Omdat het vorige topic vol was, hierbij een nieuwe! Plaats hier welk boek je het laatst gekocht of gelezen hebt. Gelezen: Oorlogswinter van Jan Terlouw
Tell me about it, stud.
Uitgelezen: Heart Trick by Kristin Granata - 3.5 out of 5 stars Aan het lezen: The Subtle Art of Not Giving A F*ck by Mark Manson
"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL
Gelezen: The Graham Effect by Elle Kennedy — 4 out of 5 stars
O mia lost elan. Tu isag elythe.
Gelezen: The Glittering Edge - Alyssa Villaire 12/10 - het is heel teenage-coded, maar ik heb toch een partij gejankt damn
|| I told you not to play with the misfit toys ||
Uitgelezen: A Little Hatred door Joe Abercrombie — ★★★★★ Aan het lezen: The Cruel Prince door Holly Black (omdat jij zei dat het moest, Lieke ^^ )
Caution first, always. || FIYER0 > Lysander
Gelezen: Karmen by Guillem March — 3.75 out of 5 stars — ARC
Uitgelezen: The Cruel Prince door Holly Black — ★★★☆☆ Thanks voor de recommendation Lieke <3 Binnenkort begin ik aan deel 2
Gelezen: A Kingdom of Sand and Ice by J. F. Johns — 4 out of 5 stars — Beta read
Gelezen: Rebecca Yarros — Fourth Wing (3 stars) Bezig: Rebecca Yarros — Iron Flame
[ I will always love you ]
Every villain is a hero in his own mind.
Technisch gezien al een tijd geleden gekocht, maar ik heb mijn FairyLoot edities van Fate & Flame binnen, van K.A. Tucker. Dus bij deze, gekocht: A Fate of Wrath & Flame A Curse of Blood & Stone A Queen of Thieves & Chaos A Dawn of Gods & Fury
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen
Gelezen: Muurvast by Ruby Coene — 3.75 out of 5 stars
Uitgelezen: The Wicked King door Holly Black — ★★★★☆
Gelezen: Edelweiss by Lloyd Hall — 2.5 out of 5 stars — ARC
[ bericht aangepast op 17 mei 2025 - 20:11 ]
The Unconsoled van Kazuo Ishiguro
Omnia mutantur, nihil interit
Geweldig groots mooi leven - Emily Henry 4/5
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain