•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

RSK schreef:
    (...)

write some oneshots girl

my story, my characters, my drama lol

I didddd maar op een gegeven moment heeft mijn ADHD een beetje input van andere karakters nodig want anders raakt het verveeld. Daarom sterven mijn eigen stories een stille dood en blijven (O)RPG's bij mij goed lopen hahaha

Feel free to rant to me about Stella, if that's what you're referring to :Y)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik ben kapot.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Zoya schreef:
    (...)

I didddd maar op een gegeven moment heeft mijn ADHD een beetje input van andere karakters nodig want anders raakt het verveeld. Daarom sterven mijn eigen stories een stille dood en blijven (O)RPG's bij mij goed lopen hahaha

Feel free to rant to me about Stella, if that's what you're referring to :Y)

Its different characters but thanks haha

help

Altijd fijn wanneer je huid weer eens loopt te kutten ):

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

I’m not okay :/

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Echt zo'n fijne verjaardag gehad dit jaar, blij dat ik dit zo heb kunnen regelen. Samen met een andere vriendin die ook vandaag jarig was alle free goodies gaan verzamelen en ondertussen gekletst en samen gelachen. Heerlijk dagje uit met Ikea taart, pistache McFlury, een gratis lepelplant, gratis nagellak en gratis chocolade reep. Daarnaast ook nog gift exchange gedaan met die vriendin waarbij ik bitty funko pops heb gekregen en een tof nieuw romance book. Mezelf mooie witte rozen (acthteraf gesponsord door Vincie), Ikea snacks en een kamerplant gekocht. Ook een aantal kaartjes en een hoop lieve online berichtjes mogen ontvangen en nog de vergulde oorbellen en een ketting van mijn vader gekregen *O*

Oh en ik had vorige week een abbonement voor zes maanden bij de Libelle afgesloten want dat was 7,50 per maand en een losse editie is iets van 4,99 en het blad word elke week bezorgd. Vandaag is de eerste editie binnen gekomen (bloos)

It was a good day (heart2)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SCORPlO schreef:
    Altijd fijn wanneer je huid weer eens loopt te kutten ):

Altijd erg fijn ja.. erg herkenbaar probleem..

-

Morgen bij paaspop backstage kijken. Is het erg dat ik hier absoluut niet naar uitkijk? En daarna nog naar mijn vader toerijden omdat die vriend langskomt en dan donderdag erg vroeg weg voor school. Pff..
    Vorig jaar deed ik met mijn scriptie net zo idioot, maar nu kost het toch echt meer energie..
    En waarom is ik en taallessen afmaken zo'n slechte combinatie? Voelt slecht. /: Al kon ik nu weinig doen aan het ziek zijn en de overlap met mijn andere school. Oh well. Ik leer Grieks en dit wel by myself. Ooit.

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 0:49 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ah, this explains a lot.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Vriend: "Au. Au. Au. Godve-au."
    Lieke: "Je zit helemaal onder de krassen lieverd, misschien moet je eens stoppen met in bomen klimmen?"
    Vriend: *boy-ish giggle* "Nee :Y)"

He works with children but I'm pretty sure he's one of them.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik ga waarschijnlijk Sunrise on the Reaping niet uit hebben voor mijn vakantie wat zwaar onhandig is want dit boek is te groot om mee te nemen :c

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Echt weer even uit m’n ritme met sporten gevallen 😩 en het is zo lastig om er weer in te komen

let the fears you have fall away

Hypocriet. (cat)

Lupinus -> Fantabulosa

Oei, ik wordt hier lichtelijk geïrriteerd van, zeg maar, but oh well..

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Op een grasveld geparkeerd staan in de regen. Wat een feest... en dan straks nog in de spits richting Den Haag. Pff.
    Heb ook echt geen zin in deze rondleiding en de drukte van de klas nu. Ik weet in elk geval waar ik niet wil werken. XD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Dit is echt een ik-ben-niet-vooruit-te-branden-en-ik-wil-slapen-week :/

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.