was, maar ik zie nog steeds veel veteranen van die tijd voorbij komen.
Anyway, welkom terug!
Broetje! Dat jij hier ook nog altijd zit, heerlijk! (:
Pfoe, is het al zo lang geleden inmiddels? Wat een drama. We worden oud!
Maele schreef:
Welcome back, Mirte! Long time no see. ^^
Jen! <3 Bedankt voor je lieve reactie.
Harlow & Verena zijn nog steeds m'n roman empire.
Omatikaya schreef:
Matts! Ben jij ook nog hier?!
Catmint schreef:
Hiya! Geen idee of ik je herken, usernames zeggen me meestal meer dan echte naam. Welkom terug in ieder geval! Altijd leuk om oude Q'ers terug te zien keren
Ik ben even gaan graven naar m'n oude usernames en kom op de volgende uit (dit is een klein deel van wat ik ooit heb gehad, haha)
Absolutist, Amari, Blinder, Hanscom, Paracosmal & Paracosmic, Rohirrim, Sattler, Shooter, Webster, Wheeler & Zhang
Ringwraith schreef:
Welkom terug! Ik herken je nog wel^^
Hey Natas, leuk om jou hier ook nog terug te zien!
Frisk schreef:
Hey Mirte, ik ken je zeker nog van de (O)RPG's! Wat een tijden!
Zelf merk ik dat ik het RPG'en nog minder volhield dan vroeger, dus ik heb er (met een pijnlijk) hart wat afscheid van genomen, om mezelf en anderen niet teleur te stellen. Ik kan het wel niet laten om af en toe eens een blik terug in de topics te werpen en dan zie ik jou nog regelmatig verschijnen.
Welkom terug! Ik herkende je profielfoto wel meteen!
Lieees, jouw RPG's (en onze ORPG's) zijn degene die ik me nog gignatisch goed kan herinneren!
Zoya schreef:
De naam Mirte doet bij mij wel een belletje rinkelen! Welkom terug <3
Er is een tijdje best wat onrust geweest op Q, maar volgens mij is de vrede nu redelijk teruggekeerd. Het is leuk om te zien hoe we allemaal een stukje ouder zijn geworden, dat merk je heel duidelijk in het LJH, de volwassenheid in het schrijven en de manier waarop we met elkaar omgaan. We nemen onszelf in ieder geval iets minder serieus, zeker vergeleken met alle teenage angst van toen lol.
Er zijn een aantal RPG's die redelijk lopen en ik zie best veel mensen nog onderling ORPG'en. De RPG's zijn ook wat relaxter geworden, bij de meesten kan je nog prima aansluiten als ze al begonnen zijn. Ik kan je daarnaast zeker aanraden om eens een kijkje te nemen bij Weerwolven van Wakkerdam als dat weer wordt georganiseerd hihi. Op het forum zit in ieder geval de meeste activiteit! We krijgen nu gemiddeld een LJH in twee-ish weken vol, dat is niks vergeleken met vroeger maar al een heel stuk drukker dan een tijdje geleden!
Wat leuk om te lezen dat het nog zo goed gaat op Q. Dat community gevoel is dus nooit weggegaan!
Edit: leestekens
[ bericht aangepast op 22 mei 2025 - 12:10 ]
•